loading...
داغترین و جالبترین مطالب و دانلود های روز دنیا
آخرین ارسال های انجمن
مصطفی مختاری نیا بازدید : 224 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

Sparkling Amber – به Amber کمک نمایید تا فروشگاه جواهرات خود را گسترش بدهد . باید در کمترین زمان سفارش های خریداران را آماده نمایید و با تمام شدن اجناس دوباره ویترین ها را پر نمایید تا کار شما رونق یابد . این بازی در سبک Dash می باشد که برای شما تجربه ی مدیریت جواهرفروشی و ملاقات با خریداران سرگرم کننده و غیر عادی را رقم خواهد زد . در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

 

Sparkling Amber دانلود بازی مدیریتی و فکری Sparkling Amber

 http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 209 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

بعد از موفقیت بازی محبوب و پرطرفدار Farm Frenzy اکنون شاهد عرضه نسخه 3 این بازی هستیم. از تغییرات این نسخه نسبت به نسخه قبلی می توان به موارد زیر اشاره کرد
- اضافه شدن چند حیوان اهلی جدید
- پیشرفته شدن امکانات حمل و نقل
- قابلیت ذخیره محصولات با ظرفیت بسیار بالا
- مدیریت کامل بر مزرعه و حیوانات
- تغییرات گرافیکی جدید
- اضافه شدن امکانات پیشرفته جهت ارتقا و تبدیل محصولات کشاورزی
- و ...

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 202 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)


 

Dragon

  Size: 1.2 MG

 

 

 Snake

  Size: 3.64 MG

 

 

  Hear Harry

  Size: 4.93MG

 

  Dwarves

  Size: 4.66 MG

                       
 

  Dinomite

  Size: 2.1MG

 

  Tiptop

  Size: 2.73MG

 

  Chess

  Size: 3.9 MG

   Mummy

  Size: 2.8 MG

 
                       
 

  Aqua-b

  Size: 3MG

 

  shooter

  Size: 1.5MG

 

  Collapse II

  Size: 3.13 MG

  Sea War

  Size: 10 MG

 

 
                       
 

  Bubble 3

  Size: 3.5MG

 

  Tetris

  Size: 2.66 MG

 

  Mahjong

  Size: 3.3 MG

  Pac Quest

  Size:4.41MG

 

 
                       
 

  Digger

  Size: 5.77MG

 

  Bubble 1

  Size: 2.3 MG

 

  pac bomber

  Size: 1.33MG

  Tiny cars

  Size:8.5MG

 

 
                       
 

  Big Money

  Size: 2.40MG

 

  Br- dwarve

  Size: 4.66 MG

 

  Jazz Ball

  Size: 4MG

   Fat Man

  Size:7.37MG

 
                       
 

  Ricochet

  Size: 8.1 MG

 

  Beetle Ju

  Size: 7.1 MG

 

  Billiards

  Size: 5.91MG

   crimsonland

  Size: 6.70MG

 
                   

مصطفی مختاری نیا بازدید : 292 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

با بازی Plight of the Zombie زامبی های فقیر و گرسنه را هدایت کنید تا بتوانند مغزهای بیشتری بخورند و سیر شوند! در این بازی جالب انواع مختلفی از زامبی ها که هر کدام ویژگی خاصی دارند در اختیار شما هستند؛ شما وظیفه دارید این زامبی های بیچاره را به مغزهایی که در نقاط مختلف خانه نهفته هستند برسانید. البته صاحب خانه هم با اسلحه ی شکاری خود برای شما مشکل ساز خواهد شد.

 

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 363 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

امروز در وب سایت دانلود رایگان با معرفی و ارائه دانلود بازی فوق العاده زیبا و جذاب Port Royale 3 Treasure Island در خدمت شما عزیزان هستیم. بازی های استراتژیکی از سری محبوب ترین بازی های رایانه ای هستند که بازی Port Royale 3 نیز از این سری بازی ها محسوب می شود و توجه گیمر های زیادی را به خود جلب کرده است. این بازی کامپیوتر در مورد دزدان دریایی کارائیب می باشد که شما در آن با عنوان دزد دریایی درگیر وقایع هیجان انگیز و ماجراجویی در دریای کارائیب می شوید. شما ابتدا بازی را از مخفیگاه خود شروع می کنید و می بایست در طی بازی با غارت دیگر کشتی ها و شهر ها امتیاز بیشتری کسب کنید که نیازمند سرعت و عملکرد مناسب شماست. شما می بایست لقب بدنام ترین و مشهورترین دزدان دریایی در دریای کارائیب را به دست آورید. لازم به ذکر است این بازی به صورت کاملا 3 بعدی طراحی شده و حتی شما قادرید آن را به صورت آنلاین انجام داده و در رقابت با دوستان خود نهایت لذت را ببرید.

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif
مصطفی مختاری نیا بازدید : 232 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

دوباره شخصیت پرش کننده ی بازی های قدیمی برگشته است. این بار شما می توانید این بازی هیجان انگیز و ماجرایی را در قالب کیفیت HD بر روی گوشی های خود اجرا نمایید. شما در این بازی می توانید با شخصیت سونیک و یا یکی از دوستان آن به بازی بپردازید و در دنیای جدید سونیک و یا در همان فضای قدیمی بازی، به مبارزه با Dr.Eggman بپردازید. این بازی دارای ۴۸ مرحله متفات، نبرد با رئیس های بازی، رقابت با دوستان خود در رکورد زنی هرچه بیشتر، بازکردن ویژگی های جدید در بازی و … می باشد. گرافیک بی نظیر این بازی با توجه به حجم کم آن از نکات بسیار جالب و قابل توجه می باشد. ورژن اندروید مورد نیاز برای اجرای این بازی به طور دقیق مشخص نشده است.

 

Sonic Jump v1.4.b دانلود بازی Sonic Jump v1.4.b   اندروید

 http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 203 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

Reversion – The Meeting نام بخش دوم از سری داستان های خیالی این مجموعه ی بازی می باشد. بعد از فرار شما از بیمارستان، در بوینس آیرس در سال ۲۰۳۵، شما هنوز هم حافظه خود را به دست نیاورده اید و با دوست جدید خود با نام ویکتوریا هستید که به شما کمک می کند تا شخصی که در عکس می باشد را پیدا کنید. این شخصی که در عکس می باشد تنها سرنخی می تواند باشد که باعث بازگشت حافظه شما بشود و به شما بفهماند که چه کسی هستید و چرا اینجایید. در حالی که در جستجوی شخص مذکور می باشید، با دوستان جدیدی آشنا می شوید که به شما کمک می کنند در مکان های مختلف در سرتاسر شهر بوینس آیرس با وقایع جالبی روبرو شوید.

Reversion The Meeting PC-ALiAS

 

Reversion The meeting cover دانلود بازی Reversion   The Meeting برای PC

 http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 184 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)
Barn Yarn – یک بازی زیبا با تلفیقی از دو سبک متفاوت می باشد. در این بازی شخصیت های بازی Gardenscapes نظیر جو و تام یک بار دیگر در داستان بازی نقش های جالبی را به عهده دارند.طبق پیش بینی ها زمستان بسیار سختی پیش رو خواهد بود و آنها می بایست خود را آماده کنند.آنها در کنار کشاورزی برای امرار معاش نیاز به دامداری نیز دارند.بدین منظور می بایست طویله ای مناسب با فضایی گرم و نرم برای حیوانات خود فراهم کنند.جو رویاهای بزرگی را در سر می پروراند و در پس روزمرگی هایش به آینده ای درخشان می اندیشد.آیا می توانید او را در رسیدن به اهداف بزرگش یاری کنید ؟

 

Barn Cover دانلود بازی زیبای Barn Yarn برای PC

 http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 132 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

 

Nog's Gem Quest – یک بازی بسیار کم حجم و جذاب است.این بازی تلاش و جست و جویی همه جانبه به منظور یافتن جواهرات پنهان تعبیه شده در مراحل مختلف بازی است.در مجموع میبایست در درازای ۵ مرحله ۲۵ نوع مختلف از جواهرات ارزشمند را جمع آوری کنید.پس از جمع آوری و فروش جواهرات می توانید ابزار آلات و همچنین مهارت های خود را تقویت کنید.این بازی در عین سادگی به شدت اعتیاد آور است….در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید
 

Nogs Cover دانلود بازی کم حجم Nogs Gem Quest برای PChttp://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

 

 

مصطفی مختاری نیا بازدید : 158 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود بازی در سبک مدیریتی شهر سبز - Green City Final

در بازی Green City Final می بایست تمام تلاش خود را برای مهندسی و ساخت شهری پاک کنید . این بازی تجربه ای کامل از یک روز مهندسی و معماری در راستای هوای پاک می باشد که برای کامل کردن آن نیاز به طی ۴۸ مرحله دارید . 

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 160 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)
Hallowed Legends 3 Ship of Bones – پس از اینکه هواپیمای مسافربری برلین-مسکو به دلیل شرایط نا مناسب جوی در نزدیکی ارلنبورگ سقوط کرد. تعداد اندکی از مسافران جان سالم به در بردند اما گویا دشواری نبرد پیش رو برای بقا در مقابل جادوگر بزرگ منطقه اعضای باقی مانده از مجموعه مسافران را تا سر حد مرگ خواهد برد.شما در نقش یکی از این مسافران می بایست نقش اساسی را در از بین بردن جادوگر بازی کنید.رمز و راز سحر و جادوی او را بر ملا کرده و سپس کتاب مقدس آتش را از چنگال او و سو استفاده هایش بیرون آورده و…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از بازی را مشاهده نمایید.
 

Hallowed Cover دانلود بازی Hallowed Legends 3 Ship of Bones برای PC

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 169 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)
The Dark Side of Notre Dame – یک بازی معمایی زیبا به سبک HOG است.داستان بازی در فرانسه و در پایتخت آن یعنی فرانسه به وقوع می پیوندد.زنجیره ای از قتل های مشکوک در مدت زمانی محدود و به شکل های گوناگونی اتفاق می افتد.طبق پیگری های پلیس فرانسه و سرنخ های به دست آمده این جنایت ها به یکدیگر مرتبط هستند.به عنوان مامور ویژه ی پلیس برای حل و فصل ماجرا و دستگیری مجرمان استخدام می شوید.پس تلاش کنید به وظیفه ی خود به درستی عمل کنید…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.
 

The Dark Side of Notre Dame Cover دانلود بازی The Dark Side of Notre Dame برای PC

مصطفی مختاری نیا بازدید : 169 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود بازی بسیار جذاب Reperfection

بازی کم حجم Reperfection Volume 1 یکی دیگر از بازی های جدید منتشر شده در سال 2013 است. این بازی به صورت تمام سیاه و سفید می باشد و یاد و خاطره بازی های قدیمی را زنده می کند. سیستم مورد نیاز بازی کم بوده و قابل اجرا در اکثر سیستم ها می باشد.شما در این بازی باید مراحل را یکی پس از یکی پشت سر بگذارید و امتیازت خود را کسب کنید تا در پایان بازی  حلقه در خشانی را که به دنبالش هستید پیدا کنید.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 1650 یکشنبه 29 بهمن 1391 نظرات (1)

مجموعه کامل تمامی بازی های انگری بردز - Angry Birds Collection

Angry Birds از جمله بازی های پر مخاطبی میباشد که توسط شرکت فنلاندی Rovio ساخته شده است . این بازی برای اولین بار در سال 2009 برای سیستم عامل iOS ساخته شد. و با دانلود بیش از 12 میلیون بار از فروشگاه اپل باعث شد سازندگان این بازی به فکر تبدیل ان برای سایر سیتنم عامل ها از جمله ویندوز ، اندروید و سیمبین بیفتندو همین مهم باعث شد که توسعه دهندگان این بازی نسخه های مختلفی را برای ویندوز و اندروید و سیمبین عرضه کنند در این پست ما تمامی بازی های ساخته شده توسط این شرکت را جهت بازی در کامپیوتر برای شما عزیزان اماده دانلود کرده ایم و تا تاریخ 13 فوریه 2013 بازی ها آپدیت میباشند در ادامه مطلب لیست کامل بازی های اماده شده را برای شما عزیزان قرار داده ایم . در این پکیج تاممی نسخه های بازی از جمله پچ بازی ها ، سییو و ترینر بازی ها را برای راحتی کار قرار داده ایم .

مصطفی مختاری نیا بازدید : 139 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

دانلود بازی مهیج و بسیار زیبای Worms Crazy Golf ۲۰۱۱

قطعا با سری بازی های Worms آشنایی دارید .نسخه جدید و فوق العاده زیبای این بازی را تحت عنوان Worms Crazy Golf  ۲۰۱۱ برای کاربران وبسایت پاتوق یو  آمده دریافت است . این بازی توسط کمپانی Team17 Software Ltd منتنشر شد و استودیو های بازی سازی Team17 Software Ltd, Rockpool Games وظیفه ی ساخت این بازی را بر عهده داشتند.زبان این بازی English  هست .در این لحظه کرم ها تصمیم می گیرند تا در باشگاه های گلف به تفریح و نزاع بپردازند !در بازی Worms Crazy Golf  سه فیلد مشخص موجود است .که هر کدام دارای ۱۸ زیر شاخه است .به نظر آسانتر میرسد ؟ تعقیب توپ در یک زمین دو بعدی !اما فراموش نکنید وجود کلمه Crazy به این معنا هست که شما هیج شانسی ندارید و در حقیقت در این بازی شانس دخیل نیست !دانلود رایگان بازیWorms Crazy Golf  ۲۰۱۱ به همراه تعدادی عکس از محیط بازی 

مصطفی مختاری نیا بازدید : 189 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

دانلود بازی فکری و فوق العاده سرگرم کننده Golden Trails: The New Western Rush

Golden Trails: The New Western Rush یکی از بازی های فوق العاده سرگرم کننده ای است که این روزها می تواند همه شما کاربران را سرگرم کرده و ساعت ها پای سیستم کامپیوتری نگه دارد. ژانر این بازی مانند خیلی دیگر از بازی های موجود در آسان دانلود Hidden Object می باشد. در این بازی کاربر باید با کنار هم قرار دادن پازل های مختلف بازی که از گذشتن مراحل مختلف به دست می آیند می تواند یک شهر قدیمی را آباد کند. طراحی به شکل فیلم های وسترن در بازی ، آن را از نمونه های مشابه کاملا متمایز می کند. مانند دیگر مدل ها بازهم اجسام در تصاویر مخفی شده اند که کاربر باید زحمت پیدا کردن آن ها را بکشد. Golden Trails: The New Western Rush ده ها مرحله با شکل و طرح مختلف دارد که هریک با مرحله قبلی متفاوت است و همین باعث جذاب تر شدن بازی خواهد شد.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 235 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)
شما در نقش یک پزشک زندگی ساده ای داشتید تا روزی که یک تماس تلفنی مرموز به منزلتان شما را وارد پژوهش در باره ی موجودات فرامادی کرد.این تماس از سوی سرپرست دختری که طبق شواهد مورد حمله ی یک هیولا قرار گرفته انجام شده است.او از تب می سوزد و حال و روز خوشی ندارد.خبر نگران کننده ی دیگر این است که او تنها نیست و شهر لبالب است کسانی که مورد حمله ی هیولا قرار گرفته اند.به راستی چه بلایی بر سر مردم آمده است.آیا واقعا هیولایی در کار است یا…؟معمای بازی را با در کنار هم قرار دادن سر نخ ها حل کنید و….

Fallen Cover دانلود بازی فکری Fallen   The Flowers of Evil برای PC

مصطفی مختاری نیا بازدید : 1417 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود رایگان بازی تخته نرد کامپیوتر - eXtreme Gammon 1.13 Portable

 

| نسخه جدید eXtreme Gammon 2.01.176.2345 Portable جایگزین نسخه قبلی نرم افزار شد |
امروزه بازار بازی های فکری بسیار شلوغ شده است. بازی تخته نرد backgammon که مطمئنا شما نیز با آن آشنا هستید یکی از همین بازی های فکری است. بازی زیبای eXtreme Gammon شبیه ساز بازی تخته نرد در رایانه می باشد که به صورت سه بعدی 3D و با بهترین کیفیت طراحی شده است. البته بخش اصلی این بازی نیز به شانس شما بستگی دارد که تاس برای شما چه اعدادی بیاورد، ولی استفاده دقیق از اعداد به دست آمده برای بهتر پیش بردن بازی سبب پیروزی شما خواهد شد.
در این بازی کامپیوتر تخته نرد شما با شرط بندی بر روی زمین یا پول بازی می کنید و می توانید با بازی هوشمندانه تر سریعا پولدار شوید! در دانلود بازی تخته نرد همچنین قابلیت بازی آنلاین را داراست و شما به راحتی می توانید بر روی اینترنت و به صورت کاملا آنلاین با رقبای خود به رقابت بپردازید. لازم به ذکر است شما می توانید به عنوان رقیب یا مربی در بازی حضور داشته باشید. دانلود بازی تخته زیبا به صورت Portable بوده و نیازی به نصب ندارد و نسب به کیفیت طراحی از حجم بسیار مناسبی برخوردار است. 
مصطفی مختاری نیا بازدید : 203 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود بازی فکری و هیجان انگیز Dark Alleys Penumbra Motel Collectors Edition v1.4.2012

داستان بازی Dark Alleys Penumbra Motel Collectors Edition در مورد شخصی می باشد که دختر دوستش بطور کاملا مرموزانه ای ربوده شده است و خانواده وی بسیار نگران این ماجرا هستند. حال شما تصمیم دارید با توجه به دانش و هوشی که در اختیار دارید به دنبال آدم ربا بگردید و دختر ربوده شده را بیابید. در این بازی شما به مکان های جالب و دیدنی سفر خواهید کرد و در هر مرحله باید اشیاء و لوزام مورد نیاز را بیابید. شما با یافتن این اشیاء قدم به مراحل بعدی می گذارید و در این مسیر با پازل های گیج کننده نیز روبرو خواهید شد که با حل کردن آنها می توانید زودتر آدم ربا و دختر ربوده شده را بیابید. این بازی از گرافیک بسیار مناسبی برخوردار است.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 220 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود NBA Final 2012 Heat vs Thunder مسابقه بسکتبال ان بی ای میمامی هیت و اوکوهاما سیتی تاندر

| مسابقه فینال بسکتبال حرفه ای NBA - میامی هیت و اوکلاهاما سیتی تاندر - با کیفیت HD 720p |

افتخار داریم تمامی مسابقات فینال لیگ حرفه ای NBA را برای علاقه مندان به رشته بسکتبال آماده سازیم. بالاخره فینال NBA امسال شروع شد ,هرساله میلیونها بیننده از سراسر دنیا شاهد این مسابقات هستند فینال مسابقات ان بی ای امسال با حضور دو تیم میمامی هیت و اوکلاهاما سیتی تاندر برگزار میشود این دو تیم توانستند پس گذراندن یک پلی آف سخت و نفس گیر به فینال مسابقات راه پیدا کنند تیم میامی هیت در دور قبل با شکست تیم قدرتمند بوستن سلتیک در بازی هفتم با درخشش ستاره بی چون و چرای ان بی ای (لبرون جیمز) به عنوان قهرمان کنفرانس شرق خودش رو به فینال رساند و از طرف دیگر تیم اوکوهاما سیتی تاندر با غلبه بر تیم بسیار قدرتمند سن آنتونیو اسپرز که شانس اول حضور در فینال و قهرمانی بود به عنوان قهرمان کنفرانس غرب به فینال پای گذاشت.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 180 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

نام بازی: Call of Juarez The Cartel

کرک : SKIDROW

پلتفورم : pc

ژانر:First-Person Shooter

سال انتشار: Sep 13 , 2011

نوع فایل : دی وی دی کامل زبان: Russian, English

فرمت ایمیج: ISO

ناشر: Ubisoft

حمایت توسط : Techland (Poland)

درجه بندی سنی : +18

قابلیت آنلاین:دارد

بار دیگر شاهد یک بازی فوق العاده زیبا از کمپانی یوبیسافت هستیم.این بازی Call of Juarez The Cartel نام دارد.اسمی که خیلی ها با شندیدن عنوان آن یاد سری بازی ندای خوآرز: غرق در خون میافتند.بازی Call of Juarez The Cartel طبق موعد مقرر در 13 سپتامبر سال 2011 میلادی به صورت رسمی انتشار میابد اما هم اکنون بنا به دلایل نا معلومی این بازی در سرتاسر جهان در جلوتر از موعد انتشار رسمی آن ، در اختیار گیمر ها قرار گرفته است .وقتی که یک گروه مواد مخدر در مکزیکو سیتی اقدام به تخریب یک سازمان اجرایی در ایالات متحده آمریکا توسط بمب میکند ،دولت مردان ایلات متحده آمریکا دست به سینه ننشسته و طی یک عملیات غافل گیر کننده توسط یک گروه ضربت فوق العاده ویژه اقدام به تخریب و دستگیری این باند میکند.گیمر وظیفه کنترل کرکتر Ben McCall را دارد . پلیس لس آنجلس همراه با اولاد ری مک کال ، یا Guerra ،قمار بازان معروف ایالات آمریکا ،باند وابسته به بچه خیابانی تبدیل مامور های FBI میشوند ! شخصیت های داستان کاملا منحصر بفرد هستند.در حین مبارزاتی که با دشمنان خود دارید باید بتوانید رمز و راز مخفی این بمب گذاری را کشف کنید .نبرد هایی که در پیش رو دارید از خیابان های لس آنجلس تا Ciudad Juarez کشیده میشود.... دانلود رایگان بازی Call of Juarez The Cartel به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

مصطفی مختاری نیا بازدید : 174 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم و فکری مورچه ANT 2012

 

ANT 2012 یک بازی کم حجم فکری بسیار زیبای و دو بعدی برای دوست داران بازی های فکری میباشد .خبری از اکشن و تفنگ و.. نیست..شما در نقش مورچه معروف ANT هستید و باید مسیر خانه خود را پیدا کنید و در مسیر با دشواریهایی روبرو هستید و همینطور چیزهای جدید کشف میکنید.بازی کلیک و اشاره هست و البته فکری تا مسیر را برای ANT باز کنید..این بازی برای مواقع بیکاری بهترین سرگرمی میباشد.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 207 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی جذاب جنگ برجها - Tower Wars 2012

Tower Wars عنوان یک بازی کم حجم و بسیار زیبا است که جنگ میان برج ها را به نمایش میکشاند، بله درست است! جنگ میان برج ها یا همان قلعه ها، به صورتی میتوان گفت بازی با حجم بسیار کمی که دارد دارای سبک خاص و جدید است که میتواند یک تجربه و سرگرمی به یاد ماندنی برای برخی از پلیر ها باشد. جذابیت بازی با حالت های چند نفره دو چندان شده است به صورتی که شما میتوانید با دوستان خود نیز این بازی را انجام دهید و به رقابت بپردازید.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 171 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Angry Birds Seasons v2.2.0 برای کامپیوتر

 

| نسخه جدید Angry Birds Seasons v2.5.0 جایگزین نسخه قبلی شد|

به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید ! این بار در سری بازی هایی با نام Angry Birds Seasons ! این ورژن از بازی پرندگان خشمگین فصلی ، شامل مراحل جذابی برای هالووین ، کریسمس ، ولنتاین ، روز St.Patrick ، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها می باشد. این مراحل جذاب و هیجان انگیز شما را برای کشتن خوک های نفرت انگیز بیشتر انگیزه می دهد. آخرین و جدیدترین مرحله های این بازی را در ورژن ۲٫۲٫۰ این بازی تجربه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دریافت نمایید.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 210 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی استراتژیکی و جذاب سربازان کوچک Tiny Troopers

 

در این بازی شما می بایست فرماندهی گروهی از سربازهای کوچک را برعهده بگیرید و با تمام توان خود برای پیروزی مبارزه کنید .Tیک بازی اکشن و استراتژیکی می باشد که چندی پیش برای iOS منتشر شد و هم اکنون نسخه‌ی PC آن نیز منتشر شده است .۳۰ ماموریت مرگبار با اهداف متنوع در انتظار شما هستند که با گرفتن گروگان و یا نابود سازی ژنرال های دشمن ، می توانید سریعتر به پیروزی برسید . برای مشاهده تصاویری از این بازی به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید .

مصطفی مختاری نیا بازدید : 320 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (1)

دانلود بازی کم حجم و جذاب ماریو - BGE Mario 2011

تقریبا تمام شما کاربران عزیز یک بار بازی سوپر ماریو را انجام داده اید. در این پست از بازی بسیار زیبا و خاطره انگیز کم حجم ماریو BGE Mario 2011 برای کامپیوتر آماده دانلود کرده ایم.نیازی به توضیح خاصی ندارد.تقریبا همه سبک این بازی را میدانند و با ان آشنایی دارند.این نسخه کمی گرافیکی تر از نسخه های قبلی ماریو میباشد و حجم بسیار کمی دارد که پیشنهاد میکنیم از دستش ندید.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 725 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)


دانلود بازی استراتژیک نبردهای شوگان - Total War Battles SHOGUN 2012

چندی پیش نسخه معروف و البته گرافیکی این بازی در چند دی وی دی منتشر شد.حالا سگا نسخه ساده این بازی رو منتشر کرده تا سیستمهای ضعیف تر نیز بتوانند این بازی رو اجرا کنند و لذت ببرند.بازی تقریبا همه سبکش مانند همان نسخه میباشد با این تفاوت که سبک بازی به حالت استراتژیک تمام تغییر پیدا کرده و گرافیک بازی بسیار ساده شده.اگر اهل یک بازی زیبای استراتژیک هستید این بازی رو از دست ندید. هم اکنون میتوانید بازی جذاب Total War Battles SHOGUN 2012 با لنیک مستقیم دانلود کنید

مصطفی مختاری نیا بازدید : 220 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (1)

دانلود بازی فکری و بسیار جذاب Closure

شخصیت اصلی بازی یک عنکبوت عجیب و غریب است که برای گذراندان مراحل می بایست به دنبال نور باشید .Closure یک بازی پازل و فکری می باشد که شما را به دنیایی تیره و تاریک می برد که تمام محیط اطراف شما بر پایه ی نور می باشند . در بازی سه شخصیت دیگر نیز وجود دارند که یک کارگر کارخانه با کلاهی گنبدی شکل ، یک دختر و یک شخصیت مخفی و مرموز می باشد که هریک داستانی متفاوت دارند . دنیای بازی متشکل از مکان های ترسناکی همچون یک کارخانه قدیمی ،‌ جنگل تیره ، کارناوال و … است که هریک چالشی جدید را برای شما به وجود خواهند آورد.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 272 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)


دانلود دمو بازی Pro Evolution Soccer 2013

بازی Pro Evolution Soccer که به اختصار PES نیز نامیده می شود بازگشته است و اینبار کونامی قول داده است تا تغییرات متعددی را در راستای بهبود هرچه بیشتر بازی اعمال کند تا از رقیب دیرینه ی خود یعنی فیفا پیشی بگیرد . در بازی PES 13 هم کنترل کامل توپ، بازی تک‌ضرب، پاس دادن و شوت زدن، دریبل، یک و دو ، بازی با دروازه‌بان و دفاع متقابل کاملا به‌صورت دستی و آزادانه توسط گیمر انجام خواهد شد. این کنترل کامل علاوه بر بالا بردن دقت و واقع‌گرایی بازی، با سخت‌تر کردن کار گیمر هیجان بازی را بالاتر می‌برد . در کل کونامی آزادی عمل بیشتر در این نسخه به بازیکنان می دهد که در ادامه می توانید نسخه ی نهایی این بازی را از پاتوق یو دریافت نمایید .در نسخه جدید این بازی تغییرات زیادی صورت گرفته است که به اختصار با توجه به توضیحات وبسایت کونامی می توان آن ها را به این صورت بیان نمود: Total Freedom of Control که به اختصار PES FC جدید نامیده می شود طرح مفهومی جدیدی از کونامی هست .قرار بر آن است که کنترل توپ را بیش تر از انچه که در ۲ شماره اخیر دیدیم در اختیار بازی بازان قرار بدهند. Dynamic First Touch این تکنیک روش دقیقی است برای حفظ و کنترل توپ و جهتی دهی به آن در شرایط مختلف با هر سرعتی .برای استفاده از این تکنیک فشردن دکمه R2 الزامی است.به عنوان مثال توپهای که باسرعت به سمت بازیکن می ایند را می توان با این روش کنترل کرد و به اصطلاح سرعت آنرا کشت. Full Manual Shooting and Full Manual Passing همان طور که از اسم این تکنیک پیداست کنترل کامل دستی در هنگام پاس دادن یا شوت زدن امکان پذیر شده است.با این تکنیک حتی می توان زاویه و ارتفاء شوت رو انتخاب کرد.این تکنیک برای اولین بار در یک بازی شبیه ساز به کار خواهد رفت.برای بهره وری از این تکنیک نیاز به تمرین و ممارست زیادی خواهد بود. Dribbling در این تکنیک سرعت حمل توپ و اجرای تکنیک ها تغییر کرده و با استفاده از کلید R2 می شود سرعت دریبلینگ رو کم یا زیاد کرد این تکنیک حتی دست بازیباز رو در اجرای تکنیکهای مختلف باز می گذارد.یکی از قابلیتهای این تکنیک ایجاد محافظ برای توپ هست بدین ترتین که بازیکن با استفاده از قدرت بدنی حفاظی رو برای توپ ایجاد می کند و ضرب بازی رو کی گیره تا هم تیمی ها بتوانند در فضای باز جایگزین بشوند.دریبل ۳۶۰ درجه هم هست و هنوز فراموش نشده است…

درباره ما
پیام مدیریت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی: به این وبلاگ خوش آمدید . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما در بهتر شدن کیفیت مطالب وبلاگ یاری رسانید .(مصطفي مختاري نيا)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب این وبلاگ در چه حدی می باشد؟
    پشتیبانی آنلاین
    کدهای اختصاصی

    وب سايت ظهور


    وب سايت ختم صلوات


    وب سايت ختم قرآن مجيد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 332
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 437
  • باردید دیروز : 623
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,865
  • بازدید ماه : 1,865
  • بازدید سال : 87,736
  • بازدید کلی : 269,098
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود