loading...
داغترین و جالبترین مطالب و دانلود های روز دنیا
آخرین ارسال های انجمن
مصطفی مختاری نیا بازدید : 298 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم افزاری عالی و رایگان است که به راحتی ویروس هایی که به صورت اتوران اجرا می شوند را حذف خواهد کرد و ضمن اینکه توانایی بررسی حافظه های usb را در لحظه اتصال به سیستم دارد ، قابلیت اسکن سیستم و حذف ویروس autorun.inf را نیز دارا می باشد. باتوجه به دارا بودن قابلیت آنالیز فایل هایی که در لحظه اتصال حافظه های usb قصد اجرا را دارند،نرم افزار توانایی شناسایی ویروس هایی که شناخته شده نیستند را دارد و میتواند از آنها را از بین ببرد. باتوجه به اینکه معمولاً آنتی ویروس های عادی توانایی حذف ویروس های اتوران را ندارند ، Autorun File Remover میتواند انتخاب مناسبی جهت جلوگیری از آلوده شدن ویندوز به این ویروس شایع و آزاردهنده باشد. همچنین باتوجه به رایگان بودن نرم افزار و استفاده وسیع از آن در سطح دنیا که نشان دهنده محبوبیت و کیفیت آن است، کاربر از دردسرهای رایج کرک کردن و استفاده غیرقانونی از نرم افزارهای مشابه تجاری آسوده خاطر خواهد گشت.

 

autorunfileremover حذف ویروس های اتوران Autorun File Remover 1.5

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif
مصطفی مختاری نیا بازدید : 166 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

 

حذف ویروس اتوران با نرم افزار Autorun Eater 2.6

Autorun Eater برنامه ای مفید و کم حجم برای شناسایی و حذف فایل های مخرب autorun.inf می‌باشد . معمولا ویروس های اتوران از طریق حافظه های جانبی مانند هاردهای اکسترنال ، فلش ها و کارت های حافظه منتقل می شوند و کار اصلی آن ها اختلال در روند عادی ویندوز می باشد . این برنامه قادر به اسکن تمامی درایوها به جز درایوهای CD/DVD و فلاپی است .

مصطفی مختاری نیا بازدید : 238 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود آنتی ویروس قدرتمند TrustPort Antivirus 2012 12.0.0.4790 Final
آنتی ویروس TrustPort یک راه حل ساده و قدرتمند برای حفاظت کامپیوتر در برابر برنامه های مخرب ، ویروس ها ، کرم ها ، هرزنامه ها و وب سایت های جعلی و خطرناک است . آنتی ویروس TrustPort قبل از اینکه هر برنامه ای را اجرا کنید آن را اسکن میکند تا مخرب نباشد . می توانید این آنتی ویروس را به گونه ای تنظیم کنید که هر چند وقت یک بار به طور مثال هر روز یا هرساعت کامپیوتر شما را به طور خودکار اسکن کند و در صورت مشاهده هر گونه ویروس ، تروجان ، برنامه های مخرب و ... آن را به شما اطلاع دهد . این نرم افزار علاوه بر محافظت کامپیوتر شما در برابر ویروس ها ، کرم ها ، تروجان ها و ... می تواند برای والدین مفید باشد و سطح دسترسی فرزندان خود را به اینترنت و غیره محدود کنند .
مصطفی مختاری نیا بازدید : 159 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

نرم افزار محافظت رایانه از مخرب های مختلف IObit Malware Fighter Beta 3.0 Build 0512

| نسخه جدید IObit Malware Fighter 1.5.0.2 PRO جایگزین نسخه قبلی شد|

Malware Fighter نام نرم افزاری امنیتی یا به نوعی ضد ویروسی کابردی و مفید برای از بین بردن تمامی بد افزارها, نرم افزارهای جاسوسی مختلف، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، تروجان ها، کی لاگر،  رباتها، کرم ها، و ... و همچنین محافظت کامپیوتر شما از انواع این نوع مخرب ها می باشد.
در این نرم افزار امنیتی سه نوع اسکن در دسترس است : اسکن هوشمند که عبارت است از اسکن فایل های مهم سیستم عامل، فرآیند ها و مکان های مهم. اسکن کامل، که در این قسمت همه درایو ها و فایلها به طور کامل اسکن می شوند و اسکن سفارشی که به کاربر گزینه هایی را برای انتخاب مواردی که باید اسکن بشوند را میدهد.

این ضد جاسوس کاربردی محصولی از کمپانی IObit می باشد.

 

ویژگی های نرم افزار IObit Malware Fighter :
- بهبود موتور اسکن هوشمندانه ، اسکن کامل و اسکن دستی
- استفاده آسان تر از نرم افزار
- زمان واقعی در محافظت پیشرفته
- تکنولوژی خلاقانه در محاسبات
- افزایش امنیت رایانه
و...

مصطفی مختاری نیا بازدید : 239 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

 

امنیت کامل در اینترنت با نسخه جدید BitDefender Internet Security 2013 Build 16.0.16.1348 Final
| نسخه جدید BitDefender Internet Security 2013 Build 16.0.16.1348 Final جایگزین نسخه قبلی شد|
کاربران زیادی در سطح جهان وجود دارند که در هنگام گردش در اینترنت دچار مشکل شده و اصطلاحا در دام سایت های پراکنده کننده انواع ویروس ها، کرم ها و ... قرار گرفته که برای حل مکل فوق ایندسته از کاربران نیاز به نرم افزاری هایی جهت بالا بردن امنیت سیستم در حین وب گردی داشته که اینگونه نرم افزار ها در هنگام وب گردی کاربران کلیه درگاه های ورودی و خروجی کامپیوتر کاربر را تحت نظر داشته و ارتباط اینترنتی امنی را برای کاربران فراهم می سازند.یکی از نرم افزار هایی که امنیت لازم را در حین ارتباط با اینترنت برای کاربران فراهم می سازد نرم افزار قدرتمندBitDefender Internet Security می باشد این نرم افزار با جدیدترین تکنولوژی های روز به مبارزه با ویروس ها، هکر ها، اسپم ها و... رفته و دیواری محکم جهت جلوگیری از ورود ویروس ها، هکر ها، اسپم ها و... ایجاد می نماید
مصطفی مختاری نیا بازدید : 154 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود بسته ي امنيتي Bitdefender Total Security 2013 Build 16.0.16.1348 Final
| نسخه جدید Bitdefender Total Security 2013 Build 16.0.16.1348 Final جایگزین نسخه قبلی شد|
BitDefender يکي از قدرتمندترين ابزارهاي امنيتي ساخته شده در دنيا است که به عنوان بهترين آنتي ويروس نيز شناخته شده است . با بسته ي امنيتي BitDefender Total Security 2012 ميتوانيد جديدترين ابزارهاي امنيتي اين شرکت را داشته باشيد . داراي ابزار قدرتمند براي اسکن و از بين بردن فايل هاي مخرب ، فايروال ، کنترل کودکان در اينترنت و محدودسازي دسترسي آنها ، حفاظت از حریم خصوصی شما ، از بين بردن ايميل هاي اسپم و مزاحم است . قابليت بروزرساني خودکار ، اسکن برنامه هاي در هنگام اجرا ، موتور قدرتمند براي اسکن و شناسايي ، ديتابيس عظيم نرم افزار براي شناسايي هرگونه فايل مخرب ، قابليت حذف ردپاهاي اينترنتي و حفظ حريم شخصي ، از بين بردن ايميل هاي اسپم و ... از ويژگي هاي اين بسته ي امنيتي است . اين نسخه براي ويندوزهاي 32 بيتي است و Patch تست شده نيز داخل بسته قرار دارد .
مصطفی مختاری نیا بازدید : 173 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)
حذف ویروس اتوران با استفاده از Autorun Virus Remover 3.0 Build 0201
| نسخه جدید Autorun Virus Remover 3.0 Build 0201 جایگزین نسخه قبلی شد|

نرم افزار Autorun Virus Remover 3.0 Build 0201 به شما این امکان را می دهد که به راحتی autorun های موجود در حافظه های فلش را نابود سازید و سپس فایل های سالم موجود در آن را در کامپیوتر خود کپی کند. این نرم افزار قادر است تا علاوه بر نابود سازی ویروس های فلش مموری با اسکن درایو های کامپیوتر شما autorun های موجود در آن ها را نیز پاک کند. همچنین شما می توانید نرم افزار از طریق اینترنت آپدیت کنید تا به کمک سرور اصلی خود با ورژن های جدید ویروس autorun آشنا شود و در صورت مشاهده آن ها در فلش مموری از نفوذ آن ها به داخل سیستم جلوگیری کند. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به برسی پروسه های در حال اجرا که امکان آلوده شدن آن ها وجود دارد و همچنین تعمیر برخی از فایل ها و  برنامه های اصلی ویندوز اشاره کرد.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 170 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود آنتی ویروس کم حجم شده شرکت نرم افزاری مکافی McAfee Stinger 10.2.0.419

| نسخه جدید McAfee Stinger 10.2.0.714 جایگزین نسخه قبلی شد|

Stinger آنتی ویروس کم حجم شده از شرکت نرم افزاری McAfee می باشد که جنبه های خاصی از امنیت سیستم شما را بر عهده دارد اشتباه نکنید و فرض نکنید که این نرم افزار آنتی ویروس کاملی است  البته این نرم افزار ویروس ها را در پایگاه داده ای ۳۰۰۰ ویروس پیدا میکند لیست ویروس ها در رابط کاربری نرم افزار قابل مشاهده است و همانند تمام آنتی ویروس های دیگر این نرم افزار نیز باید به روز رسانی شود به طور پیش فرض نرم افزار ویروس های یافته شده را ترمیم و پاکسازی می کند  و شما می تواند نتیجه اسکن نرم افزار را در خروجی ذخیره نمایید همچنین شما می توانید در تنظیمات نرم افزار عملی که نرم افزار باید با پیدا کردن ویروس بر روی آن انجام دهد مشخص کنید.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 231 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود آنتی ویروس جدید و کم حجم هیتمن برای کامپیوتر - Hitman Pro 3.5.8 Build 121
| نسخه جدید Hitman Pro 3.6.1.163 جایگزین نسخه قبلی شد|
تحقیقات نشان داده که بسیاری از رایانه ها با وجود داشتن سیستم امنیتی بروز رسانی شده ، آلوده به ویروس و بدافزار هستند و گاهی مشکل چندانی در استفاده از آنها بوجود نخواهد آمد. اما با این وجود استفاده از یک رایانه آلوده خطرات بسیاری را به دنبال دارد. برای آگاهی از وضعیت رایانه خود می توانید از نرم افزاری کوچک و کاربردی مثل Hitman Pro استفاده نمایید. این نرم افزار که به صروت پرتابل عرضه می شود ، قابلیت اجرا از یک حافظه فلش ، هارد اسکترنال و شبکه را داراست. در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید از آلودگی و یا عدم آلودگی سیستم خود مطمئن شوید و در صورت بروز مشکل برای حل آن اقدام نمایید. یکی از امکانات جالب این نرم افزار امکان اسکن و پاکسازی سیستم از طریق سیستم محاسبات ابری است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از وبلاگ مصطفی مختاری نیا دریافت نمایید.
مصطفی مختاری نیا بازدید : 185 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار قدرتمند آنتی ویروس و ضد جاسوسی The Cleaner 2012 v8.1.0.1111

The Cleaner نرم افزاری قدتمند جهت محافظت سیستم شما در برابر حملات مخرب اینترنتی و جاسوسی هکرها است. به کمک این نرم افزار شما می توانید سطح امنیتی بالایی را برای سیستم خود فراهم کنید تا از دسترس نرم افزارهای مخرب و هکر های اینترنتی در امان باشید. این نرم افزار به خوبی می تواند شما را از دست تروجان ها،کی لاگرها و کرم های اینترنتی نجات دهد.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 185 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود آنتی ویروس سبک و رایگان Panda Cloud Antivirus 1.5.1

| نسخه جدید Panda Cloud Antivirus 2.0 جایگزین نسخه قبلی شد |

Panda Cloud Antivirus آنتی ویروس سبک  که از سیستم شما و منابع آن در مقابل حملات زیادی محافظت می کند این نرم افزار به صورت ابری عمل می کند و تنها قسمتی از آن بر روی سیستم شما نصب می شود و توسط سیستم امنیتی از راه دور و با فایل های هسته ای بر روی سرورهای اختصاصی بر روی اینترنت از سیستم شما محافظت خواهد کرد این نرم افزار نیازی به به روز رسانی دستی ندارد و دیگر نیازی به تنظیمات دستی نیست ابری بودن سیستم به این معنا نیست که شما در مواقعی که به اینترنت متصل نیستید امنیت ندارید بلکه نرم افزار یک کش محلی از فایل های امنیتی بر روی سیستم شما قرار خواهد داد و امنیت شما را ۱۰۰% تضمین خواهد کرد دو نوع آنالیز در این آنتی ویروس وجود دارد اولی نقاط حساس سیستم را تشخیص می دهد و بررسی می کند و دومی پوشه هایی که توسط شما انتخاب می شود را مورد بررسی قرار می دهد.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 187 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

 

پاکسازی تروجان ها با نسخه جدید نرم افزار Trojan Remover 6.8.2.2598

| نسخه جدید Trojan Remover 6.8.4.2608 جایگزین نسخه قبلی شد|

نرم افزار Trojan Remover نرم افزاری طراحی شده برای پاک کردن اتوماتیک بد افزار هایی است که آنتی ویروس ها قادر به پاک سازی آنها نیستند. آنتی ویروس های استاندارد به صورت عادی قادر به شناسایی بد افزار های خاص نیستند حتی ممکن است این بد افزار ها توسط آنتی ویروس کشف شوند اما به خوبی از روس سیستم پاک نشوند در اینجاست که ارزش برنامه Trojan Remover آشکار میشود. این برنامه در هنگام بالا آمدن ویندوز کلی فایل ها ، رجیستری و فایل های در حال اجرا را برسی کرده و در صورت مشاهده بد افزار ها با نشان دادن اخطار به کاربر آنها را به راحتی از سیستم پاک میکند.
مصطفی مختاری نیا بازدید : 178 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

 

حذف آسان ابزار مخرب با Norman Malware Cleaner 2.03.03 (قابل حمل)

| نسخه جدید Norman Malware Cleaner 2.05.06 جایگزین نسخه قبلی شد|

آنتی ویروس بسیار پر قدرت Norman Malware Cleaner که می توان گفت جزء بهترین ها بوده و با قدرت بسیار زیادی دشمنان سیستم شما را نابود میکند و از نفوذ به سیستم شما به طور گسترده جلوگیری می کند که همین امر باعث بهبود سلامت سیستم شما خواهد شد و شما می توانید هم زمان بیشتری از ویندوز خود استفاده کنید و هم دیگر با افت سرعت سیستم مواجه نمی شوید همچنین در این آنتی ویروس پر قدرت نیاز نیست شما آپدیت را انجام دهید نرم افزار خود این کار را به صورت خود مار انجام می دهد که شما متوجه ی آن نمی شوید.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 140 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)
محافظت ۳۶۰ درجه از سیستم شما با Norton 360 2013 v20.1.0.24
| نسخه جدید Norton 360 2013 v20.1.0.24 جایگزین نسخه قبلی شد|

نورتون قدیمی ترین محصول این شرکت اینقدر معروف است که حتی حالا هم که سال ها از تولید و عرضه آن می گذرد وقتی کسی نام آن را می شنود می داند که چقدر در کارش یعنی تامین امنیت فوق العاده عمل می کرده و البته حالا هم فوق العاده است. اما بحث ما در مورد نرم افزاری است که  مانند نورتون آنتی ویروس آنقدر قدیمی نیست و تنها چند سالی است که عرضه شده اما کارآیی فوق العاده اش باعث شده کاربران زیادی به سمت و سوی آن کشیده شوند. به هیج وجه این محبوبیت را نمی توان به یک نسخه و یا به زمانی محدود خلاصه کرد. نام این نرم افزار همانطور که تا به حال هم به آن پی برده اید Norton 360 نام دارد. Norton 360 همان ابزاری است که سیستم کاربران را به صورت ۳۶۰ درجه ای محافظت می کند و قرار نیست با وجود این ابزار امنیتی ویروسی به خود اجازه وارد شدن به سیستم کاربر را دهد. بسته امنیتی Norton 360 یکی از محصولاتی است که سایمانتک با ارائه آن توانست بسیار محبوب تر از قبل شود. زمانی که این بسته امنیتی عرضه گردید بسیاری آن را نمی شناختند، طولی نکشید که این ابزار به رایانه ها راه یافت. دلایل این موفقیت را باید در امکانات فوق العاده و بسیار گسترده این بسته جست وجو نمود. این ابزار در همین مدت هم برنده بسیاری از فستیوال ها شده است. در سایت های مختلف ثبت بهترین ابزارهای امنیتی نام Norton 360 به دفعات ذکر شده است. آنتی ویروسی قدرتمند، دیوار آتشی بسیار حرفه ای و متفاوت، AntiSpyware، قابلیت تهیه فایل پشتیبان و چندین و چند قابلیت دیگر از اولین مواردی بودند که در این بسته امنیتی قرار داشتندو البته در نسخه جدید هم به چشم می آیند. حدود یک سال از ارائه نسخه قبلی می گذرد و نسخه ۵ تنها ساعت هاست که بر روی سایت سایمانتک قرار گرفته است . نسخه ۵ با تغییراتی نسبتا زیاد ارائه گردیده است. اولین تغییر که حتی خود سایت سازنده هم مانند کاربران به آن اهمیت زیادی داده است کارآیی بسیار بالا با سرعت فوق العاده و عدم کاهش Performance سیستم کاربر است. قرار نیست با این ابزار سرعت سیستم حتی اندکی کاهش یابد.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 164 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود نسخه جدید اینترنت سکوریتی نورتون Norton Internet Security 2013 v20.1.0.24 Final

| نسخه جدید Norton Internet Security 2013 v20.1.0.24 Final جایگزین نسخه قبلی شد|

Norton Internet Security ساخت کمپانی بزرگ Symantec کشور آمریکا میباشد و قادر است تا از ورود هرگونه بد افزارها که از راه های مختلف و به خصوص از اینترنت قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. این بسته ی امنیتی جز پر طرفدار ترین نرم افزارهای اینترنت سکوریتی در جهان به شمار میرود و رغیب اصلی نرم افزار های امنیتی همچون نود32  و کاسپرسکای میباشد. شما با داشتن این نرم افزار دیگر به هیج وجه نگران آلوده شدن سیستم خود نخواهید بود زیرا در بسته ی امنیتی نورتون تمام نرم افزارهای امنیتی نظیر Anti Virus, Anti Rootkit, Bot Protection, NortonTM Safe Web, Smart Firewall, NEW! SONARTM 2 Behavioral Protection, NEW! Norton System Insight, NEW! Norton Insight Network AntiSpam, NEW! Norton Download Insight, NEW! Norton Threat Insight, Spyware Protection, Identity Protection, Pulse Updates, Network Monitoring, Parental Controls, Vulnerability Protection, NEW! Professional Strength AntiSpam, NEW! Norton File Insight قرار گرفته است که هر کدام از این برنامه ها قادر اند امنیتی بخشی از سیستم شما را فراهم سازند.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 175 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود نسخه جدید انتی ویروس نورتون Norton antivirus 2013 v20.1.0.24 Final

| نسخه جدید Norton antivirus 2013 v20.1.0.24 Final جایگزین نسخه قبلی شد|

 آنتی ویروس Norton AntiVirus ساخت کمپانی بزرگ Symantec کشور آمریکا میباشد و قادر است تا از ورود هرگونه بد افزارها که از راه های مختلف قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. این آنتی ویروس جز ۵ آنتی ویروس برتر جهان به شمار میرود و رغیب اصلی آنتی ویروسهایی همچون نود۳۲ و کاسپرسکای میباشد. شما با داشتن این نرم افزار دیگر به هیج وجه نگران آلوده شدن سیستم خود نخواهید بود زیرا می توانید با کمک آن تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید. همچنین این نرم افزار که از کمیاب دانلود میکنید خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم اتصال یابد نرم افزار آن را آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. نکته ی دیگری که در نسخه ی جدید این نرم افزار به چشم میخورد استفاده ی بهینه از پردازنده سیستم و رم می باشد که در مقایسه با نسخه های قبلی بهبود قابل ملاحظه ای یافته است زیرا اکثر کاربران همیشه از کند شدن سیستم خود پس از نصب این آنتی ویروس شکایت داشتند که در این نسخه این مشکل تا حد قابل قبولی بر طرف شده است.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 179 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود آنتی ویروس رایگان و قابل حمل دکتر وب - Dr.Web CureIt! 7.0B

Dr.Web CureIt! 7.0B با استفاده از موتور های جستجوی پیشرفته و الگوریتم های خاص خود می تواند انواع ویروس را شناسایی و نابودکند.دکتر وب ضدویروسی که محصول کشور روسیه می‌باشد و در سال 1992 منتشر شد.دکتر وب اولین ضدویروسی بود که توانست کرم‌اینترنتی کد سرخ (Code Red) را که باعث آلودگی 250000 هزار رایانه در آمریکا و اروپا شده‌بود، شناسایی‌کند.شناسایی واز بین‌بردن بدافزارها بر روی هارد دیسک، حافظه فلش و RAM یکی از پارامتر های مهم این نرم افزار است.ویژگی های برتر این نرم افزار عبارتند از ، ازدارنده بلادرنگ از فراخوانی خودکار فایل‌های موجود در هارد دیسک، فلاپی دیسک، سی دی رام و حافظه فلش ،شناسایی ویروس‌های قرار داده شده در فایل‌های آرشیوی تودرتو ،تکنولوژی FLY-CODE که اجازه بررسی فایل‌های فشرده‌شده به‌وسیله پکرهای(Packers) ناشناخته را می‌دهد.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 223 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)
امنیت کامل سیستم با نرم افزار Trend Micro Titanium Internet Security 2013 v6.0 Build 1215
| نسخه جدید Trend Micro Titanium Internet Security 2013 v6.0 Build 1215 جایگزین نسخه قبلی شد|
Trend Micro Titanium Internet Security این نسخه از نرم افزار کامل ترین نسخه از محصولات Trend Micro محسوب می شود تمامی قابلیت های لازم برای ایمن نگه داشتن سیستم را دارا بوده و با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها و به روز رسانی های سریع و مداوم خیال کاربران را از لحاظ امنیت تا حدود زیادی راحت خواهد کرد. واسط کاربری بسیار جذاب و البته کاربر پسند و همچنین منوهای ساده ای که همگی به راحتی قابل استفاده هستند از نکات بسیار مهم و کلیدی این نرم افزار محسوب می شوند. شناسایی و نابود سازی انواع فایل های مخرب از انواع ویروس ها گرفته تا جدیدترین کرم های اینترنتی ، اسپم ها ، تروجان ها و نمونه های مختلف مخرب دیگر بخش اصلی نسخه ی جدید Titanium Maximum Security را تشکیل می دهد. اما از قابلیت های مفید دیگر می توان به Parental Control که می توان با فعالسازی آن از دسترسی فرزندان به بخش های مختلف سیستم و سایت های مختلف اینترنتی ، قابلیت بسیار مهمی به نام Securely Erase Documents که با استفاده از آن می توان اطلاعات را به صورت کاملا ایمن شده حذف کرده تا به هیچ وجه امکان بازیابی آن ها وجود نداشته باشد ، Trend Micro Vault که قابلیتی است برای ایمن کردن بخش های مختلف از هارددیسک نظیر فولدرهای خاص با پسورد گذاری برروی آن ها و در نهایت یک System Tuner داخلی که نهایت کارآیی و Performance سیستم را به کاربران هدیه می دهد ، اشاره کرد.
مصطفی مختاری نیا بازدید : 132 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید و نهایی اینترنت سکوریتی آ وی جی - AVG Internet Security v12.0 Build 1890a4669

| نسخه جدید AVG Internet Security 2013 v13.0.2677 Build 5774 جایگزین نسخه قبلی شد|

AVG Internet Security محافظ اینترنتى قدرتمند و مطرح، محصول شرکت Grisof یکی از ضد ویروس های قدیمی و مطرح رایانه است که با 13 سال سابقه فعالیت مثبت در سیستم عامل های مختلف همواره نامش در میان لیست برترین ضد ویروس های دنیا مطرح بوده است. تروجان ها با سرعت زیادی در حال افزایش هستند و روز به روز عملکرد آنها پیچیده تر می شوند، این برنامه های مخرب را معمولاً با فایل های اجرایی مخلوط می کنند و برای قربانی ارسال می کنند، این گونه برنامه ها را که بیشتر با اهداف جاسوسی ساخته می شوند برای دزدیدن پسورد استفاده می کنند، با نصب یک آنتی تروجان در مقابل این دسته از فایل های مخرب ایمن شوید. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها در شناسایی و حذف تروجان ها از روی سیستم شما می باشد، محافظت به صورت بلادرنگ درمقابل عملکرد سیستم، شناسایی فایل های اجرایی آلوده به تروجان، پاک سازی فایل های آلوده، شناسایی برنامه های ضبط صفحه کلید، ایجاد نسخه پشتیبان از فایل های پاک سازی شده و ... همه از ویژگی های این نرم افزار می باشد. کار برنامه های امنیتى، محافظت از سیستم شما و همچنین جلوگیری از ورود Spyware ها، Adware ها، Trojan ها، DDL هاى مخرب و Keylogger ها مى باشد، اما با نصب این برنامه می توانید سیستم خودتان را با قدرت بالای این نوع نرم افزارها از ورود هر گونه جاسوس بر روی سیستم خود مانع شوید

مصطفی مختاری نیا بازدید : 199 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

 

BitDefender USB Immunizer v2.0.1.8

| نسخه جدید BitDefender USB Immunizer v2.0.1.8 جایگزین نسخه قبلی شد|

Bitdefender USB Immunizer یک نرم افزار رایگان با کاربردی آسان می باشد که به شما اطمینان لازم به منظور عدم وجود ویروس ، در فایل هایی که از دستگاه های یو اس بی انتقال می دهید را فراهم می کند.این نرم افزار تهدیدات مربوط به فایل های اتوران را قبل از دسترسی آن ها به کامپیوتر شما ، از بین می برد. پس از نصب ، نرم افزار به شناسایی و بررسی دستگاه های یو اس بی جدیدی که به سیستم شما متصل می شوند پرداخته و امنیت مورد نیاز شما را تامین می کند.طی سال ها بد افزارهایی که بر پایه اتوران شکل گرفته بودند مانند تروجان ها ، فایل های Autorun Inf و انواع کرم ها به عنوان تهدیدی برای چشم انداز الکترونیک در سراسر جهان محسوب می شدند.نرم افزار USB immunizer پاسخ شرکت BitDefender به این معضل فراگیر می باشد . اگر شما به طور تصادفی یک دستگاه یو اس بی آلوده را قبل از پاکسازی به کامپیوتر خود متصل کنید ، این نرم افزار مانع اجرای بخش های مخرب موجود در دستگاه یو اس بی می گردد.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 189 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

وبگردی ایمن و سالم و محافظت از رایانه خود با نسخه جدید avast! Internet Security 7.0.1466

| نسخه جدید avast! Internet Security 7.0.1466 جایگزین نسخه قبلی شد|

avast! Internet Security بسته ای از برنامه های کاربردی مفید امنیتی را با هدف محافظت از رایانه شما در برابر آلودگ احتمالی ویروس ها، روت کیت ها، ترجانها، نرم افزارهای جاسوسی، اسپم ها، بدافزارها و سایر نرم افزارهای مخرب که امروزه در فضای وب به وفور یافت می شوند ارائه می نماید. چنانچه از این نرم افزار بدرستی استفاده نمایید و یا ازآن در کنار نرم افزارهای کاربردی دیگر مانند ابزارهای تهیه نسخه پشتیبان استفاده کنید، این برنامه به میزان موثری خطر مورد حمله قرارگرفتن و یا آلودگی توسط هر ویروس، ونیز امکان ازدست دادن اطلاعات مهم و خصوصی را از رایانه شما کاهش می دهد. این نرم افزار به همراه یک فیلترضد اسپم و فایروال داخلی ارائه می شود که پس از این که برروی سیستم کاربر نصب گردد، بصورت آرام و در پس زمینه به اجرا در می آید تا از رایانه شما در برابر تمامی انواع شناخته شده نرم افزارهای مخرب محافظ به عمل آورد. با نصب این نرم افزار دیگر به هیچ چیز دیگری نیازی نخواهید داشت، فقط برنامه را نصب نموده و باقی کارها را به عهده آن بگذارید! کاربران اینترنت فعال بدیهی است که به محافظت بیشتری از فعالیتهای مختلف خود مانند خرید اینترنتی یا انجام اموربانکی بصورت آنلاین دارند، برای ایمنی در برابر وبسایتهای آلوده و خطر روزافزودن سرقت هویت، avast! Internet Security به شما سطح محافظتی پیوسته توسط لایه های آنتی ویروس، ضد نرم افزار جاوسوسی، محافظت ضد روت کیت، فایروال و ضد اسپم را ارائه می نماید تا دیگر کلاهبردان و هکرها نتوانند به اطلاعات شخصی و محرمان شما دسترسی داشته و از آنها سوء استفاده نمایند.

 

مصطفی مختاری نیا بازدید : 186 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)
جدیدترین نسخه آنتی ویروس معروف Avast Antivirus 6.0.1000 Full Till 2050 Pro
| نسخه جدید avast! Antivirus Pro v7.0.1466 جایگزین نسخه قبلی شد|
Avast! نام یکی از بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس شناخته شده است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سیستم خود را دربرابر انواع ویروسها، تروجانها ، کرمهای رایانه ای وسایرتهدیدهای اینترنتی محافظت کامل نمایید. این نسخه را  بصورت تجاری می توانید استفاده نماییدو از طیف وسیعتری از محصولات استفاده نمایید که سطح امنیتی بالاتری را ارائه می نمایند که به نسخه Avast! Professional Edition معروف می باشند. این نسخه از نرم افزار یک آنتی ویروس کاملا مورد تایید ICSA می باشد . همچنین برنده جایزه VB100% در سال ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ در زمینه بازبینی های مقایسه ای Virus Bulletin می باشد . این آنتی ویروس سیستم شما را برای خطرات احتمالی ویروسها، کرمها، تروجانها وروت کیتها و غیره به دو صورت با کسب اجازه از کاربریا به اصطلاح (On Demand) و یا بصورت خودکار یا به اصطلاح On Access ونیز ایمیلها، فایلهای بوت، فایل اکسپلورر و اسکرین سیور را بررسی و اسکن می نماید. دیتابیس آنتی ویروس نیز با استفاده از فناوری iAVS دوبار در هفته بروزرسانی می شود.
مصطفی مختاری نیا بازدید : 187 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود آنتی ویروس قدرتمند و رایگان مایکروسافت - Microsoft Security Essentials 4.1.522.0

همان‌طور که قبلا نیز گفته شد، برای شناخت برترین نرم‌افزار امنیتی گزارش‌های مؤسسه‌یAV-comparatives  معیار مناسبی برای تشخیص برترین‌ها می‌باشد (البته این گزارش‌ها به‌تنهایی کافی نیست و هر کاربر طبق امکانات سیستمی و نوع اینترنت خود و تحقیقات دیگر می‌تواند بین شاخص‌ترین‌ها، نرم‌افزار مناسب خود را برگزیند و سافت گذر سعی می‌کند تمام گزینه‌های انتخاب را معرفی و ارائه نماید).
در آخرین گزارش‌های این مؤسسه، آنتی‌ویروس رایگان شرکت مایکروسافت رتبه‌ی مورد قبولی کسب نموده است. هرچند سابقه‌ی شرکت مایکروسافت در بخش امنیت سابقه مناسب و درخشانی نیست اما با ارائه‌ی این آنتی ویروس این شرکت توانسته در این بخش نیز به موفقیت‌هایی دست پیدا کند. این برنامه که به اختصار MSE  خوانده می‌شود جایگزین دو برنامه قبلی و ناموفق مایکروسافت یعنی Windows Defender و Windows Live OneCare شده است.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 168 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود آنتی ویروس رایگان و کم حجم Norton Power Eraser 3.1.1.10

در این پست از پاتوق یو نرم افزار Norton Power Eraser را برای شما عزیزان اماده دانلود کرده ایم . Norton Power Eraser یکی از محصولات شرکت نورتون میباشد و قادر به پاسکازی انواع ویروس و بدافزار از سیستم شما میباشد . این نرم افزار کم حجم توان دفاعی سیستم شما در برابر روکیت ها و مالوارها بالا میبرد . هم اکنون با رفتن به ادامه مطلب این نرم افزار را از پاتوق یو دانلود نمایید .

مصطفی مختاری نیا بازدید : 201 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود انتی ویروس کم حجم و ایرانی دیده بان - Dideban Antivirus 1.0

آنتی ویروس دیده بان به شما کمک خواهد کرد ویروس ها و تروجان های خطرناک و جدید را از بین ببرد از دیگر امکانات این آنتی ویروس تعمیر ویندوز است که خرابی های به بار آمده ویندوز را تعمیر میکند . این آنتی ویروس قدرتمند ساخت خودم هستش .یکی از مزیت های این آنتی ویروس شناسایی و حذف ویروس های است که آنتی ویروس های مطرح جهان مثل نود 32 و ... نمیتوانند آنها را شناسایی کنند . در ادامه مطلب با ویژگی های این انتی ویروس آشنا شوید .

 

مصطفی مختاری نیا بازدید : 154 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (1)

 

دیسک نجات برای کامپیوتر شما با نام Kaspersky Rescue Disk 10.0.29.2

| نسخه جدید Kaspersky Rescue Disk 10.0.31.4 جایگزین نسخه قبلی شد|

Kaspersky Rescue Disk  می دانید که یکی از بهترین راه های مبارزه با ویروسها و تمیز کردن یک سیستم ویروسی اسکن و از بین بردن ویروسها از طریق بوت است. در حالت بوت به دلیل اینکه فایلهای آلوده در حال استفاده نبستند و ویروس فعال نیست امکان از بین بردن فایلهای ویروسی و تمیز کردن فایلهای آلوده در شرایط بهتری فراهم است.آنتی ویروس کاسپراسکی هم یکی از آنتی ویروسهای خوب محسوب می شود و دیسک بوت آن یک دیسک بوت با ارزش به شمار می اید.
مصطفی مختاری نیا بازدید : 192 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

 

جلوگیری از نفوذ ویروس ها و تروجانها با نرم افزار قدرتمند NETGATE Spy Emergency 10.0.505.0

| نسخه جدید NETGATE Spy Emergency 11.0.305.0 جایگزین نسخه قبلی شد|

امنیت اطلاعات یعنی حفاظت اطلاعات و سیستم‌های اطلاعاتی از فعالیت‌های غیرمجاز. این فعالیت‌ها عبارتند از دسترسی، استفاده، افشاء، خواندن، نسخه برداری یا ضبط، خراب کردن، تغییر، دستکاری. برای حراست از اطلاعات، باید دسترسی به اطلاعات کنترل شود. افراد مجاز باید و افراد غیرمجاز نباید توانایی دسترسی داشته باشند.دسترسی به اطلاعات حفاظت شده باید محدود باشد به افراد، برنامه‌های کامپیوتری، فرآیندها و سیستم هایی که مجاز به دسترسی به اطلاعات هستند.در پست امروز وبسایت پاتوق یو نرم افزار قدرتمندی را برای جلوگیری از بروز اطلاعات شما قرار داده است. NETGATE Spy Emergencyنام نرم افزاری است که با ایجاد دیوار امنیتی در سیستم عامل و جلوگیری از نفوذ انواع برنامه های مخرب از جمله تروجان ، اسپم ها ، ویروس ها ، کرم ها و سایر برنامه های خطرناک سیستم شما را پاک و ایمن نگه می دارد.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 205 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)
نرم افزار قدرتمند ضد جاسوسی SUPER AntiSpyware Professional v4.48.1000
| نسخه جدید SUPERAntiSpyware Pro v5.6.1014 جایگزین نسخه قبلی شد|
SUPERAntiSpyware Professional نرم افزار قدرتمند ضد جاسوسی می باشد که شما را یاری خواهد کرد که از حق حتمی خود ، یعنی محفظت از اطلاعات شخصی بهره مند شوید. این نرم افزار کم حجم ولی قدرتمند ، شما را در نابودی تمامی جاسوس ها و مب های سیستم یاری خواهد رساند. همچنین این نرم افزار قادر به شناسایی Spyware, Adware, Malware, Trojans, Dialers, Worms, KeyLoggers, HiJackers, Parasites, Rootkits خواهد بود. موتور جستجوی قدرتمند، طراحی ساده و در عین حال کارا ، قدرت شناسایی سریع ، گشت عمقی دقیق در سیستم ، سرعت بسیار بالا در شناسایی مب افزارها ، شناسایی و انهدام جاسوس ها و ... از جمله خصوصیات اصلی و ویژه این نرم افزار می باشد که آن را از نرم افزار های هم دسته خود متمایز کرده است.
مصطفی مختاری نیا بازدید : 188 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود آنتی ویروس فلش مموری و حافظه های همراه TrustPort USB Antivirus 2013 Build 13.0.0.5060 Final
| نسخه جدید  TrustPort USB Antivirus 2013 13.0.3.5073 Final جایگزین نسخه قبلی شد|
TrustPort USB Antivirus  یک نرم افزار امنیتی و ضدویروس مخصوص حفاظت از اطلاعات موجود در فلش مموری USB شمااست . این نرم افزار قادر خواهد بود تا عامل های مخرب مثل ویروس، تروجان، کرم، نرم افزارهای جاسوسی، انواع بد افزار و ...  را شناسایی کرده و از میان ببرد. نرم افزار TrustPort USB Antivirus طوری طراحی شده است که به محض شناسایی فایل های آلوده بواسطه تنظیمات قبلی آن را حذف و به لیست سیاه اضافه می کند.
مصطفی مختاری نیا بازدید : 200 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

 

برقراری امنیت کامل و مبارزه با ویروس ها توسط نرم افزار Comodo Internet Security 5.12.256249.2599

Comodo شرکت سازنده Internet Srcurity ادعا می کند که فایروال خود را منحصر بفرد برای شناسایی تمامی راه های شناخته شده برای کنترل ورود و خروج فایلها طراحی کرده است. این دیوار آتش قدرتمند به اندازه کافی قدرت دفع حملات اینترنتی را دارد. این برنامه بسیار قوی بوده که تا به حال هیچ نرم افزاری به این قدرت ساخته نشده. این نرم افزار که شامل آنتی ویروس و فایروال است به راحتی در مقابل برنامه های مخرب و پیچیده امروزی ایستادگی میکند. این نرم افزار با آخرین ویروس های مخرب آپدیت شده و شما به راحتی و بدون محدودیت کاری با این برنامه کار نمایید. این نرم افزار محبوب نیاز به توضیحات بیشتر ندارد.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 207 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود نسخه جدید آنتی ویروس قدرتمند و رایگان 2012.0.2126 AVG Anti-Virus Free Edition
| نسخه جدید  2013.0.2793 AVG Anti-Virus Free Edition جایگزین نسخه قبلی شد|
شاید بتوان امنیت را مهم ترین مسئله در دنیای مجازی نامید. با گسترش فوق سریع انواع مخرب های رایانه ای از قبیل ویروس ها ، تروجان ها ، فایل های جاسوسی و بسیاری دیگر، امنیت اطلاعاتی که ما در رایانه های خود و یا در فضا های مجازی در اختیار داریم در گرو این است که تا چه حد به امنیت اطلاعات خود اهمیت داده ایم و به این باور رسیده ایم که اینترنت اصلا جای امنی نیست و تلاش کرده ایم تا ضریب امنیت اطلاعات خود را تا حد امکان افزایش دهیم. در راستای تحقق این هدف که بتوانیم امنیتی نسبی برای اطلاعات خود ایجاد کنیم ، نرم افزارهای بسیاری ارائه شده اند که در آنها سعی شده است تا امنیت کاربران را به بهترین نحو تأمین کرد. از جمله فعال ترین کمپانی های تولید کننده نرم افزارهای آنتی ویروس می توان به AVG اشاره کرد که در سال های اخیر پیشرفت بسیار سریع و چشم گیری داشته و توانسته اعتماد بسیاری از کاربران را جلب کند. کاربرانی که امنیت رایانه خود را به نرم افزار تولید شده این شرکت می سپارند و امیدوارند تا بدین وسیله اطلاعاتشان از هرگونه تهدید در امان باشد. AVG Anti-Virus یکی از کامل ترین محصولات این شرکت است. این نرم افزار که دارای سازگاری کامل را با سیستم عامل های سون و ویستا دارد ، قادر است تا از رایانه شما در مقابل انواع تهدیدات محافظت کند. این آنتی ویروس را می توانید همواره با استفاده از سرور های قدرتمند کمپانی AVG بروز نگاه دارید و از این رو خیال خود را از جهت ویروس های جدیدی که امکان ورود آنها به سیستم وجود دارد راخت کنید. این آنتی ویروس را می توان در رایانه های دارای پایین ترین مشخصات سخت افزاری نیز نصب نمود و این مسئله را می توان یک مزیت بسیار عالی برای یک آنتی ویروس دانست چراکه AVG حداقل استفاده از منابع سیستم را دارد. 80 میلیون کاربر این آنتی ویروس را می توان گواه بر این مسئله دانست که تا چه حد این آنتی ویروس می تواند قابل اطمینان باشد ، چراکه می تواند از رایانه شما در مقابل انواع و اقسام ویروس ها ، نرم افزارهای جاسوسی ، کرم ها ، تروجان ها و دیگر تهدیدات محافظت کند. عملکرد بسیار خوب این نرم افزار در کنترل ورود و خروج اطلاعات از طریق اینترنت را می توان یکی دیگر از مزایای این آنتی ویروس دانست.
مصطفی مختاری نیا بازدید : 355 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود نسخه جدید کسپراسکای اینترنت سکیوریتی - Kaspersky Internet Security 2013 13.0.0.3370 Final

| نسخه جدید Kaspersky Internet Security 2013 v13.0.1.4190.b جایگزین نسخه قبلی نرم افزار شد |

Kaspersky Internet Security 2013 یک بسته امنیتی فوق العاده قدرتمند است که امروزه در سراسر جهان به عنوان یکی از محبوب ترین بسته های امنیتی شناخته می شود. دلیل این قدرت استفاده از بهترین و جدیدترین استاندارد های کشف و شناسایی برنامه های مخرب و بطورکلی بدافزارها می باشد. Kaspersky با سرعتی بالا امکان شناسایی و حذف ویروس ها و فایل های مخرب را به کاربران می دهد و نسبت به انواع مشابه دارای امکانات بیشتری نظیر Privacy Cleaner ، Rescue Disk ، Vulnerability Scan می باشد که همین امکانات باعث رشد و محبوبیت بالای این نرم افزار شده است.این بسته امنیتی با اسکن کردن سایت های اینترنتی ، فیلتر نمودن اسپم ها ، فایروال قدرتمند ، ایمیل آنتی ویروس ، آنتی فیشینگ و … امنیت شمارا در اینترنت بطور کامل تامین می کند . نسخه جدید کاسپراسکای اینترنت سکیوریتی که با نام تجاری Kaspersky Internet Security 2012 وارد بازار شده است ،‌ نسبت به نسخه قبلی دارای رابط کاربری بهتر و گرافیکی تر ، محیط بسیار زیبا و کاربر پسند ، بهینه سازی نرم افزار برای افزایش سرعت و هوش مصنوعی و … می باشد .

مصطفی مختاری نیا بازدید : 225 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)
نسخه جدید آنتی ویروس قدرتمند کاسپراسکای Kaspersky Anti-Virus 2013 13.0.0.3370 Final

| نسخه جدید Kaspersky Anti-Virus 2013 v13.0.1.4190.b جایگزین نسخه قبلی نرم افزار شد |

دیگر نرم افزار امنیتی که ساعت ها پیش Kaspersky به روزرسانی جدیدی از آن را به شکل و شمایلی جدیدتر ارائه نمود ، Kaspersky Antivirus 2013 نام دارد. همانطور که از نامش هم پیداست این نرم افزار امنیتی آنتی ویروس معروف شرکت Kaspersky نیز می باشد که چند سالی است به عنوان یکی از محبوب ترین ها در میان کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. این آنتی ویروس فوق العاده قدرتمند که از محیط کاربری جدیدی هم بهره می برد قادر است تا با دارا بودن سرعت مناسب ، بانک اطلاعاتی قدرتمند از تمامی فایل های مخرب و به روز رسانی های مداوم و سریع امنیتی پایدار و مثال زدنی را برای کاربران به همراه آورد. تفاوت بسته امنیتی با Antivirus در این است که در بسته Internet Security موارد خاصی که برای کاربرانی که مدام با اینترنت سر و کار دارند مناسب تر است ، اما شکی نیست که آنتی ویروس کسپر هم یکی از قدرتمندترین ها محسوب می شود.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 217 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

شناسایی و پاکسازی بدافزارهای جاسوسی با نرم افزار Microsoft Malicious Software Removal Tool v4.9

| نسخه جدید Microsoft Malicious Software Removal Tool v4.14 جایگزین نسخه قبلی نرم افزار شد |

Microsoft Malicious Software Removal Tool یکی از بهترین و پر قدرترین ضد بد افزارهای جاسوسی است که شما توسط این نرم افزار قادر خواهید بود که انواع مختلف کرمهای Blaster, Sasser و Mydoom را شکار کنید و آنها را از روی سیستم خود پاکسای نمایید البته لازم به ذکر است که در صورتی که شما از آنتی ویروس خوبی بهره میبرید خود آنتی ویروس امکان ایجاد سد در برابر نفوذ بدافزار های جاسوسی را دارا میباشد ولی این نرم افزار میتواند در کنار آنتی ویروس شما یک مکمل برای جلوگیری از نفوذ نرم افزارهای جاسوسی باشد.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 179 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

مقابله با نرم افزارهای مخرب و بدافزارها با نرم افزار Ad-Aware 9.6.0

| نسخه جدید Ad-Aware 10.4.43.4155 جایگزین نسخه قبلی نرم افزار شد |


Ad-Aware نرم افزاری برای مقابله با نرم افزارهای مخرب می باشد که به طور آنی سیستم شما را بررسی می کند و هشدارهای لازم را به شما خواهد داد این نرم افزار همچنین به صورت خودکار به روز رسانی خواهد شد و این اطمینان را به شما خواهد داد که در برابر بد افزارها محافظت شده اید می توانید با خیال راحت به صورت آنلاین خرید کنید و حساب بانکی خود را چک کنید و برای مسافرت خود برنامه ریزی کنید و ما به شما این اطمینان را می دهیم که از شر کلاهبرداران اینترنتی , نرم افزارهای کی لوگر  و کرم های اینترنتی در امان خواهید بود.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 183 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود انتی ویروس قدرتمند و رایگان Kingsoft Antivirus 2012 SP4.0

| نسخه جدید WYSIWYG Web Builder 8.5.2 جایگزین نسخه قبلی نرم افزار شد |

در این پست برای شما آنتی ویروس قدرتمند و کم حجم Kingsoft Antivirus 2012 SP5.5 آماده دانلود کرده ایم . آنتی ویروس Kingsoft 2012 یکی از بهترین آنتی ویروس های رایگان برای ویندوز است که بر روی ویندوز xp، ویستا، ۷ و ۸ کار خواهد کرد. بدیهی است که این نرم افزار با سایر آنتی ویروس های محبوب قابل مقایسه نخواهد بود، اما مطمئناً یکی از آنتی ویروس های ضد تروجان در حد خودش است و حتی ممکن است که بتواند با MSE رقابت کند.این شرکت به موتور اسکن هوشمند آنتی ویروس Kingsoft اشاره می کند که باعث می شود سرعت اسکن سریعتر شود. این ادعا بر روی کاغذ مناسب است اما مطمئناً زمان واقعی آن متفاوت خواهد بود.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 208 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)
نسخه جدید قدرتمندترین آنتی ویروس رایگان – Avira AntiVir Premium 10.0.0.639
| نسخه جدید Avira AntiVir Premium 2013 v13.0.0.2832 جایگزین نسخه قبلی شد|

Avira Antivirus Premium 2013 نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند با امکانات فوق العاده بالاست که علاوه برای توانایی حذف ویروس ها میتواند امنیتی نسبی شما را در اینترنت نیز حفظ نماید. این نرم افزار آنتی ویروس ویژه دارای امکانات حذف ویروس ها ، جاسوس افزارها و تروجان ها را دارا است و با موتور اسکنر قدرتمند خود میتواند ویروس ها را در لحظه شناسایی و حذف نماید. همچنین این نرم افزار با قابلیت مقابله با حملات فیشینگ و مقابله با جاسوس افزارها امنیت نسبی شما را در اینترنت نیز تامین خواهد کرد. همچنین این نرم افزار مجهز به آنتی روت کیت برای مقابله با تروجان های مخفی که اطلاعات شما را به سرقت می برند ، نیز می باشد. در کنار این قابلیت ها امکاناتی نظیر تعمیر سیستم بعد از حذف ویروس ها که شایدباعث به وجود آمدن اختلال در ویندوز شوند و همچنین شناسایی ویروس های ناشناخته و جدید از روی ماهیت عملکرد آنها از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد. Avira Antivirus Premium 2012 دارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر می باشد و آپدیت های روزانه و مرتب این آنتی ویروس باعث شده است که کاربران از استفاده آن خرسند باشند. لازم به ذکر است که این نرم افزار دارای حالتی به نام Game mode می باشد تا در زمان های بیخظر نظیر تماشای فیلم و بازی های کامپیوتری این حالت را فعال نموده و حافظه سیستم را آزاد نمایید. اگر میخواهید با قابلیت های جزئی تر این نرم افزار آشنا شوید ، ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 232 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)
 

دانلود نسخه جدید اینترنت سکوریتی اویرا - Avira Internet Security 2012 12.0.0.1167 Final

| نسخه جدید Avira Internet Security 2013 v13.0.0.2832 Final جایگزین نسخه قبلی شد|

Avira Internet Security 2013 نرم افزاری بسیار کامل است که امنیت کامل کاربر در دنیای اینترنت را با ابزارهایی نظیر فایروال حفظ می نماید. این نرم افزار مجهز به موتور قدرتمند حساس به ویروس ها و همچنین ابزارهای لازم برای حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از سرقت اطلاعات کاربر در دنیای اینترنت می باشد. این نرم افزار علاوه بر مجهز بودن به آنتی فیشینگ ، آنتی اسپم ، آنتی ad (تبلیغات مزاحم) و مقابله با فایل های روت کیت ، مجهز به ضد جاسوس نیز می باشد که یکی از تفاوت نسخه Internet Security با Antivirus می باشد.

تفاوت دیگر این نسخه مجهز بودن نرم افزار به قابلیت Anti Bot می باشد. این قابلیت از دسترسی و کنترل هکرها روی کامپیوتر شما جلوگیری به عمل می آورد. فایروال یا دیوار آتش نیز دیگر تفاوت نرم افزار می باشد که مطمئنا برای کاربرانی که مدام در دنیای اینترنت فعال هستند امر ضروری است. فایروال یا دیوار آتش یک لایه امنیتی جدید می باشد که از نفوذ هکرها و همچنین دسترسی های غیرمجاز جلوگیری میکند و همچنین در زمانی که درخواستی از جانب سیستم خودتان برای اتصال به اینترنت داده می شود ، فایروال میتواند آن را کنترل نماید. قابلیت دیگر این نسخه بک آپ گرفتن از اطلاعات می باشد که میتواند از اطلاعات حساس شما بک آپ تهیه نماید.  برای اطلاعات جزئی تر میتوانید بخش قابلیت های کلیدی در ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

درباره ما
پیام مدیریت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی: به این وبلاگ خوش آمدید . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما در بهتر شدن کیفیت مطالب وبلاگ یاری رسانید .(مصطفي مختاري نيا)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب این وبلاگ در چه حدی می باشد؟
    پشتیبانی آنلاین
    کدهای اختصاصی

    وب سايت ظهور


    وب سايت ختم صلوات


    وب سايت ختم قرآن مجيد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 332
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 415
  • باردید دیروز : 623
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,843
  • بازدید ماه : 1,843
  • بازدید سال : 87,714
  • بازدید کلی : 269,076
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود