loading...
داغترین و جالبترین مطالب و دانلود های روز دنیا
آخرین ارسال های انجمن
مصطفی مختاری نیا بازدید : 150 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

تقریبا در تمام سایت ها و صفحات اینترنتی، از Flash استفاده شده است. بسیاری از بازی ها وانیمیشن ها نیز با فرمت Flash تولید میشوند. برای مشاهده فایل های فلش و همچنین نمایش کامل سایت هایی که در آنها از فلش استفاده شده است، نیاز به برنامه فلش پلیر (Flash Player) دارید.

 

قبلا نسخه های مختلفی از فلش پلیر مخصوص ویندوز را در سایت سرزمین دانلود قرار داده ایم. اما در این مطلب، نرم افزار Flash Player مخصوص اندروید را برای شما آماده کرده ایم.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، با نصب فلش پلیر قادر خواهید بود انیمیشن ها و بازی های فلش را بدون دردسر اجرا کنید. همچنین میتوانید سایت هایی که در آنها از فلش استفاده شده است را به طور کامل مشاهده نمایید.

مصطفی مختاری نیا بازدید : 291 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

Connectify Pro نرم افزاری بسیار عالی و کارآمد برای به اشتراک گذاری اینترنت و اطلاعات از طریق مودم وای-فای (wi-fi) داخلی لپ تاپ است. یعنی به وسیله این نرم افزار می توانید از طریق مودم داخلی لپ تاپ اینترنت را برای دیگران به اشتراک بگذارید و در واقع لپ تاپ خودتان را به مودم وایرلس تبدیل کنید تا دیگران برای وصل شدن به اینترنت از لپ تاپ شما به عنوان مودم بی سیم وایرلس استفاده کنند.

 http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif  

مصطفی مختاری نیا بازدید : 194 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Kingdom Rush: Frontiers یک بازی زیبا در سبک Tower Defense است. در این سبک بازی شما باید با ساختن برج‌ها و موانع در مقابل دشمنان، از عبور آن‌ها و دسترسی به مقر شما جلوگیری کنید. این بازی که قبلاً‌ نیز جزء عناوین پرطرفدار بود حالا با ارائه‌ی نسخه‌ی جدید، سعی دارد تجربه‌ی قبلی را برای بازیکنان علاقمند این سبک بهتر کند. بازی پر است از برج‌ها، هیروها و ارتقاءهای متعدد برای همه‌ی آن‌ها. همچنین در بازی بیش از ۴۰ نوع دشمن با قابلیت‌های گوناگون وجود دارد که باید بتوانید به مرور زمان با ساخت برج‌های پیشرفته‌تر، آن‌ها را از پا در بیاورید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 3GS و بالاتر، iPod touch 3 و بالاتر نیاز دارید. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

kingdom rush frontiers دانلود بازی زیبای Kingdom Rush: Frontiers 1.0   آیفون

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 311 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

بازی سراسر شادی و خاطره شعر یادت نره هوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی Don’t Forget The Lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید.
به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.

 

sher and نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندرویدhttp://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 157 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

شماره ی چهارم مجله ی سینمایی IMDb-Dl منتشر شد که در این شماره نگاهی به مراسم اسکار ۲۰۱۳ و سودای سیمرف و بررسی جشنواره فیلم فجر ، مروری کوتاه بر آنچه در گولدن گلوب امسال گذشت و ۱۰ فیلم نامه نویسی که باید با آن ها آشنا شوید و مطالب دیدینی دیگر هستیم که تمامی این مطالب خواندنی در قالب یک فایل PDF آماده شده اند . دانلودها در صورت ادامه روند مثبت این مجله الکترونیکی شماره های بعدی آن را نیز منتشر خواهد کرد.

 

IMDb Dl دانلود شماره چهارم مجله سینما MDb Dl Magazine February 2013

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 273 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار ضبط تماس برای گوشی گلکسی اس 2 و اس 3 سامسونگ برنامه اندروید که از وبسایت دانلود رایگان به اشتراک گذاشته شده است به صورت اتوماتیک و یا دستی قادر است تماس های تلفنی و صداها را با سهولت و راحتی تمام ضبط نماید. برخلاف سایر نرم افزار ها که در این مورد ساخته شده اند، نرم افزار Call Recorder Galaxy S2 S3 صداها را به صورت مستفیم از میکروفون گوشی ضبط کرده و همین امر در جهت افزایش کیفیت صداهای ضبط شده تاثیر به سزایی دارد. شما زمانی متوجه این کیفیت صدا خواهید شد که در هنگام تماس تلفنی نویزهایی وجود داشته باشد، در این هنگام است که نرم افزار ضبط مکالمه گلکسی به صورت خودکار نویزها و اختلالات اضافی را پاک کرده و آنها را ضبط نمی نماید.

برنامه ضبط مکالمه گلکسی اس2 و اس3 - Call Recorder Galaxy S2 S3 FULL 1.9.23 Final

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 210 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

بعد از موفقیت بازی محبوب و پرطرفدار Farm Frenzy اکنون شاهد عرضه نسخه 3 این بازی هستیم. از تغییرات این نسخه نسبت به نسخه قبلی می توان به موارد زیر اشاره کرد
- اضافه شدن چند حیوان اهلی جدید
- پیشرفته شدن امکانات حمل و نقل
- قابلیت ذخیره محصولات با ظرفیت بسیار بالا
- مدیریت کامل بر مزرعه و حیوانات
- تغییرات گرافیکی جدید
- اضافه شدن امکانات پیشرفته جهت ارتقا و تبدیل محصولات کشاورزی
- و ...

http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 208 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)
انالیز سخت افزاری با SiSoftware Sandra Professional Business 2012.01.18.10
| نسخه جدید SiSoftware Sandra Personal Business 2013.01.19.41 جایگزین نسخه قبلی نرم افزار شد |
SandraPro EnterPrise یک دستیار خوب و حرفه ایست که به شما در امر آنالیز،عیب یابی و گرفتن گزارش از وضعیت سخت افزار کامپیوتر کمک می کند. این نرم افزار اطلاعات بسیار زیادی در مورد نرم افزار و سخت افزار سیستم در اختیارتان قرار می دهد به طوری که میشود ادعا نمود ، اطلاعات این برنامه از نظر صحت و دقت، در هیچ کاتالوگی موجود نمی باشد.شما به کمک این برنامه میتوانید سیستم خودتان رو آنالیز نمائید. به طور مثال کارایی CPU خودتان را بسنجید و آگاهی یابید که نسبت به سخت افزارهای دیگر (cpu) چگونه کار میکند.
چنانچه به تازگی کامپیوتر خریده اید و اطلاع ندارید که فروشنده از چه قطعاتی در سیستم شما استفاده کرده که به دلیل گارانتی بودن سیستم حق باز کردن کیس را نداشته باشید، تنها راه این می باشد که از یک همچین نرم افزاری استفاده نمائید که به همه جزییات مربوط به سیستم دسترسی داشته باشید! این برنامه همچنین امکانات چک کردن و بررسی اکثر سخت افزار ها را داده و همچنین قابلیت تست و تشخیص قطعات نیمه خراب و خراب را از هم دارا می باشد. 

 

 http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

مصطفی مختاری نیا بازدید : 1359 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

مطمعنا  کاربران ،علل خصوص گیمر ها نرم افزار Directx  را به طور کامل میشناسند.این نرم افزار محصولی از شرکت بزرگ مایکروسافت میباشد. حتما در هنگام نصب بازی های مختلف متوجه نصب خودکار این نرم افزار شده اید. وجود Directx  در سیستم باعث افزاریش سرعت بازی ها و ویدیو ها به صورت چشمگیر میباشد. همچنین باعث اجرا بازی های سنگین در سیستم های معمولی با سرعت عالی میشود.از دیگر قابلیت های نرم افزار میتوان به جلوگیری از ارور های بازی ها ، فعال کردن امکانات جدید بر روی کارتهای گرافیکی و . .. اشاره کرد. هم اکنون ورژن 12 نرم افزار را میتوانید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

 

مصطفی مختاری نیا بازدید : 237 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)
Rising PC Doctor 7.0 يك ابزار نرم افزار پيشرفته جهت حفاظت از سيستم شماست.Rising PC Doctor همچون يك آنتي ويروس مطمئن كليه حركات سيستم شما را در نظر گرفته و به محض ورود بدافزارهايي همچون تروجان اسپاي يا ويروس به طرف سيستم آنها را متوقف كرده و مانع از آلودگي سيستم شما مي شود .
به هنگام دريافت يا ورود هر گونه فايلي به سيستم بصورت اتومات فعال شده و تمام ورودي ها را با سرعت فوق العاده بالا اسكن مي كند.در صورت مشاهده هر گونه فايل مشكوت آن را سريعا به آزمايشگاه خود منتقل كرده و مورد كنترل دقيق قرار مي دهد .
 
http://s2.picofile.com/file/7609462896/edameh_matlab_1_.gif

تعداد صفحات : 34

درباره ما
پیام مدیریت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی: به این وبلاگ خوش آمدید . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما در بهتر شدن کیفیت مطالب وبلاگ یاری رسانید .(مصطفي مختاري نيا)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب این وبلاگ در چه حدی می باشد؟
    پشتیبانی آنلاین
    کدهای اختصاصی

    وب سايت ظهور


    وب سايت ختم صلوات


    وب سايت ختم قرآن مجيد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 332
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 215
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 345
  • باردید دیروز : 112
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 345
  • بازدید ماه : 2,482
  • بازدید سال : 88,353
  • بازدید کلی : 269,715
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود