loading...
داغترین و جالبترین مطالب و دانلود های روز دنیا
آخرین ارسال های انجمن
مصطفی مختاری نیا بازدید : 276 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (2)

Advanced Batch Converter نرم افزاری قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت فایل های گرافیکی می باشد که از ۱۸۰ فرمت گرافیکی عکس و تصویر پشتیبانی می نماید و میتواند ضمن تبدیل فرمت آنها از ابزارهای ویرایشی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد استفاده نماید. این نرم افزار قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت های عکس می باشد چرا که از ۱۸۰ فرمت پشتیبانی میکند و بر این اساس نیازی به دیگر نرم افزارها نخواهد داشت. قابلیت اصلی این نرم افزار در توانایی انجام تمامی قابلیت هایش به صورت همزمان است ، یعنی هرانچه از قابلیت های این نرم افزار خواهیم گفت باید بدانید که میتواند به صورت همزمان برروی تعداد زیادی عکس اعمال کند و نیازی به انجام فرایندها به صورت یک به یک برروی هرعکس نخواهد بود و این مسلماً سرعت عمل را افزایش خواهد داد. این نرم افزار علاوه بر توانایی تبدیل فرمت میتواند تغییر اندازه،چرخش،برش،آینه کردن را دارد و در کنار این امکانات میتواند بر روی عکس ها واترمارک های مختلف قرار دهد و همچنین دارای قابلیت افکت گذاری نیز می باشد. افکت هایی نظیر negative, grayscale, equalize و sharpen, blur, emboss), morphing, distortion, black and white, masks (e.g. retro, clouds, sketch و… . قابلیت کشیدن اشکال مختلف نظیر مستطیل و دایره و خط نیز امکان پذیر است. تمامی فرمت های پشتیبانی شده را در ادامه مطلب قرار داده ایم.

 

Advanced Batch Converter تبدیل فرمت و ویرایش همزمان عکس ها Advanced Batch Converter 7.89

 

 http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 223 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

GIMP نرم افزاری رایگان و چند سیستم عامل (ویندوز،لینوکس و مک) می باشد که دارای قابلیت های اصلی فتوشاپ بوده و آن را جایگزین رایگان فتوشاپ می دانند. تمامی آنچه در زمینه ویرایش فایل های عکس نیاز خواهید داشت نرم افزار وجود دارد نظیر تبدیل فرمت،ویرایش،رتوش،اصلاح رنگ،بهینه سازی عکس،تنظیم نور کنتراست و vibration و… که مسلماً میدانید این امکانات درون فتوشاپ وجود دارد. پشتیبانی از براش و قابلیت استفاده از قلموها و دارا بودن قلموهای مختلف در نرم افزار تعبیه شده است. پشتیبانی از حالت layers و لایه بندی و همچنین پشتیبانی از فرمت های زیاد عکس نظیر  bmp, gif, jpeg, mng, pcx, pdf, png, ps, svg, tiff, tga, xpm و فرمت فتوشاپ یعنی psd از امکانات مهم نرم افزار تلقی می شود. دارا بودن امکانات gradient و blend و دارا بودن افکت ها و فیلترها نیز باعث مشابه شدن هرچه بیشتر به فتوشاپ خواهد بود. برخلاف فتوشاپ نرم افزار دارای محیطی ساده و کاربر پسند است و همچنین از منابع سیستمی کمتری استفاده می نماید. قابلیت استفاده از وکتورها و svg ها و همچنین داشتن بیش از ۱۰۰ پلاگین داخلی آماده برای ویرایش و روتوش هرچه بیشتر عکس ها یاری دهنده کاربر است. این نرم افزار رایگان بوده و دردسرهای کرکینگ را نخواهد داشت. 

 

GIMP ابزار قدرتمند ویرایش عکس جایگزین فتوشاپ GIMP 2.8.10 Final

 http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 275 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

Wireless Network Watcher نرم افزاری کوچک و سبک برای نمایش کامپیوترهای متصل به شبکه وایرلس شما به همراه جزئیات مناسب می باشد. این نرم افزار سبک بدون درگیر نمودن فضای رم و سی پی یو کاربر میتواند کامپیوتر و افراد متصل به شبکه وایرلس را نمایش دهد به همراه نمایش جزئیاتی نظیر mac address هر کامپیوتر متصل،نام کامیپوتر متصل شده،نمایش Ip فرد متصل شده،نمایش سخت افزار مودم شبکه فرد متصل شده و جزئیات کامپیوتر و… . نمایش زمان و تاریخ اتصال و همچنین بررسی اینکه سیستمی مشخصی چندبار به وایرلس شما متصل شده است نیز از دیگر امکانات نرم افزار می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند اطلاعات بدست آمده در قالب فایل های HTML, XML, CSV و فایل متنی را به شما خروجی دهد تا نسبت به ذخیره سازی انها اقدام کنید. این نرم افزار در بخش system try فعال می شود و میتواند هرلحظه قطع و اتصال سیستم جدید را به کاربر با صدا و هشدار اطلاع دهد. 

 

Wireless Network Watcher نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.70

 http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 302 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.17.11 Final

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 237 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

Clean Disk Security نرم افزاری عالی برای مطمئن شدن از اینکه فایل های حذف شده و اطلاعات درون هارد و انواع حافظه های فرمت شده دیگر به هیچ وجه قابل بازیابی نیستند. همانطور که می دانید روش های معمول حذف کردن اطلاعات نظیر فرمت کردن یا حذف به وسیله دستور Delete به راحتی قابل بازیابی هستند و اگر به هر دلیلی میخواهید اطلاعات حذف شده شما دیگر قابل بازیابی نباشند ، بایستی به فکر چاره باشید. چاره ای که دانلودها در نظر گرفته است،استفاده از نرم افزار Clean Disk Security جهت حذف اطلاعات محرمانه و مهمی می باشد که نمیخواهید قابل بازیابی باشند. این نرم افزار دارای ۴ روش مطمئن و حرفه ای جهت پاکسازی اطلاعاتی است که میخواهید قابل بازیابی نباشند. روش جدید اضافه شده Gutmann نام دارد در ۳۲ فاز فعال شده و کاربر از غیرقابل بازیابی بودن اطلاعاتتان مطمئن می سازد. در کنار این قابلیت اصلی ، نرم افزار توانایی حذف فایل های اضافی اینترنت ، کَش مرورگرها،حذف recent files ویندوز، پاکسازی هارد از فایل های اضافی و… در زمره توانایی های خود جا داده است. نرم افزار جهت حذف اطلاعات درون هارد دیسک دارای مرورگر داخلی می باشد تا کاربر به راحتی نسبت به انتخاب دایرکتوری یا فولدرهای مورد نظر خود اقدام نمایید.

 

clean disk security حذف غیرقابل بازیابی اطلاعات Clean Disk Security 8.04

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 222 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

این نرم افزار ابزاری کامل و کاربردی در زمینه بازگردانی فایل است. شما توسط این نرم افزار قادر خواهید بود اطلاعات از دست رفته حافظه کامپیوترتان مانند اطلاعاتی که پاک کرده اید را توسط این برنامه بازگردانی کنید. همچنین شما می توانید با این برنامه پارتیشن حذف شده را بازگردانی کنید. کاری که معمولا نرم افزارهایی در این زمینه قادر به انجام آن نیستند. اما برای این کار باید حتما از اینکه در مکان پارتیشن حذف شده اطلاعاتی نوشته نشده باشد اطمینان یابید. یعنی بعد از حذف پارتیشنی که میخواهید آن را بازگردانی کنید نباید پارتیشن جدیدی در هارد سیستم خود ایجاد کرده باشید. در این صورت با نرم افزار Active Partition Recovery به راحتی می توانید تمامی اطلاعات موجود در پارتیشن از دست رفته را بازیابی و از آن استفاده کنید. این نرم افزار علاوه بر پشتیبانی فایل سیستم های عمده مانند FAT32 و NTFS با پشتیبانی کردن از فایل سیستم های exFAT ، HFS+ ، Ext2/Ext3/Ext4 برتری خود را نسبت به رقبای خود نشان داده است. قابلیت ایجاد دیسک Bootable و نمایش اطلاعات کامل از پارتیشن از دست رفته تنها بخشی از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

active partitionrecovery enterprise بازیابی اطلاعات پاک شده Active Partition Recovery Enterprise 9.0.4

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif  

مصطفی مختاری نیا بازدید : 290 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

Connectify Pro نرم افزاری بسیار عالی و کارآمد برای به اشتراک گذاری اینترنت و اطلاعات از طریق مودم وای-فای (wi-fi) داخلی لپ تاپ است. یعنی به وسیله این نرم افزار می توانید از طریق مودم داخلی لپ تاپ اینترنت را برای دیگران به اشتراک بگذارید و در واقع لپ تاپ خودتان را به مودم وایرلس تبدیل کنید تا دیگران برای وصل شدن به اینترنت از لپ تاپ شما به عنوان مودم بی سیم وایرلس استفاده کنند.

 http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif  

مصطفی مختاری نیا بازدید : 208 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)
انالیز سخت افزاری با SiSoftware Sandra Professional Business 2012.01.18.10
| نسخه جدید SiSoftware Sandra Personal Business 2013.01.19.41 جایگزین نسخه قبلی نرم افزار شد |
SandraPro EnterPrise یک دستیار خوب و حرفه ایست که به شما در امر آنالیز،عیب یابی و گرفتن گزارش از وضعیت سخت افزار کامپیوتر کمک می کند. این نرم افزار اطلاعات بسیار زیادی در مورد نرم افزار و سخت افزار سیستم در اختیارتان قرار می دهد به طوری که میشود ادعا نمود ، اطلاعات این برنامه از نظر صحت و دقت، در هیچ کاتالوگی موجود نمی باشد.شما به کمک این برنامه میتوانید سیستم خودتان رو آنالیز نمائید. به طور مثال کارایی CPU خودتان را بسنجید و آگاهی یابید که نسبت به سخت افزارهای دیگر (cpu) چگونه کار میکند.
چنانچه به تازگی کامپیوتر خریده اید و اطلاع ندارید که فروشنده از چه قطعاتی در سیستم شما استفاده کرده که به دلیل گارانتی بودن سیستم حق باز کردن کیس را نداشته باشید، تنها راه این می باشد که از یک همچین نرم افزاری استفاده نمائید که به همه جزییات مربوط به سیستم دسترسی داشته باشید! این برنامه همچنین امکانات چک کردن و بررسی اکثر سخت افزار ها را داده و همچنین قابلیت تست و تشخیص قطعات نیمه خراب و خراب را از هم دارا می باشد. 

 

 http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 1358 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

مطمعنا  کاربران ،علل خصوص گیمر ها نرم افزار Directx  را به طور کامل میشناسند.این نرم افزار محصولی از شرکت بزرگ مایکروسافت میباشد. حتما در هنگام نصب بازی های مختلف متوجه نصب خودکار این نرم افزار شده اید. وجود Directx  در سیستم باعث افزاریش سرعت بازی ها و ویدیو ها به صورت چشمگیر میباشد. همچنین باعث اجرا بازی های سنگین در سیستم های معمولی با سرعت عالی میشود.از دیگر قابلیت های نرم افزار میتوان به جلوگیری از ارور های بازی ها ، فعال کردن امکانات جدید بر روی کارتهای گرافیکی و . .. اشاره کرد. هم اکنون ورژن 12 نرم افزار را میتوانید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

 

مصطفی مختاری نیا بازدید : 236 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)
Rising PC Doctor 7.0 يك ابزار نرم افزار پيشرفته جهت حفاظت از سيستم شماست.Rising PC Doctor همچون يك آنتي ويروس مطمئن كليه حركات سيستم شما را در نظر گرفته و به محض ورود بدافزارهايي همچون تروجان اسپاي يا ويروس به طرف سيستم آنها را متوقف كرده و مانع از آلودگي سيستم شما مي شود .
به هنگام دريافت يا ورود هر گونه فايلي به سيستم بصورت اتومات فعال شده و تمام ورودي ها را با سرعت فوق العاده بالا اسكن مي كند.در صورت مشاهده هر گونه فايل مشكوت آن را سريعا به آزمايشگاه خود منتقل كرده و مورد كنترل دقيق قرار مي دهد .
 
http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif
مصطفی مختاری نیا بازدید : 169 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

وسط نرم افزار Google Earth شما قادر به جستجوی:تصویر، نقشه و اطلاعات جغرافیایی از سرتاسر جهان هستیدو فقط با Type نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. یکی از قابلیت های این نرم افزار می توان به تغییر موقعیت های جذاب آن، آن هم به صورت سه بعدی و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. در کل باید گفت با وجود نرم افزارهای مشابه تا به حال چنین نرم افزاری به این قدرت تولید نشده است. 
قابلیت های کلیدی:
عکاسی هوایی و داده های سه بعدی نمایان آن هم کامل و بی عیب از زمین، دارا بودن یک تریلیون بایت از آنتن های هوایی، ماهواره های عکاسی جهت نمایش در سرتاسر جهان آن هم با در اختیار گذاری بالاترین وضوح و جزئیات، جستجو های محدوده ای از قبیل: Restaurant ها، Hotel ها و حتی دستورالعمل های رانندگی، نمایش کاملا سه بعدی از تمامی نتایج، نمایش طبقه بندی شده ی پارک ها، مدارس، بیمارستان ها، فرودگاه ها، شرح خطوط و زوایا، اشتراک گذاری Annotation های مورد استفاده ی شما توسط معاوضه ی داده ای KML ، موارد استفاده برای: طراحی یک مسیر (برای راحتی مسافرت ها)، گرفتن اطلاعات از راه های زمینی، جست و جوی خانه یا آپارتمان، جست و جو ، اکتشاف در مورد جهان، یافتن یک مکان تجاری، توجه: قابلیت های ذکر شده در بالا همگی رایگان نبوده و برای استفاده از امکانات دیگر باید نسخه های Plus و Pro خریداری شوند اما … قابلیت های منحصر به فرد در نسخه های Plus و Pro: – Google Earth Plus: افزودن قابلیت پشتیبانی از دستگاه های GPS ، کارائی سریع تر ، توانایی ورودی های spreadsheet و بهترین و بالترین وضوح برای print بهتر – Google Earth Pro (جهت استفاده های حرفه ای و بازرگانی): Google Earth Pro نهایت جستجو گری ، عرضه و ابزاری است کمک کننده جهت اطلاعات مکان های خاص برای سازمان های خاص.

gearth downloadha.com مشاهده تمام نقاط زمين با Google Earth Pro Gold Edition 2009http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 243 شنبه 03 فروردین 1392 نظرات (0)

 

WinZip Pro یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا محسوب می شود که ۱ بیلیون بار دانلود شده است! این نرم افزار قدرتمند علاوه بر امکانات زیاد در زمینه فشرده سازی فایل ها ، قابلیت های جانبی زیادی را شامل می شود که به آنها خواهیم پرداخت. مسلما اولین درخواست کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز ، ساخت فایل های فشرده است. این نرم افزار توانایی فشرده سازی زیاد و همچنین قرار دادن پسورد روی فایل ها می باشد. ضمنا در فشرده سازی عکس امکان ویژه ای دارد و میتواند تا ۲۵ درصد عکس را بدون کاهش کیفیت ، کاهش حجم دهد. همچنین این نرم افزار میتواند دیگر فایل های فشرده با فرمت های مختلف نظیر Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, LHA, CAB, IMG, ISO را به فرمت zip تبدیل کند و یا آنها را از حالت فشرده خارج سازد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است. به این ترتیب فایل های نرم افزارهای آفیس توسط WinZip Pro به فرمت PDF تبدیل خواهند شد. قفل گذاری این نرم افزار روی فایل های ZIP با فناوری AES encryption انجام می شود. در نسخه جدید ، نرم افزار میتواند برروی عکس ها و فایل های PDF واترمارک دلخواه شما را نیز قرار دهد. دیگر قابلیت مهم نرم افزار ، امکان پشتیبان گیری خودکار و زمان بندی شده از فایل ها و فولدرهای مشخص شده است و ذخیره سازی آنها با فرمت ZIP می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند فایل های شما را روی لوح های فشرده نیز رایت نماید و نکته جالب دیگر این است که اگر فایل بک آپ شما از مقدار ظرفیت لوح فشرده بیشتر باشد ، خود نرم افزار به صورت خودکار آن را به چندین لوح فشرده تبدیل خواهد کرد. 

 

WinZip Pro 17 قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 17.0 Build 10283

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif
مصطفی مختاری نیا بازدید : 169 شنبه 03 فروردین 1392 نظرات (0)

 

Google Earth نرم افزار محبوب شرکت گوگل که توسط آن کاربران میتوانند به تصاویر ماهواره ای کره زمین دسترسی داشته باشند. این نرم افزار محبوب تمامی نقاط دنیا به جز مناطق ممنوعه شرکت گوگل را برایتان نمایش خواهد داد و میتوانید به گشت و گذار در دنیا بپردازید. تصاویر تهیه شده توسط این نرم افزار با ماهواره های دنیا همه روزه در حال بروزرسانی هستند و میتوانید تصاویر شهرها و خیابان ها را ملاحظه بفرمایید. این نرم افزار به ۲ صورت satellite و maps یعنی تصاویر ماهواره ای و تصاویر نقشه ای ، به کاربر امکان نمایش کره زمین را میدهد. تصاویر ماهواره ای مانند تصویر از بالا به نمایش منطقه دلخواه می پردازد و تصاویر نقشه ای نیز بیشتر برای جانمایی و یافتن راه ها مناسب می باشد. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. در نسخه های جدید این نرم افزار یعنی گوگل ارث  ، قابلیت نمایش سه بعدی ساختمان ها وخیابان ها نیز فراهم آمده است که این مورد میتواند در زیبایی و لذت هرچه بیشتر و همچنین کسب اطلاعات مفیدتر به کاربران کمک نماید.

 

google earth مشاهده کره زمین با Google Earth Pro 7.0.3.8542 Final

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif
مصطفی مختاری نیا بازدید : 223 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)

مدیریت پارتیشن های ویندوز با نرم افزار O&O Partition Manager v3.0.199

O&O PartitionManager يكي از كامل ترين نرم افزارهايست كه تا به حال براي اين كار ارائه شده و كاربران با استفاده از آن مي توانند به سادگي كار مديريت برروي پارتيشن ها را انجام دهند. اين مديريت كه به صورت كاملا حرفه اي هم انجام مي گيرد قادر است تا حجم پارتيشن ها را بدون حذف فايل هاي درون آن ها كم و زياد كند و اين مهم در محيطي كاملا گرافيكي و جذاب صورت مي پذيرد. اين نرم افزار قدرتمند همچنين قابليت هاي ديگري هم دارد كه از جمله آن ها مي توان به امكان يكپارچه سازي هاردديسك ، حذف فايل هاي اضافي ، پشتيباني از انواع هارد ديسك ها و قابليت هايي از اين قبيل اشاره نمود. O&O PartitionManager مي توان ابزاري بسيار مناسب براي كاربران حرفه اي باشد كه به اطلاعات و هاردديسك خود اهميت ويژه اي مي دهند.

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 144 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)
پخش انواع فایل های صوتی با نرم افزار Foobar2000 1.2.3
| نسخه جدید Foobar2000 1.2.3 جایگزین نسخه قبلی شد|
Foobar2000 نام یک پلیر حرفه ای ، کامل و قدرتمند فایل های صوتی است که می تواند به همراه همیشگی شما در محیط ویندوز و هنگام گوش فرا دادن به فایل های صوتی شود! این نرم افزار قدرتمند قادر است تا فرمت هایی نظیر : MP1, MP2, MP3, MP4, MPC, AAC, Ogg Vorbis, FLAC / Ogg FLAC, WavPack, WAV, AIFF, AU, SND, CDDA, WMA را به خوبی پشتیبانی کرده و بهترین کیفیت پخش را در کار با این فرمت ها به کاربر القا کند!!یکی از خصوصیات ویژه و قابل ذکر این نرم افزار قابلیت پشتیبانی کامل و دقیق از سیستم Unicode می باشد ، چرا که نرم افزارهای هم دسته قادر به انجام این کار نیستند ولی این نرم افزار فایل های را که با زبان فارسی هم اسم شده باشند را قادر است تا پخش کند!از جمله دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به ویرایش اطلاعات توضیحی فایل ها، ساپورت ریپگر های سی دی های صوتی، همچنین تبدیل فرمت های صوتی تحت پشتیبانی با استفاده از ابزارهای تبدیل کننده قرار داده شده در در محیط نرم افزار نام برد!

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

 

 

مصطفی مختاری نیا بازدید : 181 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)
طراحی قالب سایت و وبلاگ با نرم افزار Artisteer 4.1.0.59861
| نسخه جدید Artisteer 4.1.0.59861 جایگزین نسخه قبلی شد|
Artisteer نام یکی از بهترین نرم افزارهای ساخت قالب وبسایت به صورت سریع و آماده است. با این نرم افزار شما به سرعت تبدیل به یک متخصص طراحی وبسایت می شوید. از قابلیت های این برنامه می توان به ویرایش و برش گرافیک، برنامه نویسی به زبان XHTML و CSS، طراحی آسان قالب های جوملا و دروپال و وردپرس و پوسته های DotNetNuke اشاره کرد. همچنین شما توسط این برنامه می توانید قالب وبلاگ بسازید در عرض چند دقیقه البته بدون نیاز به فتوشاپ یا Dreamweaver و یا داشتن مهارت فنی.
http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif
مصطفی مختاری نیا بازدید : 178 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید مجموعه نرم افزارهای نرو - Nero Multimedia Suite Platinum v12.0.02000

| نسخه جدید Nero Multimedia v12.0.03500 جایگزین نسخه قبلی شد|

سه بسته نرم افزار Nero Vision Xtra ، Nero Burning ROM ، Nero BackItUp & Burn در کنار هم جمع شده اند و نام Nero Multimedia 12 را پدید آورده اند. همانطور که مشاهده می کنید با کنار هم چیدن سه بسته نرم افزاری کامل حالا خودتان باید حدس بزنید که در نهایت چه بسته نرم افزاری و با چه امکاناتی پدید خواهد آمد. البته این امکانات در نسخه های قبلی هم کم و بیش بوده اند اما مطمئنا به این کاملی نبوده و البته باید بدانید که سرعت اجرا با این حجم اطلاعات در این نسخه نسبت به نسخه های قبل بسیار بهینه شده است.

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

 

مصطفی مختاری نیا بازدید : 184 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)
برنامه تقویم خورشیدی - نسخه Sun Calendar 6.5.2
 
| نسخه جدید Sun Calendar 7 Beta جایگزین نسخه قبلی شد|
برنامه تقویم خورشیدی SunCalendar یک برنامه رایگان بوده که برای برطرف کردن نیاز کاربران به تقویم هجری شمسی ساخته شده که در کنار آن علاوه بر این که سعی شده انتظارات کاربر از یک تقویم دیجیتال برآورده شود در جهت افزایش اطلاعات کاربر هم با استفاده از ابزارهایی مانند کتابخانه و ویکی (نمایش اطلاعات مختصر در مورد هر رخداد) فعالیت داشته است .از دیگر ویژگی های این نرم افزار فارسی می توان به  قابلیت گذاشتن پیام به صورت زمان دار ،  رخدادهای ملی ، مذهبی و سینمایی جهان ، دارا بودن ساعت جهانی ، اوقات شرعی ، مبدل تاریخ ، دفترچه تلفن و … اشاره کرد.
مصطفی مختاری نیا بازدید : 196 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)

 

طراحی و شبیه ساز مدارهای الکترونیکی با نرم افزار SynaptiCAD Product Suite 17.02d

نرم افزار SynaptiCAD Product Suite بیشتر برای دانشجویان و مهندسین الکترونیک طراحی شده است تا آنها بتوانند در محیطی کاملا حرفه ای و شبیه سازی شده اقدام به طراحی مدارهای الکترونیکی کنند. شما می توانید در محیط این نرم افزار بگونه ای مدارها را کنار یکدیگر قرار دهید که گویی بصورت واقعی مشغول این کار هستید. سپس می توانید تنها با کلید تمامی مدارها را چک کنید و در صورت بروز هرگوه مشکل اقدام به شناسایی کرده و سپس تست مجدد انجام دهید. این نرم افزار می تواند در وقت شما نیز صرفه جویی کند. زیرا لازم نیست قبل از صحت تمامی کارها اقدام به نصب مدارها کنید و بعد از بروز مشکلات مجبور شوید تمامی مراحل را از اول انجام دهید. بلکه با نصب این نرم افزار می توانید بصورا اصولی و حرفه ای مدارها را طراحی کرده , مشکلات را شناسایی و سپس اقدام به انجام کار کنید. همچنین شما می توانید با ابزارهایی که در اختیار دارید به بررسی ایده هایتان پرداخته و آنها را شبیه سازی کنید، بدون اینکه مجبور باشید تمام مراحل ساخت آن را تا پایان طی کنید.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 180 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)

 

حذف تبلیغات مزاحم اینترنتی با نرم افزار Ad Muncher 4.93 Build 33707 Final

با استفاده از این نرم افزار Ad Muncher قادر خواهید بود تا تمامی پنجره های تبلیغاتی و مزاحم و بنرهای موجود در سایت ها و مسنجرها را حذف و مسدود سازی کنید و با اینکار سرعت بارگذاری صفحات وب را افزایش داده و در مصرف پهنای باند صرفه جویی کنید. توسط این برنامه قادر خواهید بود تا مانع از باز شدن تبلیغات در مرورگرها همچون فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر، اپرا، سافاری، کروم، نت اسکیپ و ... شوید. همچنین حذف تبلیغات موجود در نرم افزارهای گفتگو مانند ICQ, Morpheus, Kazaa, Grokster, Opera, PalTalk, iMesh,   Bearshare, LimeWire ,Yahoo music jukebox ,TVAnts ,Pando  و ...قسمتی از قابلیت این نرم افزار قدرتمند می باشد. البته یکی از بهترین مزیت های این نرم افزار می تواند کم کردن میزان استفاده از پهنای باند اینترنت باشد و لازم نیست مدت زمان زیادی را صرف بارگذاری صفحات کنید و با لود شدن بنرها و پنجره های تبلیغاتی پهنای باند شما بیهوده مصرف شود. این نرم افزار از باز شدن خودکار پنجره های مزاحم در تمامی مرورگرها جلوگیری کنید که تمامی این کارها برای افزایش سرعت گشت و گذار و بالا بردن امنیت سیستم شما خواهد بود.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 193 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)

 

 

عیب یابی ، تعمیر و بهینه سازی رجیستری ویندوز با نرم افزار Registry First Aid Platinum v8.3.0 Build 2054

Registry First Aid با اسکن رجیستری ویندوز می تواند عیوب آن را تعمیر کند. بدین ترتیب رجیستری ویندوز شما همیشه پاک و صحیح باقی خواهد ماند. این نرم افزار با اسکن رجیستری برای منابع معیوب فایل/پوشه ، فونت ها ، DLL های به اشتراک گذاشته شده ، آیتم های بلااستفاده در Start Menu ، مسیر نرم افزارها و غیره می تواند تمامی خطاهای آنها را بر طرف کند. Registry First Aid فایل ها و پوشه هایی را که ممکن است روی درایو شما جا به جا شده باشند از روی مکان ابتدایی آنها پیدا می کند. سپس ورودی های رجیستری را برای تطبیق فایل ها یا پوشه ها ، تصحیح می کند. به علاوه ، اگر رجیستری دارای لینک هایی به فایل ها یا نرم افزارهای حذف شده داشته باشد ، Registry First Aid می تواند آنها را شناسایی کرده و این ورودی های نامعتبر را از روی رجیستری ویندوز شما حذف کند. پاک و سالم ماندن رجیستری ویندوز باعث می شود که سرعت اجرای نرم افزارها و سرعت کلی کامپیوتر شما به صورت محسوسی افزایش یابد. بعد از حذف نرم افزارهای مختلف از روی سیستم ، نقاط اتصال بی شماری روی رجیستری ویندوز برای فایل هایی که دیگر وجود ندارند ، باقی می ماند. با استفاده از نرم افزار Registry First Aid می توانید از شر این مشکلات که می توانند سرعت کامپیوتر شما کاهش دهند نیز خلاص شوید. اگر شما یک نرم افزار را به درایو دیگری جا به جا کردید ، تمامی لینک های نرم افزار را شکسته اید. اما Registry First Aid می تواند فایل ها و پوشه های جا به جا شده را پیدا کرده و ورودی های رجیستری را تصحیح کند.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 213 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)

 

ساخت آسان درایو مجازی با نرم افزار Alcohol 52% Percent Professional v2.0.1.2033

Alcohol 52% Percent Professional نرم افزاری برای نمونه سازی CD و DVD است که کاربران توسط آن می توانید درایوهای مجازی CD و DVD را بسازند و آنها را بدون نیاز وجود دیسک های فیزیکی ، به صورت مجازی اجرا کنند.

 

امکانات نرم افزار Alcohol 52% Percent Professional v2.0.1.2033 :
- این نرم افزار به شما امکان تهیه نسخه پشتیبان از دیسک بازی ها ، نرم افزارها ، DVD ها به صورت یک ایمیج را می دهد که می توانید آن را از طریق درایوهای مجازی Alchohol فراخوانی و اجرا کنید.
- دیگر نرم افزارهای مشابه به شما امکان ساخت 31 درایو مجازی نمی دهند ، اما با استفاده از Alcohol 52% Percent Professional می توانید این تعداد درایو را ساخته و بدین ترتیب دیسک های خود را 200 برابر سریعتر از CD-ROM ها اجرا کنید.
- بدین ترتیب دیگر دیسک های اورجینال شما در خطر خط و خش ، گم شدن یا سرقت قرار نمی گیرند و شما می توانید تمامی رسانه های گران قیمت خود را تنها با استفاده از ایمیج هایی که در هارد درایو کامپیوتر خود ذخیره کرده اید ، تنها با یک کلیک اجرا کنید.
- وجود امکان ساخت 31 درایو مجازی بدین معنی است که شما می توانید به صورت همزمان به 31 درایو روی کامپیوتر خود دسترسی داشته باشید.
- شما می توانید ایمیج های ساخته شده را روی سروری قرار دهید تا همکاران شما بدون نیاز به داشتن دیسک فیزیکی ، از آنها استفاده کنند. بدین ترتیب دیگر آنها نیازی به استفاده از درایو CD-ROM نخواهند داشت.

 

- این نرم افزار از موتور قدرتمند برای کپی دیسک ها استفاده می کند. همچنین شما می توانید توسط آن ، کپی های تهیه شده را روی دیسک های خالی خود رایت کنید.
- برای تمامی افراد مانند معلمان ، فروشنده ها ، مدیران IT ، دانش آموزان و حتی افرادی که در زمینه بازی های کامپیوتری کار می کنند ، کاربرد دارد.
- Alcohol 52% Percent Professional دارای تمامی امکانات Alcohol 120% Percent Professional بوده و برای استفاده در لپ تاپ بسیار مناسب است.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 213 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)

ویرایش و خواندن فایل های PDF با نرم افزار Nitro PDF Reader 2.1.1.4

| نسخه جدید Nitro PDF Reader 3.0.4.4 جایگزین نسخه قبلی شد|

Nitro PDF Reader نرم افزار دم دستی برای ویرایش فایل های Pdf می باشد که تمامی عملیاتی که افراد روزانه روی فایل های پی دی اف انجام می دهند را یکجا در اختیار آنها قرار می دهد. توسط این نرم افزار می توانید نوشته های خود را وارد pdf کنید , مکان های مهم را پر رنگ کنید , زیر متن های مهم خط بکشید. علاوه بر این ها توسط نرم افزار می توانید تصاویر را از PDF  بیرون بکشید یا تمام متن داخل آن را در فایل متنی ذخیره نمایید ویژگی مهم تر در این نرم افزر ساخت پرینتر مجازیست که توسط آن می توانید اسناد خود را به PDF تبدیل نمایید.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 157 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)

 

دانلود مجموعه آفیس شرکت کورل - Corel Home Office v5.0.120.1522

Corel Home Office نرم افزاری قدرتمند و سازگار با Microsoft Office برای پردازش کلمات ، صفحات گسترده و پرزنتیشن ها می باشد. رابط کاربری نرم افزار به سبک روبانی بوده و برای بسیاری از افراد آشنا می باشد. شما می توانید توسط این نرم افزار ، فایل های خود را بدون نیاز به برنامه دیگری در فرمت PDF ذخیره کنید ، آنها را به صورت آنلاین از طریق سیستم ابری مانند Dropbox به اشتراک بگذارید. Corel Home Office نرم افزار هوشمند برای مصارف تجاری و خانگی می باشد.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 242 پنجشنبه 27 مهر 1391 نظرات (0)

VLC media player

 

| نسخه جدید VLC Media Player 2.1.0 20121009 جایگزین نسخه قبلی شد| VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید.حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را بر روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتاً زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند ، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی Ram را اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را نمایش دهد.این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان Player بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا 99 درصد فرمت ها را پشتیبانی کند.همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت.

درباره ما
پیام مدیریت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی: به این وبلاگ خوش آمدید . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما در بهتر شدن کیفیت مطالب وبلاگ یاری رسانید .(مصطفي مختاري نيا)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب این وبلاگ در چه حدی می باشد؟
    پشتیبانی آنلاین
    کدهای اختصاصی

    وب سايت ظهور


    وب سايت ختم صلوات


    وب سايت ختم قرآن مجيد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 332
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 372
  • باردید دیروز : 623
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,800
  • بازدید ماه : 1,800
  • بازدید سال : 87,671
  • بازدید کلی : 269,033
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود