loading...
داغترین و جالبترین مطالب و دانلود های روز دنیا
آخرین ارسال های انجمن
مصطفی مختاری نیا بازدید : 290 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

Connectify Pro نرم افزاری بسیار عالی و کارآمد برای به اشتراک گذاری اینترنت و اطلاعات از طریق مودم وای-فای (wi-fi) داخلی لپ تاپ است. یعنی به وسیله این نرم افزار می توانید از طریق مودم داخلی لپ تاپ اینترنت را برای دیگران به اشتراک بگذارید و در واقع لپ تاپ خودتان را به مودم وایرلس تبدیل کنید تا دیگران برای وصل شدن به اینترنت از لپ تاپ شما به عنوان مودم بی سیم وایرلس استفاده کنند.

 http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif  

مصطفی مختاری نیا بازدید : 214 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)

مانیتورینگ و کنترل پهنای باند مصرفی اینترنت با نرم افزار Internet Access Monitor v3.2

Internet Access Monitor يك نرم افزار كامل و غني از امكاناتي است كه مديران را براي مشاهده ريز عملكردها و پهناي باند مصرفي ياري مي دهد. اين نرم افزار طوري طراحي شده كه ميزان پهناي باندي كه در لحظه و به صورت پكيج هاي اطلاعاتي ارسال يا دريافت مي شوند را به صورت يك Log كامل ذخيره مي كند تا مدير بتواند عملكرد كاربران را براي دانلود ها و آپلود ها زير نظر داشته باشد.عدم نياز به آشنايي اوليه با نرم افزار باعث شده كه هر كاربري بتولند به سادگي خواسته هاي خود را در Internet Access Monitor مشاهده نمايد. اين ابزار كم حجم از واسط كاربري ساده اي هم بهره مي برد كه به سهولت در استفاده از نرم افزار كمك زيادي مي كند. امكان زمان بندي نرم افزار براي بدست آوردن آمار و گزارشات از زمان هاي خاص تعيين شده نكته مهمي است كه براي مديران ادارات اهميت زيادي پيدا مي كند و نكته آخر هم اين نرم افزار با اكثر ابزارهاي سرور ها سازگاري كاملي دارد.

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 266 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)

بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز با نرم افزار قدرتمند Perfect Optimizer v5.2

Perefect Optimizer نام نرم افزاری بسیار قدرتمند و مفید است که برای همین منظور طراحی و پیاده سازی شده است. این ابزار کارآمد که قادر است تا بخش های مختلف سیستم را با استفاده از ترفند های خاصی که در آن تعریف شده بهینه و البته از فایل های اضافی پاکسازی نماید. در نظر بگیرید پس مدت نسبتا طولانی ویندوز به صورت وحشتناکی از اطلاعات و فایل های اضافی پر می شود و چاره ی کار را باید در چنین نرم افزارهایی جست و جو کرد ؛ این ابزار این توانایی را دارد که به انتخاب کاربر با سرعت بالا سیستم و بخش های مختلف را اسکن و تمامی فایل های اضافی را حذف کند تا سیستم با سرعت و عملکردی بهتر به کار خود ادامه دهد.مدیریت Start Up ویندوز ، بهینه سازی اینترنت و کانکشن ها ، حذف فایل های اضافی حاصل از گشت و گذار در اینترنت ، اسکن و پاکسازی و تعمیر فایل های رجیستری ، بهینه سازی هارد دیسک و پارتیشن ها ، تعمیر بخش های مختلف ویندوز ، امکان بهینه سازی پردازنده و حافظه رم به صورت محسوس و موارد بسیار دیگر که تنها در موقع استفاده از نرم افزار Perfect Optimizer کاربر می تواند به آن ها دسترسی پیدا کند.

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

 

مصطفی مختاری نیا بازدید : 195 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

طراحی بنر با نرم افزار WebSmartz Banner Designer Pro 5.1.0.0

Banner Designer Pro یکی از بهترین نرم افزارهای طراحی بنر است که شما توسط آن و با استفاده از افکت های مختلف و امکانات قدرتمند آن می توانید بنرهای زیبایی طراحی کنید. حتی می توانید بنر های فلش منحصر به فردی را بدون نیاز به مهارت در زبان برنامه نویسی Flash و با استفاده از ابزار کامل آن تهیه کنید. رابط کاربری نرم افزار بسیار ساده و ابتکاری طراحی شده و دارای عناصر مختلفی برای کمک به شما در ساخت بنرهای جذاب است. کاربران می توانند از انعطاف فرمت خروجی Banner Designer Pro مانند HTML, GIF, JPEG, SWF و غیره نیز به خوبی بهره ببرند.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 762 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

هارد دیسک یکی از مهمترین اجزاء در کامپیوترها می باشد که تمامی اطلاعات بر روی آن ذخیره می شوند. اما این قطعه بسیار حساس بوده و هر لحظه ممکن است به دلایل مختلفی نظیر نوسان برق ، ضربه ، کار زیاد یا… از کا باز ایستد و دچار مشکلات فراوانی شود. رایج ترین مشکل در هارد دیسک آسیب دیدن سکتورها می باشد که به “بد سکتور” معروف است. بد سکتور به مکان هایی از هارد دیسک گفته می شود که دیگر قابل خواندن نیستند. تا به حال نرم افزار های بسیاری جهت رفع بد سکتورها و یا مشکلات هاردیسک ساخته و عرضه شده اند. HDD Regenerator یکی از برترین و قدرتمندترین نرم افزارهایی است که جهت تعمیر ، یکپارچه سازی ، رفع بدسکتور ساخته شده است. این برنامه با استفاده از تکنولوژی های گوناگون بدون تغییر در اطلاعات یا از بین بردن آن ها به مشکلات هارد دیسک به طور کامل رسیدگی می کند. تقریبا ۶۰ درصد از هارد دیسک های آسیب دیده تنها مشکل بدسکتور را دارا می باشند که می توان به راحتی آن ها را توسط این نرم افزار تعمیر نمود. یکی دیگر از مشکلات هارد دیسک ها ، فرمت نشدن آن ها بعد از آسیب دیدگی در حالت low-level است که این برنامه قادر به فرمت کردن آن ها می باشد.

 

hdd رفع مشکلات بد سکتوری هارد دیسک با نرم افزار قدرتمند HDD Regenerator 1.71

مصطفی مختاری نیا بازدید : 223 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

 

DriverMax نام نرم افزاری است که به شما این توانایی را می دهد تا درایورهای ویندوز خود را راحتر و سریعتر از همیشه نصب نمایید، دیگر برای نصب یک راه انداز احتیاجی به جستجو در میان دیسک ها و همچنین اینترنت نخواهید داشت بصورتی که نرم افزار DriverMax به شما این امکان را میدهد که تمامی درایورهای نصب شده بر روی ویندوز کنونی خود را در یک پوشه و یا حتی بصورت فشرده پشتیبان گیری نمایید تا تمام آنها در یکجا بصورت آرشیو داشته باشید و هر دفعه که دوباره ویندوز را نصب کردید به کمک این آرشیو و نرم افزار درایور مکس تمامی درایورها را بصورت یکجا و سریع نصب نمایید.

 

DriverMax مدیریت و به روزرسانی درایورهای سخت افزار با DriverMax 6.21

مصطفی مختاری نیا بازدید : 192 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

 

نرم افزار SlimDrivers یکی از بهترین انتخابها برای بروزرسانی درایورهای نصب شده و در عین حال پشتیبان گیری و بازگردانی درایور سخت افزارهای شماست.هر چند که ویندوز Se7en قابلیت بروزرسانی نسبتا خوبی را ارائه کرده اما با این حال بروزرسانی سخت افزار بسیاری از شرکت ها در Windows Update قرار نمیگیرد. SlimDrivers بدین جهت بسیار کار آمد میباشد که شما میتوانید نرم افزار طوری تنظیم نمایید که در زمان بندی خاصی و یا به صورت دستی درایورهای هر تولیدکننده ای را بروز رسانی کنید.

 

SlimDrivers به روزرسانی آسان و سریع درایورها با SlimDrivers 2.2.19125.2981 قابل حمل

مصطفی مختاری نیا بازدید : 204 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

 

PassMark BurnInTest Pro برنامه ای مفید برای تست اجزای مختلف سخت افزار سیستم شما و کمک به بهینه سازی و افزایش کارایی آنان می باشد.این نرم افزار می تواند سرعت CPU شما رو از طریق عملیات ریاضی ومحاسبات SIMD یا همان Single Instruction Multiple Data محاسبه و هارد دیسک و CD-Rom و Ram و Writer و کارت صوت و گرافیک دو بعدی و سه بعدی و کارت شبکه و هر سخت افزار کامپیوتر را چک نموده تا از صحت عملکرد آنها مطمئن شوید.

 

BurnInTest تست و عیب یابی سخت افزاری توسط PassMark BurnInTest Pro 7.0

 

مصطفی مختاری نیا بازدید : 187 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

 

ASTRA32 3.00 ابزاری کامل و قدرتمند برای مشاهده انواع اطلاعات در مورد کامپیوتر می باشد . این مشخصات شامل اطلاعاتی در مورد مادربورد ، BIOS ، پردازنده ، Memory ، Devices ، درایورها ، هارد دیسک ، چاپگر و …می باشند که علاوه بر اطلاعات سخت افزاری ، اطلاعاتی در مورد سیستم عامل ، برنامه های نصب شده ، سریال محصولات نرم افزاری ، اینترنت ، کاربران و …نیز قابل مشاهده هستند. نرم افزار ASTRA32 را در ادامه از وب سایت داانلودها دریافت نمایید.

 

ASTRA32 مشاهده اطلاعات کامل سیستم توسط ASTRA32 3.00

مصطفی مختاری نیا بازدید : 334 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

 

DriverPack Solution مجموعه از درایورهای سخت افزارهای کامپیوتری است که بیشتر با نام Auto Driver شناخته شده است و توسط شرکت های ایرانی نیز منتشر می شود. این مجموعه از سخت افزارها که در قالب یک نرم افزار می باشند ، طوری طراحی شده اند که به طور اتوماتیک توسط نرم افزار آن نسبت به شناسایی سخت افزارهای کامپیوتر کاربر اقدام میکند و سپس با شناسایی کاربر میتواند درایورهای سخت افزاری کامپیوترش را بدون نیاز به اتصال به اینترنت و دانلود اضافه ، نصب نماید. این مجموعه از درایورها روی ویندوز های ۷ و Vista و XP قابل نصب می باشد و هر دو نسخه ۳۲ بیت و ۶۴ بیت را شامل می شوند. با استفاده از این مجموعه از درایورها دیگر نیازی به جستجو در اینترنت برای یافتن درایورهای گمشده خود نخواهید داشت و با صرفه جویی در زمان و بسیار ساده میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

driverpack solution نصب اتوماتیک درایور سخت افزارها DriverPack Solution 12.3 R255 Final نوامبر 2012

 

مصطفی مختاری نیا بازدید : 231 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

 

HWMonitor Pro نرم افزار جهت مانیتورینگ قطعات اصلی سیستم است که شاخص های مهم سلامتی مثل دما ، ولتاژ و سرعت فن (fan) را مورد بررسی قرار میدهد. این نرم افزار اکثر چیپست های معمول مانند ITE® IT87 و IC ها سازگاری دارد و آنها را مورد بررسی قرار خواهد داد. بررسی هسته های CPU های مدرن و همچنین بررسی کارت گرافیک در کنار هارد دیسک این نرم افزار را از نظر بررسی سلامتی قطعات بسیار قدرتمند جلوه میدهد. نرم افزار با ارائه گراف ها از دما قطعات در طول مدت به کاربر کمک میکند تا میانگین دما را به دست آورد و در نتیجه از سلامتی قطعات بیشتر مطمئن شود. همچنین نسخه حرفه ای این نرم افزار میتواند با استفاده از اتصال TCP/IP کامپیوترهای داخل شبکه را نیز تحت پوشش قرار دهد. در نسخه جدید علاوه بر ظاهر جدید ، قطعات سخت افزاری بیشتر مورد پشتیبانی قرار گرفته اند.

 

hwmonitor مانیتورینگ سخت افزارها HWMonitor Pro v1.15

مصطفی مختاری نیا بازدید : 360 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

 

EaseUS Partition Master Pro نرم افزاری عالی و معروف برای مدیریت پارتیشن ها و هارد دیسک می باشد. در این نرم افزار ضمن مدیریت داده های درون هارد دیسک میتوانید به راحتی نسبت به تغییرات در پارتیشن بندی هارد دیسک در محیط ویندوز و بدون از دست رفتن اطلاعات و نیاز به جابجای اطلاعات اقدام کنید. با این نرم افزار میتوانید حجم پارتیشنی را افزایش یا کاهش دهید و به دیگر اضافه کنید. همچنین میتوانید یک پارتیشن را با دیگر پارتیشن مخلوط نمایید و تمامی این فرایندها در محیطی امن و بدون ایجاد اخلال در عملکرد داده ها انجام خواهند شد. تبدیل FAT32 به NTFS بدون نیاز به فرمت نمودن و بازیابی فایل و پارتیشن های حذف شده و همچنین قابلیت یکپارچه سازی هارد دیسک از دیگر قابلیت های این نرم افزار قدرتمند محسوب می شود. این نرم افزار تمامی فرایندها را به صورت Wizard یا جادویی که در واقع شاخصه اصلی نرم افزارهای مدرن برای کاربرد آسان توسط کاربران است ، انجام خواهد داد. این نرم افزار هارد دیسک های ۲ و ۴ ترابایتی نیز پشتیبانی میکند ضمن اینکه در نسخه ۹ به بعد از ویندوز ۸ نیز پشتیبانی کرده است. 

 

EaseUS Partition Master Professional مدیریت قدرتمند پارتیشن ها EaseUS Partition Master Pro v9.1.1

 

مصطفی مختاری نیا بازدید : 199 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

PC Auto Shutdown نرم افزاری کارآمد برای خاموش نمودن سیستم در زمان های تعیین شده و همچنین به روشی محدود کردن کاربران در استفاده بیش از حد کامپیوتر می باشد. توسط این نرم افزار میتوانید تعیین کنید که کامپیوتر در زمان های معین خاموش ، ری استارت ، هایبرنیت ، log off و یا قطع شدن دسترسی شود. زمان های تعیین شده میتوانند روزانه ، هفتگی و یا فقط برای یکبار باشند و همچنین میتوانند دارای این شرط باشند که اگر کاربر از کامپیوتر استفاده نکرد ، صورت پذیرند. برای فرا رسیدن زمان انجام فرایندهای نامبرده میتواند آهنگ هشدار تعیین کرد و همچنین میتوان به کاربر نشان داد که چقدر زمان باقیمانده دارد و همچنین هشدارهای با دوره زمانی برای او نمایش داد. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند در زمان خاموش شدن کوکی ها ، لاگ فایل های ویندوز ، تاریخچه اینترنت و recent document  را نیز پاکسازی نماید. نرم افزار PC Auto Shutdown توسط پسوردی که تعیین خواهید کرد ، از خودش محافظت می نماید تا کاربر دیگری نتواند تنظیمات شما را تغییر دهد. 

 

pc auto shutdown خاموش شدن کامپیوتر در زمان معین PC Auto Shutdown 5.4

مصطفی مختاری نیا بازدید : 156 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

PerformanceTest نرم افزار ساده جهت تست و بررسی و بنچمارک سیستم ها و کامپیوتر می باشد.بنچمارک در واقع ارزیابی قدرت و سرعت سخت افزارها در شرایط مختلف به صورت مجازی می باشد ، برای مثال تست سخت افزارها در حالت بازی و یا پرفشار. PerformanceTest چنین عملی را انجام میدهد و میتواند با انجام تست برروی سخت افزارها و سیستم و ضبط و ذخیره داده های ایجاد شده نسبت به مقایسه و بررسی سخت افزارها اقدام کند. بررسی CPU در حالت داده های ریاضی ، سیستم عامل و… و بررسی سه بعدی و دو بعدی کارت های گرافیکی ، بررسی دیسک خوان ها و بررسی و تست حافظه RAM و بررسی سرعت و توانایی هارد دیسک از قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. بعد از انجام تست نرم افزار میتواند به ارائه داده ها به صورت نمودارهای گرافیکی و متن اقدام کند و امکان پرینت آنها نیز فراهم است. قابلیت کپی نمود داده های ایجاد شده در نرم افزار ثانویه نظیر نرم افزار WORD و یا تبدیل آنها به صفحات HTML و فایل GIF و BMP نیز امکان پذیر می باشد.

 

PerformanceTest تست و بنچمارک سخت افزارها PerformanceTest 8.0 Build 1008

درباره ما
پیام مدیریت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی: به این وبلاگ خوش آمدید . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما در بهتر شدن کیفیت مطالب وبلاگ یاری رسانید .(مصطفي مختاري نيا)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب این وبلاگ در چه حدی می باشد؟
    پشتیبانی آنلاین
    کدهای اختصاصی

    وب سايت ظهور


    وب سايت ختم صلوات


    وب سايت ختم قرآن مجيد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 332
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 132
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 481
  • باردید دیروز : 623
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,909
  • بازدید ماه : 1,909
  • بازدید سال : 87,780
  • بازدید کلی : 269,142
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود