loading...
داغترین و جالبترین مطالب و دانلود های روز دنیا
آخرین ارسال های انجمن
مصطفی مختاری نیا بازدید : 277 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (2)

Advanced Batch Converter نرم افزاری قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت فایل های گرافیکی می باشد که از ۱۸۰ فرمت گرافیکی عکس و تصویر پشتیبانی می نماید و میتواند ضمن تبدیل فرمت آنها از ابزارهای ویرایشی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد استفاده نماید. این نرم افزار قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت های عکس می باشد چرا که از ۱۸۰ فرمت پشتیبانی میکند و بر این اساس نیازی به دیگر نرم افزارها نخواهد داشت. قابلیت اصلی این نرم افزار در توانایی انجام تمامی قابلیت هایش به صورت همزمان است ، یعنی هرانچه از قابلیت های این نرم افزار خواهیم گفت باید بدانید که میتواند به صورت همزمان برروی تعداد زیادی عکس اعمال کند و نیازی به انجام فرایندها به صورت یک به یک برروی هرعکس نخواهد بود و این مسلماً سرعت عمل را افزایش خواهد داد. این نرم افزار علاوه بر توانایی تبدیل فرمت میتواند تغییر اندازه،چرخش،برش،آینه کردن را دارد و در کنار این امکانات میتواند بر روی عکس ها واترمارک های مختلف قرار دهد و همچنین دارای قابلیت افکت گذاری نیز می باشد. افکت هایی نظیر negative, grayscale, equalize و sharpen, blur, emboss), morphing, distortion, black and white, masks (e.g. retro, clouds, sketch و… . قابلیت کشیدن اشکال مختلف نظیر مستطیل و دایره و خط نیز امکان پذیر است. تمامی فرمت های پشتیبانی شده را در ادامه مطلب قرار داده ایم.

 

Advanced Batch Converter تبدیل فرمت و ویرایش همزمان عکس ها Advanced Batch Converter 7.89

 

 http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 223 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

GIMP نرم افزاری رایگان و چند سیستم عامل (ویندوز،لینوکس و مک) می باشد که دارای قابلیت های اصلی فتوشاپ بوده و آن را جایگزین رایگان فتوشاپ می دانند. تمامی آنچه در زمینه ویرایش فایل های عکس نیاز خواهید داشت نرم افزار وجود دارد نظیر تبدیل فرمت،ویرایش،رتوش،اصلاح رنگ،بهینه سازی عکس،تنظیم نور کنتراست و vibration و… که مسلماً میدانید این امکانات درون فتوشاپ وجود دارد. پشتیبانی از براش و قابلیت استفاده از قلموها و دارا بودن قلموهای مختلف در نرم افزار تعبیه شده است. پشتیبانی از حالت layers و لایه بندی و همچنین پشتیبانی از فرمت های زیاد عکس نظیر  bmp, gif, jpeg, mng, pcx, pdf, png, ps, svg, tiff, tga, xpm و فرمت فتوشاپ یعنی psd از امکانات مهم نرم افزار تلقی می شود. دارا بودن امکانات gradient و blend و دارا بودن افکت ها و فیلترها نیز باعث مشابه شدن هرچه بیشتر به فتوشاپ خواهد بود. برخلاف فتوشاپ نرم افزار دارای محیطی ساده و کاربر پسند است و همچنین از منابع سیستمی کمتری استفاده می نماید. قابلیت استفاده از وکتورها و svg ها و همچنین داشتن بیش از ۱۰۰ پلاگین داخلی آماده برای ویرایش و روتوش هرچه بیشتر عکس ها یاری دهنده کاربر است. این نرم افزار رایگان بوده و دردسرهای کرکینگ را نخواهد داشت. 

 

GIMP ابزار قدرتمند ویرایش عکس جایگزین فتوشاپ GIMP 2.8.10 Final

 http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 188 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

اگر به اصول اولیه فتوشاپ تسلط دارید و به دنبال آغاز مرحله ای جدید برای کار کردن حرفه ای تر با فتوشاپ هستید ، این ویدئوهای آموزشی بسیار مناسب شما خواهند بود . Howard Pinsky به شما آموزش می دهد تا چگونه در فتوشاپ از کارشناسی به کارشناسی ارشد ارتقا پیدا کنید ! مباحث پیشرفته تری از فتوشاپ که باعث خلق تصاویری زیبا و حرفه ای می شوند . اگر با فتوشاپ آشنایی ندارید ، بهتر است از ویدئوهای سطح پایین تری استفاده کنید . زبان این ویدئوها انگلیسی می باشد .

 

Advanced Photoshop Techniques آموزش تکنیک های حرفه ای فتوشاپ Advanced Photoshop Techniques

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 282 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود پلاگین جدید آرایش چهره در فتوشاپ - AKVIS MakeUp 1.0.165.8001

نرم افزار AKVIS MakeUp برای افزدون آرایش به عکس ها می باشد که با استفاده از این نرم افزار می توانید تغییراتی در عکس ها ایجاد کنید تا علاوه بر زیبا به نظر رسیدن بسیار حرفه ای باشند که در زمینه مد و زیبایی برای زیباتر نشان دادن مدل ها می باشد و بسیاری از عکس هایی که در مجلات مد و زیبایی می بینید با این نرم افزار ویرایش شده اند ، کار با این نرم افزار بسیار ساده است و فقط کافیست تا پس از باز کردن برنامه عکس را باز کنید و کلید Run را بزنید تا عکس بصورت اتوماتیک رتوش شود و تغییرات لازم در آنها ایجاد شود .این نرم افزار دارای دو حالت سریع و پیشرفته می باشد که در قسمت سریع عکس ها بصورت اتوماتیک با تنظیمات پیش فرض ویرایش می شوند ولی در قسمت پیشرفته تمام امکانات نرم افزار در اختیار شماست و مناسب با سلیقه خود می توانید عکس ها را ویرایش نمایید.

 

مصطفی مختاری نیا بازدید : 200 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)

افزایش کیفیت تصاویر در فتوشاپ با پلاگین Topaz Adjust 5.0.0 Final for Photoshop

Topaz Adjust 5 دارای ابزار بسیار خلاقانه ای برای زیباسازی تصاویر است. با استفاده از آن، شما می توانید رنگ های پرطراوت و جزئیات منحصر به فرد را به عکس خود بیفزایید. ابزار قدرتمند و کاملا خلاقانه این نرم افزار برای تعدیل میزان نوردهی و رنگ های موجود در عکس،قرار دادن افکت های HDR ،استفاده از استایل های خشن و بسیاری امکانات دیگر کاربرد دارند. بدین ترتیب می توانید شکل عکس خود را کاملا تغییر دهید.این نرم افزار، پلاگینی برای فتوشاپ است که برای عکاسان طراحی شده است. Topaz Adjust 5 برای عکاسانی که می خواهند به تکنیک های حرفه ای رنگ و جزئیات عکس دست پیدا کنند و زمان کمتری برای این کارها صرف کنند، بسیار مناسب است.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 190 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)

رتوش حرفه ای چهره با نرم افزار OnOne Perfect Portrait 1.0.0 Portable ( قابل حمل )

در این پست از سایت Perfect Portrait که یکی از محصولات جدید شرکت onOne می باشد و از آخرین نوآوری ها را در زمینه رتوش پرتره را عکاسان ارائه می دهدبرای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم .با به کارگیری این برنامه دیگر نیازی نیست عکاسان نگران صرف وقت زیادی باشند که رتوش پرتره از آن ها می گیرند، زیرا اغلب کارها به صورت خودکار انجام خواهد گرفت. Perfect Portrait به شما کمک خواهد نمود تا به راحتی به از بین بردن لکه ها و بهبود رنگ پوست و خصوصیات اجزایی همچون چشم ها، لب ها و دندان ها بپردازید در صورتی که انجام این قبیل کارها به تنهایی آسان نبوده و بسیار زمانگیر خواهد بود.Perfect Portrait می توان به عنوان برنامه ای مستقل اجرا شود و یا به طور مستقیم با برنامه هایی مانند Lightroom, Aperture یا Photoshop بکار گرفته شود.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 216 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود مجموعه کارت ویزیت آماده بصورت وکتور business cards Stock Vectors

در این قسمت 120 کارت ویزیت لایه باز و بسیار زیبا در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. شما می توانید از این تصاویر به عنوان کارت ویزیت تجاری خود استفاده نمائید. این مجموعه در قالب دو فایل با فرمت EPS بوده و شما می توانید آنها را در اندازه دلخواه خود و بدون افت کیفیت افزایش سایز دهید.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 168 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار رنگ بخشی به عکس های سیاه و سفید و پلاگین کاربردی برای فتوشاپ AKVIS Coloriage v7.5.916

AKVIS Coloriage - نرم افزاری قوی و کاربردی در زمینه ی رنگی کردن عکس های سیاه و سفید میباشد. به وسیله ی این نرم افزار شما میتوانید عکس قدیمی و سیاه - سفید را به عکس های رنگی و با کیفیت تبدیل کنید، همچنین میتوانید عکس های دوران تحصیل مادر بزرگتون را به یک عکس دیجیتال و رنگی تغییر دهید،با استفاده از نرم افزار AKVIS Coloriage به رویاهایتان رنگ ببخشید و ماشین خود را در رنگ های مورد علاقه ببینید و موهای خود را در رنگهای مختلف تجربه کنید. AKVIS Coloriage عکس ها را در کمتریم زمان به عکس های رنگی و با کیفیت تبدیل می کند، این عملکرد به همان اندازه برای رنگ آمیزی خانه ی شما، عکس هاس منظره ، آسمان و درختان و دیگر تصاویر به کاربران کمک میکند تا با استفاده از رنگ ها جلوه ی طبیعی و جذاب تری بدهند. همچنین شما قادر به از بین بردن قرمزی چشم ها و رنگ های پخش شده ، چین و چروک عکس ها ، اثرات تا خوردگی هستید. این نرم افزار توانایی شما را در زمینه ی رنگ آمیزی و ساخت جلوه های ویژه از مناظر برای ساخت پس زمینه های خارق العاده از پس زمینه های کسل کننده را می سنجد. AKVIS Coloriage در دو حالت مستقل قابل استفاده است، یکی به عنوان یک نرم افزار مستقل برای کار بر روی تصاویر،و دیگری به عنوان یک پلاگین برای نرم افزار Photoshop فتوشاپ.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 169 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)

افکت گذاری و ویرایش تصاویر با نرم افزار قدرتمند Nik Software Snapseed 1.2

Nik Software Snapseed نسل جدیدی از نرم افزارهای عکاسی است که می تواند ابزاری الهام بخش برای عکاسان باشد. عکس های ویرایش شده توسط این نرم افزار از کیفیت فوق العاده ای برخوردارند و به سرعت و سادگی تهیه می شوند. Nik Software Snapseed برای بهبود کیفیت، ویرایش، به اشتراک گذاری عکس ها از طریق شبکه های اجتماعی و ارسال آنها از طریق ایمیل می تواند استفاده شود

 

درباره ما
پیام مدیریت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی: به این وبلاگ خوش آمدید . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما در بهتر شدن کیفیت مطالب وبلاگ یاری رسانید .(مصطفي مختاري نيا)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب این وبلاگ در چه حدی می باشد؟
    پشتیبانی آنلاین
    کدهای اختصاصی

    وب سايت ظهور


    وب سايت ختم صلوات


    وب سايت ختم قرآن مجيد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 332
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 429
  • باردید دیروز : 623
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,857
  • بازدید ماه : 1,857
  • بازدید سال : 87,728
  • بازدید کلی : 269,090
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود