loading...
داغترین و جالبترین مطالب و دانلود های روز دنیا
آخرین ارسال های انجمن
مصطفی مختاری نیا بازدید : 260 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Minuum Keyboard یک کیبورد کوچک است که برخلاف کیبوردهای عادی حروف آن در یک ردیف قرار دارند که این باعث می‌شود در حین تایپ فضای کمتری از صفحه‌ی شما اشغال شود و در عین حال بتوانید با سرعت تایپ کنید. این کیبورد مینیمالیست برای کسانی که انگشت‌های بزرگ دارند یا افرادی که از اشغال فضای زیاد توسط کیبورد در حین تایپ ناراضی هستند مناسب است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

minuum keyboard android کیبوردی کوچک و سریع Minuum Keyboard 1.2   اندروید

 http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 176 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

کمتر کسی است که با نرم‌افزار محبوب Skype آشنایی ندارد. Skype یک ابزار بسیار مفید برای برقرار ارتباط با دوستان و آشنایان از طریق اینترنت در هرکجای دنیا است. با Skype می‌توانید تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنید و حتی با موبایل افراد (با پرداخت هزینه) تماس بگیرید.

 

skype android تماس اینترنتی با Skype 4.0.0.22082   اندروید

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 221 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر علاقه‌مند به تغییر عکس‌هایتان برای به‌وجود آوردن تغییرات جالب و شاید خنده‌دار هستید، نرم‌افزار Pho.to Lab Pro می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. با این نرم‌افزار می‌تواند، عکس‌ها را ادیت کنید، آیکن‌های زیبا برای دفترچه تلفن ایجاد کنید، تصاویر متحرک ایجاد کنید، e-card و یا والپیپر برای موبایلتان بسازید. ظاهر برنامه کاربرپسند است و به همین دلیل کار با آن سخت به‌نظر نمی‌رسد. نرم‌افزار دارای چندین قالب و افکت‌های گوناگون است که می‌توانید بر روی عکس‌های خود پیاده‌سازی کنید و از نتیجه لذت ببرید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

pho.to lab pro android ویرایش عکس‌ها با کمک Pho.to Lab Pro 2.0.32   اندروید

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 162 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Pacific Rim یک بازی در سبک جنگ‌های تن‌به‌تن است. در این بازی روبات‌ها باید در تلاش برای حفظ سیاره‌ی زمین با مبارزه با موج‌های دشمنان سعی کنند تا جایی که می‌توانند در برابر آن‌ها مقاومت کنند. این بازی همچنین دارای حالت Story Mode است که دارای بیش از ۳۰ مرحله است که در آن باید با غول‌های دشمن مبارزه کنید. برای اجرای این بازی نیاز به اندروید ۲.۲ و بالاتر دارید.

 

pacific rim android بازی جنگی Pacific Rim 1.5   اندروید

 http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 208 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

Google Chrome از قدرتمندترین و بهترین اپلیکیشن های مرورگر وب می باشد که محصولی از کمپانی بزرگ گوگل است و از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آن را با مرورگر اپل ، سافاری ، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند .

مرورگر گوگل کروم دارای امنیت بالایی است و با آن قادر خواهید بود در اسمارت فون اندرویدی خود صفحات وب را با بالاترین سرعت و بهترین شکل ممکن مشاهده کنید و از وبگردی لذت ببرید .

برخی از ویژگی های Google Chrome اندروید :

  • محیط کاربری آسان و جذاب
  • باز کردن تب به تعداد نامحدود
  • امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
  • محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
  • جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها
  • سرعت بالا در بارگزاری صفحات وب
  • رایگان بودن نرم افزار

 

Google Chrome Android

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 176 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تغییر اتوماتیک بک گراند موبایل (اندروید)

GO Multiple Wallpaper 1.3 Android

 

 

در ویندوز 7 و 8 این قابلیت وجود دارد که تصویر زمینه (Background) به صورت اتوماتیک عوض شود. یعنی چند عکس را به عنوان بک گراند انتخاب میکنید و سپس در بازه های زمانی مشخص (مثلا هر 4 ساعت یک بار) بک گراند تغییر میکند.

 

آیا دوست دارید این قابلیت را در موبایل اندرویدی خود هم داشته باشید؟ برای این کار میتوانید از نرم افزار GO Multiple Wallpaper کمک بگیرید.

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif
mostafa بازدید : 173 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Sidebar Pro یک ابزار بسیار کاربردی برای دسترسی سریع به برنامه‌های مهم شما است. این ابزار یک منو در گوشه‌ی صفحه‌ی شما اضافه خواهد کرد که هر موقع شما بخواهید با کشیدن دست خود از بیرون صفحه به‌سمت داخل منو ظاهر می‌شود و می‌تواند برنامه‌های مورد نیازتان را در آن قرار دهید تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن به آن‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین شما می‌توانید مدیریت بیشتری بر روی این نوار داشته باشید، مثل امکان تغییر اندازه‌ و مکان قرارگیری و رنگ آن… لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

sidebar pro android اضافه کردن منو جهت دسترسی سریع به برنامه‌ها با Sidebar Pro 4.3   اندروید

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 173 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

در سال ۲۰۰۷، زندگی در مریخ کشف شد. ماموریت شما ارتباط با زمین و رساندن اخبار مورد نظر به زمینیان است ولی دچار مشکلی شده‌اید و باید با مشکلات موجود در سیاره‌ی ناآشنا مبارزه کنید تا زنده بمانید. در بازی می‌توانید به کشت گیاهان خاص سیاره‌ی ناآشنا بپردازید و از رازهای موجود در آن پرده بردارید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای بهتر بازی، سازنده پیشنهاد کرده است که حداقل ۱ گیگابایت رم بر روی دستگاه خود داشته باشید. همچنین برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

waking mars android دانلود بازی Waking Mars 2.0.3   اندروید

 http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 149 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

تقریبا در تمام سایت ها و صفحات اینترنتی، از Flash استفاده شده است. بسیاری از بازی ها وانیمیشن ها نیز با فرمت Flash تولید میشوند. برای مشاهده فایل های فلش و همچنین نمایش کامل سایت هایی که در آنها از فلش استفاده شده است، نیاز به برنامه فلش پلیر (Flash Player) دارید.

 

قبلا نسخه های مختلفی از فلش پلیر مخصوص ویندوز را در سایت سرزمین دانلود قرار داده ایم. اما در این مطلب، نرم افزار Flash Player مخصوص اندروید را برای شما آماده کرده ایم.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، با نصب فلش پلیر قادر خواهید بود انیمیشن ها و بازی های فلش را بدون دردسر اجرا کنید. همچنین میتوانید سایت هایی که در آنها از فلش استفاده شده است را به طور کامل مشاهده نمایید.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 194 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Kingdom Rush: Frontiers یک بازی زیبا در سبک Tower Defense است. در این سبک بازی شما باید با ساختن برج‌ها و موانع در مقابل دشمنان، از عبور آن‌ها و دسترسی به مقر شما جلوگیری کنید. این بازی که قبلاً‌ نیز جزء عناوین پرطرفدار بود حالا با ارائه‌ی نسخه‌ی جدید، سعی دارد تجربه‌ی قبلی را برای بازیکنان علاقمند این سبک بهتر کند. بازی پر است از برج‌ها، هیروها و ارتقاءهای متعدد برای همه‌ی آن‌ها. همچنین در بازی بیش از ۴۰ نوع دشمن با قابلیت‌های گوناگون وجود دارد که باید بتوانید به مرور زمان با ساخت برج‌های پیشرفته‌تر، آن‌ها را از پا در بیاورید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 3GS و بالاتر، iPod touch 3 و بالاتر نیاز دارید. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

kingdom rush frontiers دانلود بازی زیبای Kingdom Rush: Frontiers 1.0   آیفون

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 311 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

بازی سراسر شادی و خاطره شعر یادت نره هوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی Don’t Forget The Lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید.
به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.

 

sher and نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندرویدhttp://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 273 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار ضبط تماس برای گوشی گلکسی اس 2 و اس 3 سامسونگ برنامه اندروید که از وبسایت دانلود رایگان به اشتراک گذاشته شده است به صورت اتوماتیک و یا دستی قادر است تماس های تلفنی و صداها را با سهولت و راحتی تمام ضبط نماید. برخلاف سایر نرم افزار ها که در این مورد ساخته شده اند، نرم افزار Call Recorder Galaxy S2 S3 صداها را به صورت مستفیم از میکروفون گوشی ضبط کرده و همین امر در جهت افزایش کیفیت صداهای ضبط شده تاثیر به سزایی دارد. شما زمانی متوجه این کیفیت صدا خواهید شد که در هنگام تماس تلفنی نویزهایی وجود داشته باشد، در این هنگام است که نرم افزار ضبط مکالمه گلکسی به صورت خودکار نویزها و اختلالات اضافی را پاک کرده و آنها را ضبط نمی نماید.

برنامه ضبط مکالمه گلکسی اس2 و اس3 - Call Recorder Galaxy S2 S3 FULL 1.9.23 Final

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 147 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

 

Fast-&-Furious-6---The-Game

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

سریع و خشن یکی از پرطرفدارترین فیلم های سینمایی دنباله دار است که هر نسخه ی آن روایت داستان هایی است که با خودرو ، سرعت و البته درگیری رقم خورده اند . به تازگی ششمین نسخه از این فیلم بر روی پرده سینماهای آمریکا رفته و همانند بسیاری از فیلم های مشهور نظیر مرد عنکبوتی شاهد ورود بازی این فیلم برای پلت فرم های مختلف از جمله اندروید هستیم و اکنون شما می توانید بازی رسمی Fast & Furious 6 را از اندرویدها دانلود نمایید .
در این بازی جذاب که در طراحی اش از گرافیک بسیار زیبایی استفاده گردیده است می بایست با رفتن به ماموریت های مختلف و پیروزی در چالش هایی که پیش رویتان قرار می گیرد تمامی محدودیت ها را از پیش روی برداشته و به بالاترین رتبه ها دست یابید . با جمع آوری پول ، خودرو های خود را که می تواند از میان دوج های کلاسیک ۱۹۷۰ تا سوپر خودروهای امروزی باشد سفارشی و آپگرید کرده و از آنها در مسابقات پیش رویتان استفاده کنید .

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 197 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بازی NightSky یک بازی زیبای در سبک فیزیک-پازل است. در این بازی باید کنترل یک کره کریستالی را به‌عهده بگیرید و از رازهای موجود در هر قسمت پرده بردارید. این بازی تاکید دارد که در آن هیچ دشمن، غول و یا خشونتی وجود ندارد و همه‌چیز در پازلهایی که شما باید با استفاده از فیزیک قوی بازی حل کنید خلاصه شده است. کنترلهای بازی نیز ساده هستند و با حرکات ساده‌ی انگشتان روی صفحه‌ی گوشی می‌توان کره را کنترل نمود. برای اجرای این بازی به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

night sky بازی سرگرم‌کننده NightSky 1.0   آیفون و آیپد

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 189 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

چندی پیش که نرم افزار بازار برای حل مشکل استفاده از اندروید مارکت برای ایرانیان توسط شرکت همراه همزبان ایرانیان ارائه شده بود این انتظار می رفت که این برنامه بهبود های بیشتری یابد. هم اکنون نسخه جدید برنامه بازار یعنی Bazar  را با امکانات جدید می توانید از سایت دانلود ها دریافت نمایید. شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا برنامه های موجود در کافه بازار که در واقع گلچینی از بهترین ها و جدیدترین های اندروید مارکت می باشد به راحتی دریافت و استفاده نمایید. امکانات اضافه شده در این نسخه عبارتند از: امکان ادامه دانلود (Resume) ، امکان اتصال به حساب کاربری در کافه بازار ، امکان خرید برنامه های فارسی ، امکان آپدیت برنامه های نصب شده ، ثبت نظرات کاربران و… می باشند.

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 208 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

تم Aventador مناسب برای کسانی است که از ظاهرهای ساده و شیک در گوشی خود لذت می‌برند و به‌دنبال پیچیدگی‌های موجود در تم‌های دیگر نیستند. ظاهر کلی تم متشکل از رنگ‌‌های تیره و سیاه است و در اکثر نقاط از رنگ نارنجی نیز استفاده شده است. برای نصب این تم نیاز به اندروید ۱٫۴٫۴ و بالاتر دارید.

 

aventador theme تم ساده و شیک Aventador Theme CM10.1 AOKP   اندروید http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 161 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بازی Real Boxing یک تجربه‌ی زیبا برای دوست‌داران ورزش بوکس است. این بازی که از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است شما را در نقش یک بوکسور به رینگ مسابقه می‌برد! سیستم گرافیک سه‌بعدی بازی از تکنولوژی اختصاصی NVIDIA Tegra بهره می‌برد و به‌همین دلیل بازی دارای گرافیک و جلوه‌های زیبایی است. بر روی گیم‌پلی بازی نیز کار شده است و می‌توانید با استایل‌های متفاوت مبارزات خود را انجام دهید و بوکسور خود را تمرین دهید. بازی دارای حالت Career Mode نیز هست که در آن بیش از ۳۰ نبرد و ۲۰ رقیب وجود دارد که هرکدام قابلیت‌های خاص خودشان را دارند. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

real boxing android بازی بوکس Real Boxing 1.02   اندروید

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 154 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

 

Gangstar Rio: City of Saints – سری بازی های تحسین شده ی Gangstar بازگشته است و برروی آندروید قابل اجرا می باشد . این بازی از نظر گیم پلی شباهت های زیادی به بازی GTA دارد به اینگونه که شما می توانید علاوه برطی کردن مراحل بازی ، به صورت آزادانه در شهر بگردید و از وسایل نقیله ، تانک ، هلیکوپتر و… استفاده کنید . بازی در شهر ریو در کشور برزیل در حال جریان می باشد . دارای بیش از ۶۰ مرحله ی مختلف است که ساعت ها شما را مشغول می کند . همچنین دسترسی به طیف گسترده ای از سلاح های مختلف مانند اسلحه ها ، تفنگ ها ، bazookas ، نارنجک و… در یک محیط ۳D بسیار جذاب و مهیج می باشد .

Gangstar Rio City of Saints دانلود بازی Gangstar Rio City of Saints v1.1.3   آندروید

 

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif
مصطفی مختاری نیا بازدید : 205 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی موتور سواری اعتیاد آور Trial Xtreme 1.5 برای آندروید
Trial Xtreme یک بازی زیبا و سرگرم کننده است که در این بازی شما می بایست با موتورهای کراس و پرشی موانع و مراحل مختلف را رد کنید و از مکان های مختلف با موتور خود بپرید . داشتن 60 مرحله ی سخت و متنوع ، موتورهای گوناگون ، انداره گیری شتاب ، گرافیک خوب ، اعتیاد آور بودن بازی و ... از وِیژگی های این بازی است که برای اجرای آن به آندروید 2.1 و بالاتر دارید . فرمت این فایل apk می باشد که در ادامه ی مطلب میتوانید از سایت بزرگ داغترین دریافت نمایید
http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif
مصطفی مختاری نیا بازدید : 194 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)
اوج سرعت با بازی Racing Moto v1.0.1 برای آندروید
Racing Moto یک بازی موتور سواری پرهیجان است که در این بازی با حداکثر سرعت اتوبان ، جنگل ، بیابان و ... را از میان ماشین ها و موانع مختلف طی میکنید و هرگز در رانندگی واقعی نمی توانید اینقدر سریع بروید ! کنترل بازی بسیار عالی است و بر همه چیز مسلط هستید . برای دانلود رایگان این بازی برای گوشی های با سیستم عامل آندروید ، به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .
http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif
مصطفی مختاری نیا بازدید : 138 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازي اکشن و زيباي Battlefield: Bad Company 2 v1.07 براي آندرويد
بازي Battlefield: Bad Company 2 يک بازي شناخته شده و اکشن اول شخص است که همه ي ما با آن در PC آشنايي داريم و چيزي به انتشار نسخه ي 3 از اين بازي زيبا نمانده است . اين بازي براي گوشيهاي آندرويد با ورژن 2.3 به بالا است که داراي مراحل مختلف و زيبايي به صورت کاملا سه بعدي است . براي دانلود نسخه ي کامل اين بازي به ادامه ي مطلب مراجعه کنيد .

مصطفی مختاری نیا بازدید : 127 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

 

بازی اتومبیل رانی آندروید با گرافیک بالا - GT Racing HD Motor Academy

بازی جدید GT Racing HD Motor Academy را برای گوشی ها و تبلت های دارای سیستم عامل آندروید آماده کرده ایم. پیشنهاد می کنیم در صورتی که به دنبال یک بازی اتومبیل رانی با گرافیک بسیار بالا هستید این بازی زیبا را از دست ندهید. گرافیک فوق العاده بالای این بازی هر کسی را معتاد خودش خواهد کرد. علاوه بر آن تعداد زیاد مراحل در این بازی نیز دلیلی بر این است که شما را تا ساعت ها با خود سرگرم کند.

 

 

مصطفی مختاری نیا بازدید : 242 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

Super Mario Micro edition 1.2.5 - ورژن آندروید بازی خاطره انگیز سوپر ماریو

بازی قارچ خور یا همان سوپر ماریو را تمام دهه ی 60 ی ها حتما به خاطر دارند بازی اعتیاد اوری که بخشی از زندگی کودکان ان زمان شده بود ! خوب در این پست نسخه اندروید سوپر ماریو را با نام Super Mario Micro edition 1.2.5 برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم . با همان آب و تاب و با همان مراحل و این دفعه برای تبلت ها و گوشی های اندرودی شما این بازی قابلیت نصب بر روی آندروید 2.1 به بالا را دارد.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 146 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

 

MX Player Pro 1.7.11 - پلیر قدرتمند فیلم آندروید

MX Player Pro یک نرم افزار فوق حرفه ای و بسیار قدرتمند می باشد که قابلیت های آن در حد مقایسه با پلیرهای کامپیوترها می باشد و در بعضی موارد از قدرتمندترین پلیرهای کامپیوتری نیز بهتر عمل می کند. نرم افزار MX Player Pro یک ویدئو پلیر فوق العاده و بی نظیر است که هر نیازی که فکرش را بکنید پوشش داده است. از پشتیبانی تمام فرمت های تصویری گرفته تا بخش زیرنویس ها و عملکرد خارق العاده در اجرای بی نقص فایل های ویدئویی.

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif
مصطفی مختاری نیا بازدید : 167 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

نرم افزار جدید Anti Spy Mobile PRO v1.9.1 یک برنامه ضد جاسوسی و ضد ویروس است که از گوشی شما محافظت میکند , این برنامه مخصوص گوشی های آندروید 2.0 به بال است .

 

نرم افزار ضد ویروس و ضد جاسوسی Anti Spy Mobile PRO v1.9.1 - آندروید
http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif
مصطفی مختاری نیا بازدید : 146 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

در مطالعاتی که به تازگی انجام شده، محققان تلفن های همراه را باعث افزایش تومورهای مغزی در میان کاربران نمی دانند. یکی از بزرگ ترین و طولانی ترین مطالعات درباره ارتباط میان استفاده از تلفن های همراه و تومورهای مغزی نشان داده که استفاده از این دستگاه ها باعث افزایش تومورهای مغز و انواع دیگر سرطان های در سیستم اعصاب مرکزی نمی شود. این مطالعات که در دانمارک انجام شده، نشان داده که سال های پیش از ۱۹۹۵ تومورهای مغزی بیشتر از زمان حال که مردم از سرویس های موبایلی استفاده می کنند، بوده است.

t mobile g1 تلفن های همراه موجب سرطان نمی شود
http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif
مصطفی مختاری نیا بازدید : 192 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

 

در ابتدا تلفن هاي همراه ساختار پيچيده اي نداشتند. سخت افزار محدود نياز به نرم افزار هاي پيچيده نداشت. تا اينكه شركت هاي مطرح ساخت گوشي هاي تلفن همراه نسل هاي دوم و سوم گوشي هاي خود را عرضه كردند. اين گوشي ها امكانات سخت افزاري بيشتري داشتند. چون سي پي يو ، رم و هارد و تقريبآ به صورت يك كامپيوتر كوچك طراحي شدند. در اين زمان بود كه اين شركت ها به اهميت نرم افزار در اين گوشي ها پي برده و رقابت نرم افزاري در كنار رقابت سخت افزاري شروع شد. ماكروسافت يكي از شركت هايي بود كه قبلآ روي سيستم عامل كامپيوتر هاي جيبي خود كار كرده بود و Windows CE را به همين منظور طراحي كرده بود اين ويندوز قابليت اين را داشت كه روي موبايل ها نيز نصب شود. بعد از رسميت يافتن موبايل هاي نسل جديد شركت هاي مطرح در اين صنعت كه به مشكلات بي شمار Windows CE پي برده بودند و نمي خواستند نرم افزار اين صنعت را در انحصار يك شركت نگه دارند با همكاري هم سيستم عامل جديدي براي موبايل ها به وجود آوردند كه Symbian نام گرفت. البته رقباي ديگري نيز مثل سيستم عامل Linux در اين صنعت وجود دارند كه فعلآ به صورت عمده استفاده نشده اند . در اصطلاح به موبايل هايي كه از اين سيستم عامل استفاده مي كنند SmartPhone گفته مي شود.

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif
مصطفی مختاری نیا بازدید : 145 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

 

 

 

Frederic Resurrection of Music نام بازی بی نظیری برای گوشی های اندروید می باشد که توسط بسیاری از منتقدین رتبه ی بسیار خوبی را کسب کرده است. در این بازی شما با ۱۰ ریمیکس از تنظیم های موسیقی دان معروف – شوپن همراه می شوید تا شوپن را در این سفر پر از خنده همراهی نمایید. همراه با هر یک از آهنگ ها، بسیاری از کمیک های خنده دار وجود دارد که باعث سرگرمی شما می شود. شما با رقیب خود در یک دوئل موسیقی به رقابت می پردازید! این بازی شامل ۱۰ ریمیکس از برترین آثار کلاسیک، ۹ مکان مختلف برای اجرای بازی، بیش از یک ساعت کمیک انیمیشن شده، ۱۸ مدال افتخار در همه ی سطوح سختی بازی. شما برای اجرای این بازی نیاز به اندروید ۲٫۲ به بالا دارید.

 

Frederic Resurrection of Music v2.10 دانلود بازی Frederic Resurrection of Music v2.10   اندروید

 

 

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

 

 

مصطفی مختاری نیا بازدید : 171 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

 

نرم افزار تبدیل گرافیک سیمبیان به آندروید - QQ Center v2.0 build 0318

نرم افزار QQ CENTER نرم افزار بسیار جالب برای تبدیل سیستم عامل موبایل سیمبیان به اندروید است. این نرم افزار گرافیک رابط کاربری موبایل های با سیستم عامل سیمبیان را شبیه به اندروید می کند. اگر از ظاهر تکراری گوشی خود خسته شده اید می توانید با این نرم افزار ظاهر گوشی خود را تغییر دهید.

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 126 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود بازی مهیج و بسیار جذاب Batman: The Dark Knight Rises - جاوا

این بازی که همزمان با نمایش فیلم سری داستان های بتمن این بار با عنوان The Dark Knight Rises برای انواع سیستم عامل ها منشتر شد توانست درهمان اول باعث شگفتی و جذب بی شماری از گیمران شود. این بار ما بر این شدیم که تا نسخه ی موبایل این بازی را با فرمت جاوا که چندی پیش برای سیستم عامل های آندروید قرار داده شده بود را برایتان آماده سازیم.

 

 

.:: پیش نیاز گوشی های جاوا ::.

.:: با رزولویشن های 128×160, 176×208, 240×320, 320×240, 320×260 s60 ::.

 

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif
مصطفی مختاری نیا بازدید : 141 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

آنلاک کردن گوشی نوکیا به سبک گوشی‌های اندرویدی با Mazelock – سیمبین Belle, Anna, S^3

این ابزار آنلاک شدن گوشی شما را مشابه آنچه در اندروید وجود دارد می‌کند. اگر این امکان را به برنامه بدهید که همیشه باز باشد، این برنامه می‌تواند جایگزین دائمی Lock Screen پیش‌فرض گوشی شما باشد. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای این برنامه به داشتن Nokia QT نیاز دارید.

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 147 یکشنبه 20 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود مجموعه عظیم نرم افزار های آندروید آپدیت اسفند 91 - Android Application Pack

با توجه به روند رو به گسترش گوشیهای هوشمند بر آن شدیم که پک کاربردی برای این گوشیها که با سیستم عامل آندروید کار میکنند برای شما عزیزان آماده دانلود کنیم این پک آپدیت شده تا اسفند 91 میباشد و در ادامه مطلب لیست کامل این نرم افزار ها را قرار داده ایم امیدواریم از این مجموعه استفاده کافی را ببرید .

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 132 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

 

Nog's Gem Quest – یک بازی بسیار کم حجم و جذاب است.این بازی تلاش و جست و جویی همه جانبه به منظور یافتن جواهرات پنهان تعبیه شده در مراحل مختلف بازی است.در مجموع میبایست در درازای ۵ مرحله ۲۵ نوع مختلف از جواهرات ارزشمند را جمع آوری کنید.پس از جمع آوری و فروش جواهرات می توانید ابزار آلات و همچنین مهارت های خود را تقویت کنید.این بازی در عین سادگی به شدت اعتیاد آور است….در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید
 

Nogs Cover دانلود بازی کم حجم Nogs Gem Quest برای PChttp://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

 

 

مصطفی مختاری نیا بازدید : 280 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

مجموعه جدید و زیبا برای زنگ اس ام اس - SMS Tones

در این پست پاتوق یو مجموعه 32 زنگ برای اس ام اس در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است . این رینگتون ها از کیفیت بالایی برخوردارند که با فرمت MP3 آماده شده اند . هم اکنون می توانید این رینگتون ها را از سایت پاتوق یو دریافت کنید.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 171 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)

بازی Drag Racing یک بازی ماشین‌سواری سه‌بعدی و جذاب است که در آن قابلیت‌های متنوعی وجود دارد. در این بازی بیشتر از ۲۰ نوع ماشین وجود دارد که می‌توان هر خودرو را ارتقا داد. این بازی از گرافیک مناسبی برخوردار است و شما می‌توانید سطح گرافیک آن را بسته به قدرت موبایل خود تغییر دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

drag racing 3d android  بازی اتومبیل رانی Drag Racing 3D 1.5   اندروید

مصطفی مختاری نیا بازدید : 230 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دانلود بازی Angry Birds Space 1.4.0 HD + Premium آندروید

..

Angry Birds Space 1.4.0

بازی موبایل پرندگان خشمگین فضایی آندروید

.

بازی Angry Birds Space بالاخره پس از مدتها انتظار نسخه جدید بازی پرطرفدار انگری بردز برای آندرویدAndroid منتشر شد. نام این نسخه جدید بازی انگری بردز فضایی نام دارد. این نسخه به گفته شرکت رویو Rovio انقلابی ترین و مهمترین نسخه از بازی پرندگان خشمگین می باشد. شما هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی انگری بردز برای گوشی های آندروید رو از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

.

ویژگی های کلیدی بازی موبایل پرندگان عصبانی فضایی Angry Birds Space for Android:

-     شامل ۶۰ مرحله فضایی
-     with Danger Zone unlocked
-     ۳۰ مرحله اضافی به نام Danger Zone
-     اضافه شدن پرندگان جدید و تغییر قیافه پرندگان قبلی
-     مراحل با پس زمینه های بسیار زیبا
-     دارای مراحل مخفی اضافی
-     گرافیک بالا و جلوه های زیبای صوتی
-     و …

مصطفی مختاری نیا بازدید : 128 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

Android Applications Pack – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

 

 

Games And Appz Pack دانلود پك بازي و برنامه هاي جديد آندرويد Android Games And Appz Pack

مصطفی مختاری نیا بازدید : 136 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌ها از جمله iOS و اندروید وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. همچنین این برنامه از کیفیت صدای بسیار بالایی برای تماس‌های تلفنی برخورداد است. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید.

 

viber symbian ارتباط رایگان با دوستانتان توسط Viber 2.01   سیمبین S60v5 S^3

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
پیام مدیریت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی: به این وبلاگ خوش آمدید . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما در بهتر شدن کیفیت مطالب وبلاگ یاری رسانید .(مصطفي مختاري نيا)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب این وبلاگ در چه حدی می باشد؟
    پشتیبانی آنلاین
    کدهای اختصاصی

    وب سايت ظهور


    وب سايت ختم صلوات


    وب سايت ختم قرآن مجيد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 332
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 393
  • باردید دیروز : 623
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,821
  • بازدید ماه : 1,821
  • بازدید سال : 87,692
  • بازدید کلی : 269,054
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود