loading...
داغترین و جالبترین مطالب و دانلود های روز دنیا
آخرین ارسال های انجمن
مصطفی مختاری نیا بازدید : 300 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

والپیپرها عکس های زیبایی می باشند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب هستند و در اندازه ها و کیفیت های گوناگونی موجود هستند . این بار برای شما کاربران گرامی Downloadha ، مجموعه ای از ۶۵ والپیپر زیبا با موضوع طبیعت آماده کرده ایم. این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه هم لذت ببرید.

 

Landscapes Wallpepers  مجموعه 65 والپیپر زیبا با موضوع طبیعت Landscapes HD Wallpapers

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 236 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)
Rising PC Doctor 7.0 يك ابزار نرم افزار پيشرفته جهت حفاظت از سيستم شماست.Rising PC Doctor همچون يك آنتي ويروس مطمئن كليه حركات سيستم شما را در نظر گرفته و به محض ورود بدافزارهايي همچون تروجان اسپاي يا ويروس به طرف سيستم آنها را متوقف كرده و مانع از آلودگي سيستم شما مي شود .
به هنگام دريافت يا ورود هر گونه فايلي به سيستم بصورت اتومات فعال شده و تمام ورودي ها را با سرعت فوق العاده بالا اسكن مي كند.در صورت مشاهده هر گونه فايل مشكوت آن را سريعا به آزمايشگاه خود منتقل كرده و مورد كنترل دقيق قرار مي دهد .
 
http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif
مصطفی مختاری نیا بازدید : 147 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۴۰ والپیپر زیبا با موضوعات گوناگون آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰X1080 – 2560X1600 آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

WallCDWjpg مجموعه 140 والپیپر زیبا برای دسکتاپ Computer Desktop Walpapers

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif
مصطفی مختاری نیا بازدید : 249 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)

مجموعه بکگراند جذاب و زیبا برای دسکتاپ - Best Computer Desktop Wallpapers

این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۵ والپیپر زیبا با کیفیت عالی برای دسکتاپ آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 – 7600X4560 آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید. 

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 246 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دانلود 100 عکس پس زمینه با موضوع طبیعت شگفت انگیز   Amazing Desktop HD Wallpapers

 

دانلود ۱۰۰ عکس پس زمینه با موضوع طبیعت شگفت انگیز

Amazing Desktop HD Wallpapers

 

نام انگلیسی مجموعه : Amazing Desktop HD Wallpapers
نام فارسی مجموعه :  عکس پس زمینه با موضوع طبیعت شگفت انگیز( بسیار عالی )
موضوع والپیپر ها : طبیعت
تعداد عکس ها : ۱۰۰
رزولیشن : متغییر
کیفیت : HD – بسیار با کیفیت

 

امروز برای شما کاربران یاس دانلود ۱۰۰ والپیپر با کیفیت HD برای شما آماده دانلود کرده ایم با موضوع طبیعت شگفت انگیز که در اندازه نامشخص و با کیفیت HD آخرین حد کیفیت در عکس ها ، برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم تا با دانلود و استفاده از عکس ها به محیط دسکتاپ خود رنگ و جلوه ای دیگری ایجاد نمایید . هم اکنون می توانید مجموعه والپیپر طبیعت را از سایت یاس دانلود ، دریافت نمایید . با نظرات سازنده خود ما را در بهبود کمی و کیفیت سایت یاری نمایید . امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان واقع شود .

 

مصطفی مختاری نیا بازدید : 178 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود عکس هاي سه بعدي 3D Wallpapers
با درخواست بعضي از کاربران عزيز درجهت قرار دادن تصاوير سه بعدي در اين پست مجموعه تصاوير فوق العاده زيبا سه بعدي را آماده کرده ايم.اين تصاوير از کيفيت بالاي برخوردار است.فرمت اين تصاوير JPG بوده و در سايز مختلفي تهيه شده است. اين مجموعه تصاوير زيبا و با کيفيت که شامل 20 عکس ميباشد را در يک فايل فشرده شده در اختيار شما قرار داده ايم. با دانلود اين تصاوير و استفاده به عنوان تصوير زمينه دسکتاپ خود نهايت لذت را ببريد.اميد است اين مجموعه توانسته باشد نظر شما را جلب کند. منتظر مجموعه هاي بعدي تحت همين عنوان باشيد.
براي دانلود اين مجموعه عکس به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...
مصطفی مختاری نیا بازدید : 166 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

 

مجموعه عکس های زیبا با کیفیت فوق العاده HD Pack Beautiful Wallpapers
مجموعه والپپر جدید و شگفت انگیز که با نام HD Pack Beautiful Wallpapers ، منتشر شده است.این مجموعه با کیفیت Full HD و در سایز 2560X1600 و 1440X900 و با فرمت JPG می باشد.شما می توانید این مجموعه جدید و با کیفیت را هم اکنون با لینک مستقیم از مختاری90 ،دریافت کنید.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 165 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

 

مجموعه ای فوق العاده دیدنی از 33 تصویر مختلف - The Best Mixed Wallpapers

در این پست برای شما کاربران مختاری 90مجموعه ای فوق العاده زیبا و دیدنی از 70 والپیپر را آماده کرده ایم که برای استفاده در دسکتاپ بسیار مناسب هستند . روزولوشن این عکس ها 2560x1600 است و فرمت آنها نیز JPG بوده که در ادامه می توانید از وبلاگ مختاری 90دریافت نمایید .

مصطفی مختاری نیا بازدید : 193 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود مجموعه عکس حیوانات با کیفیت بالا

یکی از اساسی ترین عناصر که میتواند شما را در عرصه طراحی از دیگر طراحان متمایز کند ، تصاویری با کیفیت بالا هستند که در طرح ها از آن ها استفاده میکنید.پیدا کردن تصاویر باکیفیت بالا و مناسب همیشه یکی از دغدغه طرحان بوده و در پیدا کردن آنها با مشکلات زیادی روبه رو میشوند.اکثر طراحان به گوگل مراجعه میکنند و برای یافتن عکس مورد نظرخود به جستجو در گوگل میپردازند که درموارد بسیار زیاد با سایت های خارجی رو به رو میشوند که تصاویر را به فروش میرسانند.برای نمونه سایت شاتر استوک یکی از بزرگترین و شناخت ترین سایت های است که در این زمینه فعالیت میکند و تصاویر و آرشیو سایت خود را به فروش میرساند.جالب است بدانید حق اشتراک ماهانه این سایت معادل ۲۵۰ دلار است که به پول ایران ۳۵۰ هزارتومان میشود.حتی شما برای دانلود تنها یک عکس از این سایت باید مبلغی معادل ۱۰ دلار که به پول ایران ۱۴۰۰۰ تومان می شود، بپردازید. پرداخت چنین مبلغی برای یک طراح و گرافیست ایرانی ممکن نیست.در همین جهت مختاری 90 تصمیم گرفته تصاویری مناسب با تنوع موضوعی گوناگون و کیفیت عالی را برای شما آماده کند.امیدواریم تصاویری که ارائه میشود بتواند همه نیازهای شما را برطرف و رضایت شما را به همراه داشته باشد و در ادامه شاهد پیشرفت طرحان ایرانی در عرصه طراحی باشیم.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 201 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود تقویم سال 1391 با ذکر تمامی مناسبت ها و تعطیلات رسمی

در این مطلب از سایت پاتوق یو ، مجموعه ای شامل 12 تصویر فوق العاده زیبا از طبیعت را برای عزیزان آماده کرده ایم که بر روی هرکدام از آن ها ، اطلاعات مربوط به یکی از ماه های سال هک گردیده است. بنابراین می توان نام این مجموعه را تقویم گذاشت. یکی از زیباترین تقویم های سال 1391 را در این مطلب ، برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. امیدواریم لذت ببرید.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 274 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود مجموعه متن خوشنویسی اسلامی - Islamic Calligraphy

عنوان: دانلود مجموعه متن خوشنویسی اسلامی - Islamic Calligraphy
رزولیشن: 3207x2014
فرمت: Jpeg
تعداد فایل: 5 فایل
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

مصطفی مختاری نیا بازدید : 167 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود مجموعه تصاویر اسلامی - Islamic Wallpapers Collection Pack

در این پست از است برای شما مجموعه ای بی نظیر از 313 تصویر اسلامی برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم که میتوانید برای پس زمینه دسکتاپ از آنها استفاده کنید این مجموعه در رزولیشن 1024x768 با کیفیت HQ هم اکنون در ادامه مطلب از وبلاگ مختاری 90 اماده دانلود میباشد .

مصطفی مختاری نیا بازدید : 160 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود مجموعه 40 پس زمینه جدید از دکوراسیون های مدرن

در این پست مجموعه ۴٠ پس زمینه جدید از دکوراسیون های مدرن را با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم پاتوق یو به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 159 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)

 

دانلود مجموعه ۱۰۰ بکگراند HD برای دسکتاپ Desktop HD Wallpapers

این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از 100 والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .

درباره ما
پیام مدیریت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی: به این وبلاگ خوش آمدید . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما در بهتر شدن کیفیت مطالب وبلاگ یاری رسانید .(مصطفي مختاري نيا)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب این وبلاگ در چه حدی می باشد؟
    پشتیبانی آنلاین
    کدهای اختصاصی

    وب سايت ظهور


    وب سايت ختم صلوات


    وب سايت ختم قرآن مجيد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 332
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 408
  • باردید دیروز : 623
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,836
  • بازدید ماه : 1,836
  • بازدید سال : 87,707
  • بازدید کلی : 269,069
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود