loading...
داغترین و جالبترین مطالب و دانلود های روز دنیا
آخرین ارسال های انجمن
مصطفی مختاری نیا بازدید : 303 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.17.11 Final

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 208 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (1)

 

Back to the Sea BDRip (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Back to the Sea cover small دانلود انیمیشن Back to the Sea 2012

 

نام انیمیشن: Back to the Sea – بازگشت به دریا

ژانر: انیمیشن، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۹۶ دقیقه

حجم: ۵۷۶/۹۸۸ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/BDRip 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: انیمیشن بازگشت به دریا داستان یک ماهی بلند پرواز در نیویورک می باشد . او از نسل ماهی های باربادوس است که به عنوان شاه ماهی ها به حساب می آیند ، او یک روز به دام می افتد و خود را با چند ماهی دیگر در رستوران چینی می بیند. حال باید دید که برای بازگشت به دریا این ماهی چه تلاشی میکند و …

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 300 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم افزاری عالی و رایگان است که به راحتی ویروس هایی که به صورت اتوران اجرا می شوند را حذف خواهد کرد و ضمن اینکه توانایی بررسی حافظه های usb را در لحظه اتصال به سیستم دارد ، قابلیت اسکن سیستم و حذف ویروس autorun.inf را نیز دارا می باشد. باتوجه به دارا بودن قابلیت آنالیز فایل هایی که در لحظه اتصال حافظه های usb قصد اجرا را دارند،نرم افزار توانایی شناسایی ویروس هایی که شناخته شده نیستند را دارد و میتواند از آنها را از بین ببرد. باتوجه به اینکه معمولاً آنتی ویروس های عادی توانایی حذف ویروس های اتوران را ندارند ، Autorun File Remover میتواند انتخاب مناسبی جهت جلوگیری از آلوده شدن ویندوز به این ویروس شایع و آزاردهنده باشد. همچنین باتوجه به رایگان بودن نرم افزار و استفاده وسیع از آن در سطح دنیا که نشان دهنده محبوبیت و کیفیت آن است، کاربر از دردسرهای رایج کرک کردن و استفاده غیرقانونی از نرم افزارهای مشابه تجاری آسوده خاطر خواهد گشت.

 

autorunfileremover حذف ویروس های اتوران Autorun File Remover 1.5

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif
مصطفی مختاری نیا بازدید : 238 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

Clean Disk Security نرم افزاری عالی برای مطمئن شدن از اینکه فایل های حذف شده و اطلاعات درون هارد و انواع حافظه های فرمت شده دیگر به هیچ وجه قابل بازیابی نیستند. همانطور که می دانید روش های معمول حذف کردن اطلاعات نظیر فرمت کردن یا حذف به وسیله دستور Delete به راحتی قابل بازیابی هستند و اگر به هر دلیلی میخواهید اطلاعات حذف شده شما دیگر قابل بازیابی نباشند ، بایستی به فکر چاره باشید. چاره ای که دانلودها در نظر گرفته است،استفاده از نرم افزار Clean Disk Security جهت حذف اطلاعات محرمانه و مهمی می باشد که نمیخواهید قابل بازیابی باشند. این نرم افزار دارای ۴ روش مطمئن و حرفه ای جهت پاکسازی اطلاعاتی است که میخواهید قابل بازیابی نباشند. روش جدید اضافه شده Gutmann نام دارد در ۳۲ فاز فعال شده و کاربر از غیرقابل بازیابی بودن اطلاعاتتان مطمئن می سازد. در کنار این قابلیت اصلی ، نرم افزار توانایی حذف فایل های اضافی اینترنت ، کَش مرورگرها،حذف recent files ویندوز، پاکسازی هارد از فایل های اضافی و… در زمره توانایی های خود جا داده است. نرم افزار جهت حذف اطلاعات درون هارد دیسک دارای مرورگر داخلی می باشد تا کاربر به راحتی نسبت به انتخاب دایرکتوری یا فولدرهای مورد نظر خود اقدام نمایید.

 

clean disk security حذف غیرقابل بازیابی اطلاعات Clean Disk Security 8.04

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 179 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

The Croods WebRip R6 (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت WebRip R6 720p می باشد|

 

The Croods cover small دانلود دوبله فارسی انیمیشن غارنشینان – The Croods 2013

 

نام انیمیشن: The Croods – غارنشینان

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۹۸ دقیقه

حجم: ۶۰۶ مگابایت

کیفیت: WebRip R6 720p (کیفیت پایین)

IMDB

دوبله فارسی

خلاصه داستان: در انیمیشن کرودز، انسانهای ماقبل تاریخ برای شناخت محیط خود و پیدا کردن محلی مناسب برای زندگی به ناکجا آباد سفر می کنند، اما در این سفر با خطراتی همچون حیوانات درنده و محیط های ناشناخته مواجه می شوند و …

 

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 177 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

کمتر کسی است که با نرم‌افزار محبوب Skype آشنایی ندارد. Skype یک ابزار بسیار مفید برای برقرار ارتباط با دوستان و آشنایان از طریق اینترنت در هرکجای دنیا است. با Skype می‌توانید تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنید و حتی با موبایل افراد (با پرداخت هزینه) تماس بگیرید.

 

skype android تماس اینترنتی با Skype 4.0.0.22082   اندروید

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 222 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر علاقه‌مند به تغییر عکس‌هایتان برای به‌وجود آوردن تغییرات جالب و شاید خنده‌دار هستید، نرم‌افزار Pho.to Lab Pro می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. با این نرم‌افزار می‌تواند، عکس‌ها را ادیت کنید، آیکن‌های زیبا برای دفترچه تلفن ایجاد کنید، تصاویر متحرک ایجاد کنید، e-card و یا والپیپر برای موبایلتان بسازید. ظاهر برنامه کاربرپسند است و به همین دلیل کار با آن سخت به‌نظر نمی‌رسد. نرم‌افزار دارای چندین قالب و افکت‌های گوناگون است که می‌توانید بر روی عکس‌های خود پیاده‌سازی کنید و از نتیجه لذت ببرید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

pho.to lab pro android ویرایش عکس‌ها با کمک Pho.to Lab Pro 2.0.32   اندروید

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

تعداد صفحات : 34

درباره ما
پیام مدیریت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی: به این وبلاگ خوش آمدید . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما در بهتر شدن کیفیت مطالب وبلاگ یاری رسانید .(مصطفي مختاري نيا)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب این وبلاگ در چه حدی می باشد؟
    پشتیبانی آنلاین
    کدهای اختصاصی

    وب سايت ظهور


    وب سايت ختم صلوات


    وب سايت ختم قرآن مجيد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 332
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 281
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 504
  • باردید دیروز : 112
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 504
  • بازدید ماه : 2,641
  • بازدید سال : 88,512
  • بازدید کلی : 269,874
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود