loading...
داغترین و جالبترین مطالب و دانلود های روز دنیا
آخرین ارسال های انجمن
مصطفی مختاری نیا بازدید : 153 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

 

 

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

Mozilla Firefox نسخه جديد مروگر سريع فايرفاكس Mozilla FireFox 19.0

 

 http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif  

برای مشاهده کامل این مطلب بروی ادامه مطلب پایین همین مطلب کلیک کنید



 

مصطفی مختاری نیا بازدید : 170 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

مرور آفلاین و دانلود کامل سایت ها با نرم افزار WinHTTrack Website Copier 3.46-1

نرم افزار WinHTTrack Website Copier یک سایت خوان آفلاین می باشد که امکان دانلود یک سایت از اینترنت بر روی کامپیوتر شما را فراهم می کند و تمام فهرست ها با فایل صفحات وب HTML ، عکس ها و تمام فایل های موجود در سرور را به کامپیوتر شما انتقال می دهد و وب سایت را به صورت آفلان می سازد. این نرم افزار لینک های ذخیره شده را به صورت محلی ساخته و آن ها را با ساختار اصلی خودش چیده تا شما سایت را مانند آینه بر روی کامپیوتر شبیه سازی کند تا به صورت آفلاین بر روی لینک های سایت کلیک و کاوش کنید.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 209 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)
alt

بی شک یکی از نرم افزارهای پرکاربرد اینترنتی ، خصوصاً در بین کاربران فارسی زبان ، نرم افزار Yahoo Messenger است .
اینبار قصد معرفی نرم افزاری را داریم که با استفاده از آن قادرید تا امکانات مختلف و جالبی را به یاهو مسنجر خود بیافزایید .امکاناتی از قبیل :
» نمایش تمامی پنجره های چت به صورت Tab
» اجرای همزمان نامحدود یاهو مسنجر و باز کردن چند آی دی مختلف
» حذف تبلیغات یاهو
» ذخیره پسورد Yahoo ID در یک فایل رجیستری
» تغییر عنوان نرم افزار یاهو مسنجر یا متن دلخواه (TitleBar)
» حذف Status MJessenge ها تنها با یک کلیک
» ذخیره و نمایش Avatar هر نفر
» امکان تغییر انیمیشن آغازین یاهو مسنجر
» حجم پایین نرم افزار و بدون نیاز به نصب (Portable)

در ادامه با قابلیتها و امکانات این نرم افزار بیشتر آشنا خواهیم شد ...

» نمایش تمامی پنجره های چت به صورت Tab :
یکی از قابلیتهای جالب این نرم افزار امکان مشاهده تمامی پنجره های گفتگو به صورت Tab است .لذا به جای باز کردن پنجره های گفتگوی متعدد برای گفتگو با دوستانتان تنها یک پنجره فعال دارید که با جا به جایی بین تبها می توانید به صورت خیلی راحت تر اقدام به چت و گفتگو و تبادل اطلاعات با دوستانتان کنید .» اجرای همزمان نامحدود یاهو مسنجر و باز کردن چند آی دی مختلف :
با استفاده از این قابلیت می توانید همزمان آی دی های مختلف خود راباز کنید ... با هر بار کلیک بر روی یاهومسنجرمی توانید یک ID جدی را بازگشایی کنید .

» حذف تبلیغات یاهو :

یکی دیگر از قابلیتهای جالب این نرم افزار ، امکان حذف تبلیغات نمایش داده شده در برنامه یاهومسنجر است .

» ذخیره پسورد Yahoo ID در یک فایل رجیستری :
همچنین با قابلیت جالب دیگیر که این نرم افزار دارد ، می تواند کلمه عبور آی دی شما را در یک فایل رجیستری ذخیره کند .

» تغییر عنوان نرم افزار یاهو مسنجر یا متن دلخواه (TitleBar):
قابلیت جالب دیگر این نرم افزار امکان ویرایش Title bar یاهو مسنجر با عبارت دلخواه خود است :

» حذف Status Messenge ها تنها با یک کلیک :

همچنین با قابلیت جالب دیگری که این نرم افزار دارد ، قادرید تا تنها با یک کلیک تمامی Custome Statuse Messege هایی که در Yahoo Messenger تعریف کرده اید را حذف کنید

» ذخیره و نمایش Avatar هر نفر :
قابلیت بسیار جالب و منحصر به فرد دیگری که Yahoo! Messenger Tweaker 1.3 در اختیارتان قرار می دهد ، امکان نمایش و ذخیره Avatar هر آی دی دلخواه است . کافی است تا تنها یک Yahoo ID دلخواه را در بخش مربوطه وارد کرده تا بلافاصله Avatar شخص مذکور بر روی دسکتاپ شما ذخیره شود . توضیح اینکه آواتار همان تصویری است که هر فرد برای خود به عنوان شناسه و تصویر شخصی در تظر می گیرد .

» امکان تغییر انیمیشن آغازین یاهو مسنجر:
اگر از انیمیشن اغازین یاهو مسنجر خسته شده اید و علاقه مندید تا هنگامی که وارد ID خود شوید به مشاده یک انیمیشن جالب دیگر به جای خندانک همیشگی یاهو بنشینید ، کافی است از میان گالری انیمیشن ها یک انیمیشن را انتخاب کنید . همچنین می توانید یک فایل SWF (فلش) دلخواه را برای این بخش در نظر بگیرید .

مصطفی مختاری نیا بازدید : 405 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

 

Bandoo
همه ما کم و بيش با نرم افزارهايي که به عنوان يک پل ارتباطي در دنياي مجازي اينترنت وظيفه ارسال و دريافت پيام ها را بر عهده دارند آشنايي داريم. نرم افزارهايي که کاربران در اصطلاح با آن ها چت مي کنند و مي توانند به سادگي با ديگران ارتباط برقرار نمايند. Yahoo Messenger معروفترين اين نرم افزارهاست که علاوه بر اين که مي تواند ارتباط ميان دو يا چند نفر را برقرار کند قابليت هاي متعدد ديگري را هم دارد. ارسال شکلک ها نه تنها در ياهو مسنجر بلکه در نرم افزارهاي مشابه هم به وضوح ديده مي شود. اين شکلک هاي زيبا در حقيقت مقصود و هدف ارسال کننده را مي رسانند هرچند که کوچک هستند. گاهي مي توان همين شکلک هاي کوچک را با شکلک هاي بزرگ و زيباتر عوض نمود ؛ استفاده از نرم افزارهايي که تا به حال نمونه هاي متعددي از آن ها ارائه شده و کاربران مي توانند با نصب آن برروي سيستم عامل خود از آن ها به شکلي کاملا زيباتر و در عين حال جذاب تر استفاده کنند و تنها بايد اين نرم افزار برروي دو طرفي که در حال چت هستند نصب باشد تا بهترين نتيجه حاصل شود. Bandoo نرم افزاري کاملا رايگان است که صدها شکلک بسيار زيبا را در دسته ها و موضوعات جالب در خود جاي داده تا کاربران پس از نصب و اجرا بتوانند در محيط هاي مختلف از آن ها استفاده کنند. پشتيباني از ياهو مسنجر ، MSN Messenger ، فايرفاکس ، توئيتر و نمونه هاي ديگر از مهم ترين خصوصيات اين نرم افزار محسوب مي شود. سرعت بسيار بالا در اجرا از مهم ترين خصوصياتي است که Bandoo را با نرم افزارهاي مشابه مجزا مي سازد. اين نرم افزار که از حجم بسيار مناسبي هم بهره مي برد علاوه بر همين شکلک هاي ساده متن هاي متحرک ، کليپ هاي بسيار جالب و فوق العاده زيبا ، تصاوير و  طرح جديدي از Buzz!!!‌ را در خود جاي داده که به جذابيت نرم افزار کمک زيادي مي کند.
قابليت هاي کليدي نرم افزار Bandoo v5.0 :

-سازگار با انواع مسنجرها از جمله ياهو مسنجر
- سرعت بالا در اجرا
- وجود صدها شکلک ، کليپ ، تصاوير متعدد
- موزيک ها و صداهاي کاملا هماهنگ با شکلک ها
- وجود طرح جديدي از BUZZ!!!‌ در نرم افزار
- حجم بسيار مناسب نرم افزار
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

مصطفی مختاری نیا بازدید : 169 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)
نسخه جدید نرم افزار پیام رسان گوگل Google Talk 1.0.0.10
این روزها شاهد گسترش روز افزون کاربران اینترنت هستیم و به دنبال آن گفتگوهای اینترنتی هم در حال افزایش است. اغلب افراد در سرتاسر دنیا و از راه های گوناگون با هم گفتگو می کنند. نرم افزارهای مختلفی برای گفتگوها اینترنتی منتشر شده اند که نیازهای ارتباطی کاربران را فراهم می کنند.
در این قسمت، نرم افزار پیام رسان گوگل را به شما معرفی می کنیم. نرم افزار Google Talk یکی از نرم افزارهای پیام رسان اینترنتی است که توسط شرکت گوگل منتشر شده است و بسیاری از افراد از این برنامه برای گفتگوهای اینترنتی استفاده می کنند. این نرم افزار قادر است تا امکان برقراری گفتگوهای صوتی و متنی را برای شما فراهم کند. در صورتی که از سرویس پست الکترونیک گوگل Gmail استفاده می کنید، قادر خواهید بود تا با همان نام کاربری و رمز عبور در گوگل تاک آنلاین شوید. از قابلیت های مفید این نرم افزار می توان به کیفیت صدا در چت صوتی آن اشاره نمود که به مراتب کیفیت بیشتری نسبت به نرم افزار یاهو مسنجر دارد. همچنین این نرم افزار نسبت به نرم افزار یاهو مسنجر حجم بسیار کمتری دارد. همچنین این برنامه مقدار بسیار کمی از حافظه رم سیستم شما را نسبت به نرم افزار یاهو مسنجر مورد استفاده قرار می دهد. همچنین می توانید از طریق این برنامه برای دوستان خود عکس یا فایل ارسال کنید. از دیگر امکانات این پیغام رسان مفید می توان به مشاهده فایل های ویدئویی در آن اشاره نمود. این نرم افزار حجم کمی داشته و در نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 قابل اجرا می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Google Talk 1.0.0.105:
  • - امکان برقراری گفتگوی متنی و صوتی در اینترنت
  • - چک کردن قابلیت پیش نمایش ویدیو
  • - قابلیت تماشای ویدیو
  • - امکان اضافه نمودن یا حذف دوستان به لیست
  • - تغییر وضعیت خود به چهار نوع متفاوت
  • - امکان ارسال فایل از طریق برنامه
  • - اشغال ناچیز حافظه رم
  • - حجم کم و استفاده بسیار آسان
  • - پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز همچون ویندوز 7
- و ...

مصطفی مختاری نیا بازدید : 182 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

 

نرم افزار ارسال آدمکهای مخفی و جدید چت در یاهومسنجر - YahooFriend! v1.1.2
یکی از این امکانات بسیار جالب که اکثر افراد از آن در هنگام چت در یاهو مسنجر  استفاده می کنند شکلک های کوچکی است که برای درک بهتر احساسات در این نرم افزار قرار گرفته و شما با استفاده از هر کدام از آنها می توانید حس خود را بهتر به دوستانتان ابراز کنید. در پنجره ی چت تعداد محدودی از این انیمشن ها قرار گرفته که البته برخی دیگر از این شکلک ها به صورت مخفی هستند و میتوان با تایپ کد مربوطه به آنها دسترسی داشت. امروز در سایت پاتوق یو  نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که تعداد بی شمار شکلک و متن از قبل آماده شده را در اختیارتان قرار می دهد. نرم افزارYahooFriend!i یک نرم افزار بسیار جالب و پرکاربرد برای کسانی است که دوست دارند  از شکلک ها و متن های بیشتری در یاهو مسنجر استفاده کنند. در واقع در این نرم افزار علاوه بر شکلک های مخفی یاهو مسنجر متن هایی به صورت آماده در موضوعات مختلف مانند عشق ، شب بخیر ، سلام ، عصبانیت ، خوشحال بودن ، حیوانات ، درختان و بسیاری از موضوعات دیگر قرار دارد که شما با انتخاب هر کدام از آنها می توانید متن و یا شکلک مورد نظرتان را برای دوست خود ارسال کنید. همچنین نیازی نیست که حتمآ دوست شما برای دیدن شکلک ها و متن های آماده این نرم افزار آنرا بر روی ویندوز خود نصب کرده باشد زیرا شکلک ها و متن های آماده طوری طراحی شده اند که تمام کاربران یاهو مسنجر بتوانند آنها را ببینند. علاوه بر این این نرم افزار با تمام ورژن های نرم افزار یاهو مسنجر سازگار بوده و شما می توانید از آن در هر کدام از نسخه های نرم افزار یاهو مسنجر استفاده کنید.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 178 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

 

شناسایی وضعیت آیدی دوستانتان در یاهو مسنجر با Yahoo Invisible Checker v4
Invisible در یاهو و مسنجر های مشابه حالتی است که شما آنلاین هستید ولی دوستان تان شما را آفلاین می بینند.
نرم افزار ها و سایت های متعددی برای اینکه شما توسط آنها بتوانید وضعیت واقعی یک ID را شناسایی کنید ایجاد شده اند تا از طریق آن بتوانید بفهمید دوست شما واقعا Offline هست یا اینکه Invisible می باشد تا از دید شما مخفی شود. لذا شما می توانستید با وارد کردن یک ID وضعیت واقعی دوست تان را مشاهده کنید.
Yahoo Invisible Checker قادر است کاری متفاوت و قدرتمند نسبت به برنامه های بمشابه ذکر شده انجام دهد. Yahoo Invisible Checker هم بصورت تکی و هم بصورت گروهی ایدی های مورد نظر را با نشان دادنInvisible در زمانهای  معین مثلا" در هر ۱۰ یا ۲۰ ثانیه را برای شما نشان دهد

مصطفی مختاری نیا بازدید : 175 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

 

مسنجر ساده و کاربردی – Beyluxe Messenger 0.4.3.1
Beyluxe Messenger نام یک مسنجر ساده و کاربردی در زمینه ی چت کردن و استفاده از اتاق های گفتگو است. هم اکنون این نرم افزار یکی از مسنجر های بسیار پر طرفدار جهت استفاده از اتاق های گفتگو در میان فارسی زبانان می باشد. اتاق های گفتگو در این نرم افزار دارای کاربران فارسی زبان بسیاری است و میتوان آن را جایگزین نرم افزار و اتاق های چت یاهو مسنجر نیز دانست.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 162 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

 

ترجمه متون در هنگام چت با یاهو مسنجر با پشتیبانی از زبان فارسی - Yahoo Messenger Translator Pro 4.1.1

در این پست نرم افزار جدید Yahoo Messenger Translator Pro را آماده کرده ایم. اگر با استفاده از این نرم افزار درحال صحبت با شخصی باشید که به زبان شما صحبت نمی کند ، مطمئنا برای شما مشکل پیش خواهد آمد. در این صورت مجبورید تک تک کلمات را با نرم افزار یا سایت های ترجمه متن ، به زبان خود برگردانید.
اما امروز در سایت mokhtari90 نرم افزاری برای شما آماده کرده ایم که راه حلی بهتر و سریعتر را ارائه می کند. با نصب این نرم افزار یک قسمت جدید به پنجره مسنجر شما اضافه می شود که می توانید از طریق آن صحبت های طرف مقابل را به بیش از 20 زبان مختلف به صورت ترجمه شده ببینید. قابلیت مهم و قابل ذکر این نرم افزار پشتیبانی از زبان فارسی است که کار را برای کاربران فارسی زبان بسیار راحت تر خواهد کرد. پس از خواندن متن نوشته شده توسط شخص مقابل به زبان دلخواه می توانید نوشته خود را به هر زبانی بنویسید و ترجمه آن به زبان دیگری را برای او ارسال نمایید. روند انجام کار بسیار سریع و بدون فوت وقت بوده و باعث کند شدن روند صحبت نخواهد شد.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 147 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)
پیام رسان قدرتمند و چندمنظوره به نام Miranda IM 0.9.19
مسنجر Miranda IM یک برنامه سریع ، سبک و آسان با پشتیبانی از پروتکل های مختلف مسنجر می باشد این برنامه ویژگیهای زیادی از جمله AIM, Jabber, ICQ, IRC, MSN, Yahoo پشتیبانی میکند و همچنین دارای آیکون ها , صداها و پلاگین های رایگان زیادی می باشد. نسخه پرتابل آن نیز به راحتی در USB قابل حمل و بدون نیاز به نصب می باشد .

ویژگیهای کلیدی نرم افزار :
- سبک , سریع و کم حجم
- پشتیبانی از AIM, Jabber, ICQ, IRC, MSN, Yahoo
 - داری بیش از ۳۵۰ پلاگین مختلف و رایگان

 - رایگان و بدون محدودیت

مصطفی مختاری نیا بازدید : 228 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

نسخه ی جدید یاهو مسنجر Yahoo Messenger 10.0.0.1241

 

البته ظاهراً دریافت Yahoo! Messenger مانند محصولات گوگل از طریق آی پی های ایران امکان پذیر نمی باشد، که در اینجا شما می توانید نسخه ی جدید و نهایی این نرم افزار محبوب را از پاتوق یو دریافت نمائید.
کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و ... از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است . چند پوسته جدید و زیبا باعث تغییراتی در این مسنجر شده است . تقویت صدا برای چت به صورت صوتی ، بازی با دوستان در یاهو مسنجر ، رادیو زیبا ، دسترسی آسان تر به وبلاگ 360 درجه یاهو و چندین و چند قابلیت که باید خودتان تجربه کنید.
امکانات مهم اضافه شده در این نسخه از یاهو مسنجر یکی امکان به اشتراک گذاری عکس های موجود در اکانت Flickr شما و دیگری امکان به اشتراک گذاری ویدیو در داخل پنجره چت از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدیو می باشند. نکته جالب اینجاست که این ویدیوها رو با استفاده از پلیر خود یاهو مسنجر در داخل همان پنجره پخش می شود و احتیاج به باز کردن صفحه جداگانه نیست!

مصطفی مختاری نیا بازدید : 172 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار جدید چت با تمامی مسنجرها Trillian Pro v5.1 Build 15 Final
| نسخه جدید Trillian Pro v5.2 Build 11 Final جایگزین نسخه قبلی شد|
شما با استفاده از نرم افزار Trillian می توانید بر مسنجر تمام سایتهایی که در آنها عضو هستید مدیریت کنید. در واقع می توان این نرم افزار را یک مسنجر خیلی بزرگ دانست که تمام مسنجرهای کوچک را در خود جای داده است. در این نرم افزار مسنجرهای Windows Live Messenger, Yahoo! Messenger, ICQ, AIM, IRC, Skype, MySpaceIM, GoogleTalk و چند مسنجر دیگر قرار گرفته است. شما فقط کافیست در این نرم افزار مسنجر و یا مسنجرهای مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس با وارد کردن نام و نام کاربری خود آنلاین شوید و به گفتگو با دوستان خود بپردازید. این نرم افزار تمامی امکانات مسنجر اصلی را که در سایت آن عضو هستید را در اختیارتان قرار می دهد مثلا در هنگام چت می توانید از تمام شکلکها استفاده کنید و حتی شکلکهای  بیشتری را هم در اختیارتان داشته باشید که اگر طرف مقابل هم از این مسنجر استفاده کند قادر به دیدن این شکلکهای جدید خواهد بود در غیر اینصورت فقط شکلک های اصلی مسنجر خود را می بیند و یا از امکانات کنفرانس و استفاده از وب کم و ... نیز می توانید استفاده کنید. علاوه بر این در این نرم افزار امکانات بسیار زیاد دیگری قرار دارد که مطمئنآ در صورت کار با آن متوجه آنها خواهید شد.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 562 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

 

دیدن وبکم بدون اجازه افراد در چت روم ها با نرم افزار Camfrog Video Chat Pro 6.3 Build 208
| نسخه جدید Camfrog Video Chat Pro 6.3 Build 208 جایگزین نسخه قبلی شد|
نرم افزاری فوق با نام Camfrog برنامه جالبی میباشد که شما با نرم افزار فوق میتوانید وب کم های موجود در چت روم را بدون اطلاع صاحب وبکم مشاهده کنید , در واقع در چت روم شما با اجازه صاحب وبکم میتوانید او را مشاهده کنید , اما نرم افزار فوق به شما این اجازه را میدهد که خودتان اینکار را انجام دهید , پس از دانلود و در زمان نصب باید یک یوزر و پسورد برای خودتان انتخاب کنید و یک شهر را هم انتخاب کنید تا عمل نصب انجام شود .این برنامه به شما امکان چت دیداری ، شنیداری با چندین کاربر را به طور همزمان به شما میدهد به طوری که یک کاربر با ایجاد یک سرور مرکزی میتواند یک ویدئو کنفرانس بین تمامی کابران آنلاین ایجاد کند . کاربران همچنین میتوانند دایرکتوری عکس موجود در سایت برنامه را برای پیدا کردن فردی جهت چت کردن جستجو نمایند. این برنامه با اغلب فایروالها و روتر ها بدون مشکل کار میکند.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 151 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

 

نرم افزار چت و کنفرانس ویدیویی اوو - ooVoo 3.0.7.21 Final

| نسخه جدید ooVoo 3.5.3.17 Final جایگزین نسخه قبلی شد|

نرم افزار پیغام رسان ویدیویی و کنفرانس ooVoo در نسخه جدید خود ، طرح رایگان تماس با شماره تلفن های امریکا و کانادا را ارائه کرد. تماس رایگان با کشورهای امریکا و کانادا از هر کجای دنیا ! کاربران علاقه مند می توانند ابتدا این نرم افزار پیغام رسان را دانلود و نصب نمایند و سپس از 120 دقیقه تماس رایگان با کشورهای امریکا و کانادا ( از هر کجای دنیا ) بهره مند شوند. گفتنی است که نرم افزار ooVoo جدا از ارائه طرح رایگان تماس با تلفن های کانادا و امریکا، نرم افزار کارآمدی است که برای کنفرانس های چند نفره ویدیویی، تماس های صوتی و تصویری و پیغام رسان استفاده می شود.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 161 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

 

نرم افزار تبادل اطلاعات و چت در اینترنت - Nimbuzz v2.2.0

| نسخه جدید Nimbuzz v2.4.0 جایگزین نسخه قبلی شد|

نرم افزار Nimbuzz PC امکان برقراری تماس، چت، رد و بدل کردن فایل و همینطور امکانات فراوان دیگری را برای شما روی کامپیوتر فراهم می کند. این نرم افزار تمامی دوستان و تماس های شما از نرم افزارهای پیام رسان محبوب کامپیوتر مانند Windows Live Messenger (MSN), Yahoo Messenger, ICQ, AIM, Google Talk و دیگر نرم افزارهای هم خانواده را با هم ترکیب می کند تا شما با یک بار ورود و در یک لیست تماس، به تمامی اکانت های خود دسترسی داشته باشید.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 178 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

 

ارتباط تلفنی و تصویری رایگان با تمام نقاط دنیا از طریق اینترنت با Skype 5.3.32.108 Final
| نسخه جدید Skype 6.0.0.120 Final جایگزین نسخه قبلی شد|
Skype نام یکی از معروفترین و قدرتمندترین نرم افزار های رایگان حمایت کننده از پروتکل VOIP است که برای شما امکان برقراری ارتباط صوتی رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم میسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 162 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

 

ثبت و نظارت برمسنجرهاي گوناگون با Foryoursoft Messenger Detect 3.9.6
| نسخه جدید Foryoursoft Messenger Detect 4.0.3.1 جایگزین نسخه قبلی شد|
Messenger Detect يک نرم افزار کم حجم و قدرتمند براي ضبط و نظارت برروي تمام مسنجرهاي مختلف در شبکه است که شما را قادر مي سازد تمام فعاليت هاي مختلف در شبکه را ببينيد و آنها را به طور مخفيانه ضبط کنيد . از مسنجرهاي مختلف و متعددي پشتيباني ميکند . اين برنامه محصولي از شرکت نرم افزاري Foryoursoft مي باشد که در ادامه از سايت پاتوق يو قابل دريافت است . 
نام مسنجرهاي پشتيباني شده توسط اين نرم افزار :
Windows live messenger chat, MSN web chat, Yahoo messenger chat, Yahoo web chat, Facebook chat, AOL (AIM) chat (version before 6.x), AIM Express web chat, ICQ chat, ICQ2Go web chat, MySpace chat, Google Talk web gadget chat, Palringo chat, meebo web chat, eBuddy web chat

مصطفی مختاری نیا بازدید : 150 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود نسخه جدید مسنجر محبوب آی‌آرسی - mIRC 7.27

mIRC برگرفته از Internet Relay Chat نام مسنجری محبوب برای چت کردن و برقراری ارتباط بصورت اینترنتی میباشد که سایت دانلود رایگان یکی از طرفداران و به اشتراک گذارندگان این سرویس دهنده محبوب و قدیمی می باشد. چت کلاینت استفاده شده توسط میلیون ها نفر از مردم، و هزاران نفر از سازمان ها، برای برقراری ارتباط، به اشتراک گذاری، بازی و کار با یکدیگر در شبکه های IRC در سراسر جهان است. IRC بیش از یک دهه به کاربران خود خدمت میکند طوری که در کشورهای اروپایی و خارجی بیشتر از این نرم افزار برای برقرار ارتباط استفاده میکنند چرا که نرم افزار mIRC 7 تابع هیچ شرکت و یا کمپانی مثل یاهو مسنجر نیست. رابط کاربری آسان، پشتیبانی از ویرایش و تنظیم لیست دوستان، انتقال فایل، قابلیت اتصال به چند سرور، IPv6، رمزگذاری SSL، پشتیبانی از پروکسی، پشتیبانی از متون UTF-8، اطلاعیه ها و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشند.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 187 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

 

نسخه جدید مرورگر پر سرعت و حرفه ای Safari 4.0.5

همين شب گذشته بود که رئيس شرکت Apple با توجه به پيش بيني هايي که مي شد نسخه جديد از مرورگر Safari را معرفي کرد ، هرچند که اين مرورگر زير سايه نسخه جديد آيفون کمي با سروصداي کمتري مواجه بود اما بازهم نسخه 5 به نظر مي رسد که بتواند عنوان سريعترين مرورگر را از آن خود کند. مرورگري که با تعريف و تمجيدهايي که در اين مدت از آن شده است بايد شاهکار ناميده شود، چراکه براساس نسخه هاي ارائه شده آزمايشي از محيط کاربري آن هرچه گفته شود بازهم کم است. نکته مهم ديگر هم سرعت نسخه 5 Apple Safari است که شايد براي اولين بار کاربران نهايت سرعت اينترنت خود را در بارگزاري صفحات وب با اين مرورگر حس کنند. به نظر مي رسد اين مرورگر که Apple ادعا کرده تجربه ي جديد براي وارد شدن به دنياي مجازي اينترنت است لياقت اين همه تعريف و تمجيد را داشته باشد. در نگاه اول بايد گفت که اين مرورگر برروي دو پلتفرم سيستم عامل ها يعني ويندوز و مکينتش قابل بهره برداري بوده و ضمن اين که مي توان از آن برروي گوشي iPhone و iPod Touch هم بهره برد، محيط کاربري اين نسخه اگر بي نظير نباشد کم نظير است، شايد براي اولين بار باشد که بسياري از کاربران چنين هنري را در طراحي و واسط کاربري مرورگرها خواهند ديد. طراحي اين نسخه به يک پيکسل بيشتر شبيه است تا يک مرورگر ، پيکسلي که به صورت Wide نمايش داده مي شود. اين طراحي جديد که بسياري از قابليت هاي آن تنها در استفاده کاربران نمايان خواهد شد علاوه بر جذابيت در استفاده، باعث افزايش سرعت وبگردي و کارآيي بهتر نرم افزار خواهد شد.
 سرعت اين نسخه نسبت به نسخه هاي قبلي بسيار سريعتر و حتي به گفته Apple طبق آزمايشات انجام شده 4.5 برابر سريعتر از نسخه هاي قبلي نيز مي باشد. در مورد اين که آيا از ديگر مرورگرها هم سريعتر است طبق آنچه شرکت سازنده اعلام نموده در اجراي هرچه بهتر جاوا اسکريپت ها اين مرورگر در حدود 8 برابر سريعتر از IE 8 و نزديک به 4 برابر سريعتر از Firefox 3 عمل خواهد کرد. اين مرورگر با توجه به اين که چندسالي هست که ارائه مي شود مطمئنا قابليت هايي که در ميان همه مرورگر ها رايج است را در خود نگاه داشته و به اين ترتيب امکاناتي نظير Tab Browsing ، Pop-up Blocker و يا از اين قبيل امکانات را در خود نهفته دارد. Safari که حالا بيش از 70 ميليون کاربر در دنيا دارد در نسخه 5 قصد دارد تا با کنار زدن تمامي رقبا به يکي از اولين انتخاب ها تبديل شود، هرچند کار سختي دارد اما شايد با اين همه قابليت کليدي جديد و با اين محيط کاربري فوق العاده جذاب زياد دور از دسترس نباشد. يکي از قابليت هايي که در Safari 5 بسيار نمايان است، وجود Top Sites نيز مي باشد. اين امکان جالب که قبلا در نسخه هاي مختلف Opera نمونه هايي را از آن ديده بوديم باعث مي شود تا کاربر سريعتر و به صورت به روزتر به تعدادي سايت مشخص دست پيدا کند، البته شايد در ابتدا اين طرح بسيار شبيه به همان طرح Opera باشد اما در عمل تا حدود زيادي متفاوت و البته جالب تر است زيرا کاملا متحرک و تا حدودي سه بعدي طراحي شده است. سايت هايي که در اين قابليت جديد تعريف مي شوند را مي توان براساس سليقه شخصي مورد بازبيني قرار داد. پيشنهاد مي کنيم اين نسخه از مرورگر Safari را حتما مورد استفاده قرار دهيد تا از قابليت هاي فراوان آن بهره مند شده و لذت وبگردي را در چندان احساس نمائيد.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 167 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

 

لذت وبگردی با مرورگر قدرتمند ChromePlus 1.6.4.28 Final

کروم نامی است که می توان در میان بازار داغ رقابت مرورگر های وب آن را با بیشترین درصد رشد دانست . با وجود اینکه هنوز فاصله ی نسبتا زیادی تا اینترنت اکسپلورر و نیز فایرفاکس وجود دارد اما قابلیت ها و قدرت Chrome که باعث رسیدن به چنین درصد رشدی شده است لرزه را بر اندام دو رغیب نامی خود انداخته است . این محصول گوگل به دلیل سادگی ظاهری دلنشینش و همچنین بارگذاری بسیار سریع صفحات وب کاربران زیادی را از رقبا دزدیده که البته روز به روز بر تعدادشان افزوده می شود . کروم به دلیل متن باز بودنش زمینه را برای توسعه دهندگان باز گذاشته و دلیلی شده است بر ساخت یک نسخه نوین توسط شرکت Maple Studio با نام ChromePlus که تمامی توابع موجود در ویرایش اصلی را بر خود می بیند . اما از قابلیت هایی که در این ورژن افزوده شده است می توان به امکانات هیجان انگیزی نظیر ژست ماوس ، Drag & Drop حرفه ای و تب اینترنت اکسپلورر اشاره نمود . اگر از طرفداران پروپا قرص کروم هستید ، پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده این ویرایش را تجربه کنید .

مصطفی مختاری نیا بازدید : 163 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود مرورگر سریع و امن Sleipnir 3.5.1

Sleipnir مرورگری است که هسته اصلی آن بر پایه مرورگر فایرفاکس طراحی شده است این مرورگر متن باز و از سرعت بسیار بالایی در باز کردن صفحات وب برخوردار است . مهمترین ویژگی مرورگر های اینترنتی که در این مرورگر نیز وجود دارد قابلیت tabbed-browsering یا باز کردن چندین صفحه وب در یک پنجره است.این نرم افزار از معدود نرم افزار هایی است که از تمام سیستم عامل ها حتی ویندوز 98 پشتیبانی می کند. این مرورگر از HTML5 و CSS3 پشتیبانی می کند و قابلیت نصب پلاگین های مختلفی را داراست.مرور صفحات وب توسط این مرورگر از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و کاربران نگران امنیت اطلاعات خود نخواهند بود.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 202 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود مرورگر قدرتمند و پرسرعت Avant Browser 2012 Build 16
| نسخه جدید Avant Browser 2012 Build 177 جایگزین نسخه قبلی شد|

Avant Browser یک مرورگر سریع ، امن ، پایدار ، کاربرپسند و همه کاره است که وبگردی را برای شما لذت بخش تر می کند . این مرورگر ویژگی هایی مشابه ای با اینترنت اکسپلور دارد و بر اساس هسته ی آن کار می کند . دارای RSS/ATOM Reader برای دسترسی سریع به مطالب وب سایت های مختلف است که با توجه به سرعت کم اینترنت در کشور ما این قابلیت می تواند در زمان و هزینه ی شما صرفه جویی کند . قابلیت های متعدد دیگری همچون جستجوی مستقیم در موتورهای جستجوگر ، مسدود سازی صفحات پاپ آپ مزاحم و تبلیغاتی ، در دسترس بودن در 41 زبان مختلف ، ذخیره سازی مطمئن یوزر و پسوردهای کاربر در وبسایت های مختلف ، مدیریت صفخات با موس ، قابلیت تمام صفحه شدن (Full Screen) ، سازگاری کامل با IE ، بازیابی امن صفحات در صورت خاموش شدن ناگهانی رایانه ، شخصی سازی پوسته های را نیز دارد .

مصطفی مختاری نیا بازدید : 209 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود نسخه جدید مرورگر قدرتمند واترفاکس Waterfox v10.0.1

| نسخه جدید Waterfox v15.0 جایگزین نسخه قبلی شد|

Waterfox مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های 64 بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای 32 بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند. همچنین شما  قادر خواهید بود تا تمامی افزونه های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی واترفاکس نصب کند.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 178 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود مرورگر امن و سریع Comodo IceDragon v16.1.0.1

Comodo IceDragon نام مرورگری است که براساس موزیلا فایرفاکس ساخته شده است و در میان مرورگرهای اصیل و قدرتمند توانسته جایگاه خوبی را با امنیت بالا برای خود اختصاص دهد. کاربران اینترنت همیشه نیازمند به انتخاب یک مرورگر امن با ظاهری زیبا هستند. IceDragon روی هسته اصلی مرورگر موزیلا ساخته شده و ترکیبی از ویژگی های اساسی از کد اصلی با ویژگی های امنیتی COMODO می باشد. این نسخه از مرورگر شامل ویژگی های امنیتی اساسی مانند دی ان اس و بازرس سایت می باشد. رابط کاربری مناسب و دارا بودن محیطی جذاب و همچنین حفظ اطلاعات شخصی و جلوگیری از افشای آن ها در سایت ها و شبکه های اجتماعی از ویژگی های این نرم افزار هستند که علت آن استفاده مرورگر از سورس اصلی موزیلا می باشد ، همچنین تمامی extensions ها در آن قابل اجرا هستند.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 165 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

نسخه جدید مرورگر قدرتمند گوگل کروم Google Chrome

| نسخه جدید Google Chrome 24.0.1312.2 Stable جایگزین نسخه قبلی شد|

Google Chrome  از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون “جعبه شنی” و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 9 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 138 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

 

نهایت سرعت وبگردی با نسخه جدید مرورگر محبوب اپرا – Opera v10.0 build 1691
| نسخه جدید Opera 12.10.1652 final جایگزین نسخه قبلی شد |
امروزه در میان نرم افزارهای اینترنتی می توان تعداد زیادی از برنامه های مرورگر وب را یافت.به کمک این نرم افزارها می توان از وب سایت ها در اینترنت بازدید کرده ، فایل های مورد نظر خود را دانلود کنید. در واقع استفاده از اینترنت بدون مرورگر های تقریبا امری محال است. مرورگر های متفاوتی را می توان در اینترنت یافت. از میان آن ها تعداد محدودی هستند که در میان کاربران محبوب هستند. Internet Explorer که مرورگر پیش فرض سیستم عامل ویندوز می باشد ، Mozilla FireFox که بزرگترین رقیب برای Internet Explorer محسوب می شود و تقریبا در این بازی برد را بدست آورده است . و مرورگر دیگری به نام Opera که دارای طرفداران زیادی در سطح وب است و از لحاظ امکانات از هر دو آن دو از دید بسیاری پیش است می باشد.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 187 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

 

نسخه نهایی مرورگر محبوب اینترنت اکسپلورر Internet Explorer 10.0.9200.16438
| آخرین ورژن Internet Explorer 10.0.9200.16438 قرار گرفت |
Internet Explorer بی شک یکی از پر کاربرترین نرم افزارها برای مشاهده وب سایت ها است. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% کاربران از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند. امروز نسخه ای از این نرم افزار در دسترس کاربران قرار می گیرد که بسیاری از مشکلات این نرم افزار محبوب برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود. این نسخه مشکلاتی همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و … را برطرف کرده است.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 227 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

 

نسخه جدید مرورگر محبوب و قدرتمند موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 16.0.1 Final
| نسخه جدید Mozilla Firefox 17.0 Final جایگزین نسخه قبلی شد|
برای این ساعت در سایت پاتوق یو نسخه نهایی مرورگر Mozilla Firefox یعنی Mozilla Firefox 17.0 Final را برای شما عزیزان تهیه نموده ایم . محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.
درباره ما
پیام مدیریت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی: به این وبلاگ خوش آمدید . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما در بهتر شدن کیفیت مطالب وبلاگ یاری رسانید .(مصطفي مختاري نيا)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب این وبلاگ در چه حدی می باشد؟
    پشتیبانی آنلاین
    کدهای اختصاصی

    وب سايت ظهور


    وب سايت ختم صلوات


    وب سايت ختم قرآن مجيد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 332
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 370
  • باردید دیروز : 623
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,798
  • بازدید ماه : 1,798
  • بازدید سال : 87,669
  • بازدید کلی : 269,031
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود